FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
En gelijk even je eigen fipo opeisenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:42 schreef versabommie het volgende:
Hoogbegaafde Philip en Karim gaan Guidette helpen! Ze gaat down!
het maakt niks uit dat ie verschillende clues met elkaar combineert, als er maar 1 juist geheim uitkomtquote:
Sssssssssssssssst! Pietje krijgt penisnijd van mijn fipo'squote:Op maandag 28 februari 2011 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En gelijk even je eigen fipo opeisen [ afbeelding ]
over de feesten die maik bezoektquote:Op maandag 28 februari 2011 00:44 schreef versabommie het volgende:
Kan iig 1 iemand hier de klotetaak op zich nemen om neer te plempen wat Maike en Mo te zeggen hebben?
gelukkig.... anders konik niet kiezenquote:
Dan val ik in slaap als ik Maik hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 00:44 schreef versabommie het volgende:
Kan iig 1 iemand hier de klotetaak op zich nemen om neer te plempen wat Maike en Mo te zeggen hebben?
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Bedtijd!! Veel plezier nog allen!!
bonne nuitquote:Op maandag 28 februari 2011 00:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nottequote:Op maandag 28 februari 2011 00:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:51 schreef Ceetje.. het volgende:
en nu servio de kamer in met z'n bingoballen
Zijn bingoballen hoef ik ziet te zien maar een bingoavond zal missschien te verleidelijk voor hem zijn, misschien vervalt hij in zijn rol dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:51 schreef Ceetje.. het volgende:
en nu servio de kamer in met z'n bingoballen
ik ben vanavond zo vrolijk...zo vrolijk...zo vrolijkquote:
Tis 5 over 12quote:
Ik ga ook zoquote:Op maandag 28 februari 2011 00:55 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Voor wie te bedde gingen, lekker slapen en gezond weer op!![]()
Ze zijn nu dicht bij Joanna's geheimquote:
Oh ze praten ook noch?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:55 schreef jugler het volgende:
Maik en Mo hebben het over kijkcijfers en kritiek uit nederland. 'ben wel benieuwd hoe dit ontvangen wordt'illusie dat je belangrijk bent Maik!
Deze week dat filmpje in de live uitzending?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze is luizen aan het plukken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:57 schreef jugler het volgende:
Jongens! Maik heeft echt helemaal niks met voetbal!
....
Handje is te kleinquote:Op maandag 28 februari 2011 00:58 schreef Coos het volgende:
en weer die hand voor d'r muil![]()
[ afbeelding ]
Das een foto Ruud.nlquote:Op maandag 28 februari 2011 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze week dat filmpje in de live uitzending?
Je zou denken dat dat opvaltquote:
Heeft ze nu d'r pincode op haar arm??quote:Op maandag 28 februari 2011 00:56 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is ze aan het balen nu!
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:59 schreef Banjerkanjer het volgende:
Dit hele gedoe levert iig geweldige caps op van Joanna
Ja Gido je kent zequote:Op maandag 28 februari 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
Gerard en Servio in hetzelfde wereldje
U riep?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:00 schreef Chilled het volgende:
Apart dat er nog geen foto van Aafke is geplaatst..Die ziet me er toch een potje beroerd uit vanavond.. En dan ook nog die zwaar irritante tik van haar om constant aan dr zelf te zitten en op dr zelf te letten ipv te luisteren naar andere mensen. Heel vervelend mens.
(dat moest eruit)
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij zei het ook zo mooi: in dat gay en hoerenwereldje
Gaydo?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij zei het ook zo mooi: in dat gay en hoerenwereldje
Als je je leuter erin stopt lult het domweg doorquote:Op maandag 28 februari 2011 00:58 schreef Coos het volgende:
en weer die hand voor d'r muil![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hij ligt met zijn hoofd op monique haar hoofd, dan ben je echt een creep zegquote:
jaquote:Op maandag 28 februari 2011 01:04 schreef Chilled het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat Aafke SST gebruikt als gratis afkickkliniek voor het 1 of het ander?
Het is ook niet mijn typequote:Op maandag 28 februari 2011 01:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
Niks bijzonders maar ik vind hem gewoon een foute gast
Niet voor alcohol iigquote:Op maandag 28 februari 2011 01:04 schreef Chilled het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat Aafke SST gebruikt als gratis afkickkliniek voor het 1 of het ander?
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:05 schreef jugler het volgende:
Oh nee Jo zegt ook weer wat: PROEST
[ afbeelding ]
Want alleen zo leer je kennen of het qua seks klikt, je kan iemand wel leuk vinden, maar dan klikt hety niet. Lag wel eens met een meisje in bed en toen kon het net zo ghoed een opblaaspop zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 01:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Maik wil iemand eerder met seks leren kennen dan qua gevoelens
Ik zat eerder aan de coke te denken.. Wellicht iets te duur, dus misschien speed e.d.quote:
yupquote:Op maandag 28 februari 2011 01:06 schreef Krambo het volgende:
Zei Guido nou net iets over Servio en Bingoqueen?
Sjors Clooniequote:Op maandag 28 februari 2011 01:05 schreef jugler het volgende:
Oh nee Jo zegt ook weer wat: PROEST
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:06 schreef Urb het volgende:
Jo: "Ik ga naar bed, good luck nog jullie"
Ze denkt dat ze veilig is.. En nu doorhalen!quote:
Nou, ben benieuwd!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:06 schreef Urb het volgende:
Jo: "Ik ga naar bed, good luck nog jullie"
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:06 schreef versabommie het volgende:
Balen? Wie ikke? Nee joh echt niet, honderd miljoen miljard procent echt niet!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:07 schreef Inodder het volgende:
Ja doos vooral gaan slapen, en dan straks uit bed komen wandelen als de anderen nog zitten te speculeren!!
Ja, hij raadt het geheim maar Servio voelde nattigheid dat ze het gingen raden toen die kwisvraag kwam over bingo en toen zei Servio: ja ik weet dat want wij doen bingo in ons cafe. Daarmee denkt iedereen meteen dat dat geen geheim is. Weet eigenlijk niet of dat mag want je mag je geheim niet vertellen. Erger zelfs, je mag je geheim NIET vertellen! Diskwalificatie van Servio zou ik zeggen.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:06 schreef Krambo het volgende:
Zei Guido nou net iets over Servio en Bingoqueen?
Dat zou wel priceless zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:07 schreef Inodder het volgende:
Ja doos vooral gaan slapen, en dan straks uit bed komen wandelen als de anderen nog zitten te speculeren!!
Waarschijnlijk helpen ze haar dan heel lief naar bed, eventueel slaappilletje erin en dan gaan ze verder met speculerenquote:Op maandag 28 februari 2011 01:07 schreef Urb het volgende:
Let op, straks komt ze langs slaapwandelen ze dan snappen ze het nog niet..
Slaapwandelen wordt erger als je gespannen bent, wie weet...quote:Op maandag 28 februari 2011 01:07 schreef Inodder het volgende:
Achternaam.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Maik: Misschien heb ik wel een Aziatische achtergrond, maar dat zeg ik niet
Hint?
Dat zie ik wel gebeuren iddquote:Op maandag 28 februari 2011 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk helpen ze haar dan heel lief naar bed, eventueel slaappilletje erin en dan gaan ze verder met speculeren
Whahahaquote:Op maandag 28 februari 2011 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk helpen ze haar dan heel lief naar bed, eventueel slaappilletje erin en dan gaan ze verder met speculeren
Dat is ook wel logisch want ze wordt duidelijk verliefd op de aandacht die ze krijgt niet op de persoon. Dat kleineren wat ze graag doet is ook niet echt een gezond teken in de eerste paar dagen van een relatie.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Mo tegen Maik: Ja ik word heel snel verliefd, maar meestal is het na een week weer over. Dan ga ik me erg irriteren aan diegene.
Bollywood?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Maik: Misschien heb ik wel een Aziatische achtergrond, maar dat zeg ik niet
Hint?
HALLO!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bannen van LS gaat echt niet meetellen! Die krijgt al een ban als hij hallo zegt als ik zijn verhalen zo begrijp
quote:
Misschien heeft wel een werkster. BS dusquote:
Ja hč, Flip liep een partij te kutten met dat dekbed en Jo zou niet effe helpen hoor.quote:
Hoi Welkom terug man!quote:
Hééééééééééé LSquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:13 schreef Ceetje.. het volgende:
nah, d'r wordt vanavond niks meer geraden, dus ik gooi er de pannen op.
Truste allemaal en tot morgen
ik denk dat momenteel ook veel kijkers dat zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 01:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Guido kent de CV van Sofia uit zijn hoofd.
Ergo.. is niet zijn specifieke geheim VRIEND!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:16 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoor je wat Guido zegt? Je mag niet zeggen wat je geheim is anders wordt je direct genomineerd. Nou Servio heeft gezegd dat ze bingo spelen in z'n cafe. Dat mag dan toch niet?
Hij heeft toch niet gezegd dat dat zijn geheim is(of wel?)quote:Op maandag 28 februari 2011 01:16 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoor je wat Guido zegt? Je mag niet zeggen wat je geheim is anders wordt je direct genomineerd. Nou Servio heeft gezegd dat ze bingo spelen in z'n cafe. Dat mag dan toch niet?
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:16 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:
De hoofdmoot is Dragqueen die bingo draait, hij heeft alleen gezegd dat er werd ge-bingod in het cafe toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:16 schreef meneertje1972 het volgende:
Oke dus als Gerard zegt: Ik heb een miljoen op de bank, dan mag dat?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De hoofdmoot is Dragqueen die bingo draait, hij heeft alleen gezegd dat er werd ge-bingod in het cafe toch?
Nee Als hij zegt, Een vriend van mij heeft wel miljoen euroquote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Oke dus als Gerard zegt: Ik heb een miljoen op de bank, dan mag dat?
Oiquote:Op maandag 28 februari 2011 01:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ow, kudt, ik moet morgen werken[ afbeelding ]
Nee, want dat impliceert direct dat hij miljonair is, Servio zegt alleen dat ze wel bingo doen in dat cafe, heeft dus niets direct met het bingoqueen geheim te makenquote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Mwoa als ie dat zegt niet nee, als ie zegt 'ik heb m'n schaapjes op het droge' welquote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ow, kudt, ik moet morgen werken[ afbeelding ]
Nou dan mag Servio dus ook niet zeggen: Bij ons in het cafe spelen we bingo.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:20 schreef jugler het volgende:
[..]
Mwoa als ie dat zegt niet nee, als ie zegt 'ik heb m'n schaapjes op het droge' wel
Je snapt het niet hequote:Op maandag 28 februari 2011 01:20 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nou dan mag Servio dus ook niet zeggen: Bij ons in het cafe spelen we bingo.
Zeker dat ik het lef heb om hallo in caps te typen en 3 uitroeptekens erachter te zetten.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Welkom terug man!
Volgens mij zei Gert net wat lelijks over je maar kan er ook naast zitten!
Ja ik snap het wel, punt is dat Guido net zei dat Servio had gezegd dat ze bingo spelen in z'n cafe. Gevolg is dat Guido nooit zal denken dat dat z'n geheim zal zijn.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:22 schreef N3wton het volgende:
Ik vind het echt voor Guido dat hij iets gaat zeggen van:
"Jo doet wel heel erg vreemd, volgens mij is HAAR geheim dat ze een erotische danser is in de nacht!"
Ze wil toch ook van haar vent af, beetje oefenen hierquote:Op maandag 28 februari 2011 01:20 schreef Urb het volgende:
Joanna tegen Guido: " Jij moet lekker gaan slapen!"
Dat IS zijn specifieke geheim niet, dat is dat hij een Dragqueen is die als act bingo doet.....quote:Op maandag 28 februari 2011 01:22 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel, punt is dat Guido net zei dat Servio had gezegd dat ze bingo spelen in z'n cafe. Gevolg is dat Guido nooit zal denken dat dat z'n geheim zal zijn.
Is ze morgen mooi de Menno!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Tja nog maar 1 optie voor Jo, nu moet ze een maikie doen bij guido
Psies! Ik weet het nu ook niet meerquote:Op maandag 28 februari 2011 01:25 schreef Inodder het volgende:
hey die doos ging toch slapenof ehh..... slaapt ze nu ook?
Neen, Aafke gaat Philip doen, die is fysiek de enige die zulk geweld kan overleven!quote:
Ik zou nooit meer gaan slapenquote:
Jo, Laura en whats-her-name in Nederlandquote:Op maandag 28 februari 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, Aafke gaat Philip doen, die is fysiek de enige die zulk geweld kan overleven!
Lol, Kahaarin pls kay thnx!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:25 schreef N3wton het volgende:
@laaharin
Dat hij bingo speelt in zijn café en dat hij bingoqueen is, zijn bijna dezelfde dingen.
Er mist alleen een klein detail.
Dit vind ik net zo goed fout.
Maar in feite zou je dat kunnen vergelijken met dat gerard zou zeggen dat hij erg rijk is, dus misschien is het nog niet heel erg, maar ik vind dat je dan teveel verraad
Het moet niet te makkelijk worden he, ze geven gewoon elke periode van bepaalde personen veel clues.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:27 schreef meneertje1972 het volgende:
En raar dat er van slaapwandelen wel 5 clues zijn en van ik ben een piercer nog geen 1.
Slaat op de dyslexie van Servio en Lauraquote:Op maandag 28 februari 2011 01:27 schreef Papiergeld het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al weet ik nu eindelijk wat de onderste rij woorden is, ik word er echt niks wijzer van.
"Imagination rules the world" is een quote van Napoleon, wellicht kun je dat nog naar ridder gelinkt krijgen met wat fantasie
Maik en Mo deden een sneue pogingquote:Op maandag 28 februari 2011 01:27 schreef meneertje1972 het volgende:
En raar dat er van slaapwandelen wel 5 clues zijn en van ik ben een piercer nog geen 1.
Dank maar ik zit eigenlijk naar bbc4 te kijken forever young over de oude popmuziek hahahahahaquote:
sateprikkers van de barbecue waren uiteraard ook een hint DUHquote:Op maandag 28 februari 2011 01:28 schreef N3wton het volgende:
piercer heeft wel een clue, de naalden van de klokken
Zou het niet een beetje loos zijn om dyslexie clues in het huis te stoppen als je vooraf al weet dat je haar een ander geheim gaat geven?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:28 schreef mYsca het volgende:
[..]
Slaat op de dyslexie van Servio en Laura
Wie?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, Aafke gaat Philip doen, die is fysiek de enige die zulk geweld kan overleven!
doe dan eerlijker van iedereen evenveel clues verdelen! Hoelang is het al bezig en nog 0 clues van piercing en wel 5 of 6 van slaapwandelen. Totaal niet eerlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het moet niet te makkelijk worden he, ze geven gewoon elke periode van bepaalde personen veel clues.
was hoogbegaafd toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:27 schreef Papiergeld het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al weet ik nu eindelijk wat de onderste rij woorden is, ik word er echt niks wijzer van.
"Imagination rules the world" is een quote van Napoleon, wellicht kun je dat nog naar ridder gelinkt krijgen met wat fantasie
Reken je die H ook mee die achter die ene klok zit ?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:30 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Zou het niet een beetje loos zijn om dyslexie clues in het huis te stoppen als je vooraf al weet dat je haar een ander geheim gaat geven?
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:28 schreef jugler het volgende:
[..]
Jo, Laura en whats-her-name in Nederland
Die mag je er even bij fantaserenquote:Op maandag 28 februari 2011 01:31 schreef mYsca het volgende:
[..]
Reken je die H ook mee die achter die ene klok zit ?
Dan krijgen we vast een SL...quote:Op maandag 28 februari 2011 01:34 schreef versabommie het volgende:
Als Guido zo doorgaat gaat Jo hem een nieuwe stropdas geven zo lijkt haar blik.. wat voor stropdas? Een colombiaanse!
Dat komt door die tatoo'squote:
quote:
OMG! Jullie zijn echt hele zieke vruchten he?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Dan is aafke niet meer de enige waarvan vrienden vermoord zijn
Control rules the worldquote:Op maandag 28 februari 2011 01:33 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Die mag je er even bij fantaseren
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:36 schreef Inodder het volgende:
mag dat eigenlijk, iemand vlug van kant maken voordat ie je geheim raad? of staat daar wel iets over in de regeltjes?
Noh, wie begint er dan over...? Dat was niet mijn opmerking, vriend.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
OMG! Jullie zijn echt hele zieke vruchten he?
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:36 schreef gniffie het volgende:
die paniekerige blik van joanna, als ze het over de vleermuis hebben
Misschien niet in de regels maar waarschijnlijk wel de Portugese wetquote:Op maandag 28 februari 2011 01:36 schreef Inodder het volgende:
mag dat eigenlijk, iemand vlug van kant maken voordat ie je geheim raad? of staat daar wel iets over in de regeltjes?
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Noh, wie begint er dan over...? Dat was niet mijn opmerking, vriend.
Dat was misschien overtuigend geweest als de eerste 100 hits over het koningshuis gingen. Nu gaan de volgende honderd over samenzweringstheorieën dus helaas..quote:Op maandag 28 februari 2011 01:36 schreef mYsca het volgende:
[..]
Control rules the world
eerste hit" the crown rules the world"
> alex
Zou het?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Misschien niet in de regels maar waarschijnlijk wel de Portugese wet
HEY! Ik ben een man!quote:
Hoe laat komt Joran vrij.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Misschien niet in de regels maar waarschijnlijk wel de Portugese wet
Kan er ook met alle woorden 1 zin komen >?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:38 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dat was misschien overtuigend geweest als de eerste 100 hits over het koningshuis gingen. Nu gaan de volgende honderd over samenzweringstheorieën dus helaas..
Ik ving iets op dat Aaf ooit vastgezeten had though. Volgens mij liet servio zich zoiets ontglippen dat ie dat als haar geheim geraden had, vlak daarna werd ie naar de KvdW geroepen. Mss heb ik het me verbeeld maar was wel beetje dodgy.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:38 schreef het volgende:
Guido heeft niet de rechercheur thuis gehad die gaat controleren of je een strafblad hebt.
De anderen blijkbaar wel.
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:43 schreef bollokus het volgende:
mensen schones abend nog .... ik lees morgen wel weer bij
ciao![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:43 schreef bollokus het volgende:
mensen schones abend nog .... ik lees morgen wel weer bij
ciao![]()
Nu nog drukken, wie gaat dat doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:42 schreef minzo het volgende:
bingo en Travestie, bingo geheim geraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |