Ja ik snap het wel, punt is dat Guido net zei dat Servio had gezegd dat ze bingo spelen in z'n cafe. Gevolg is dat Guido nooit zal denken dat dat z'n geheim zal zijn.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:22 schreef N3wton het volgende:
Ik vind het echt voor Guido dat hij iets gaat zeggen van:
"Jo doet wel heel erg vreemd, volgens mij is HAAR geheim dat ze een erotische danser is in de nacht!"
Ze wil toch ook van haar vent af, beetje oefenen hierquote:Op maandag 28 februari 2011 01:20 schreef Urb het volgende:
Joanna tegen Guido: " Jij moet lekker gaan slapen!"
Dat IS zijn specifieke geheim niet, dat is dat hij een Dragqueen is die als act bingo doet.....quote:Op maandag 28 februari 2011 01:22 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel, punt is dat Guido net zei dat Servio had gezegd dat ze bingo spelen in z'n cafe. Gevolg is dat Guido nooit zal denken dat dat z'n geheim zal zijn.
Is ze morgen mooi de Menno!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Tja nog maar 1 optie voor Jo, nu moet ze een maikie doen bij guido
Psies! Ik weet het nu ook niet meerquote:Op maandag 28 februari 2011 01:25 schreef Inodder het volgende:
hey die doos ging toch slapenof ehh..... slaapt ze nu ook?
Neen, Aafke gaat Philip doen, die is fysiek de enige die zulk geweld kan overleven!quote:
Ik zou nooit meer gaan slapenquote:
Jo, Laura en whats-her-name in Nederlandquote:Op maandag 28 februari 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, Aafke gaat Philip doen, die is fysiek de enige die zulk geweld kan overleven!
Lol, Kahaarin pls kay thnx!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:25 schreef N3wton het volgende:
@laaharin
Dat hij bingo speelt in zijn café en dat hij bingoqueen is, zijn bijna dezelfde dingen.
Er mist alleen een klein detail.
Dit vind ik net zo goed fout.
Maar in feite zou je dat kunnen vergelijken met dat gerard zou zeggen dat hij erg rijk is, dus misschien is het nog niet heel erg, maar ik vind dat je dan teveel verraad
Het moet niet te makkelijk worden he, ze geven gewoon elke periode van bepaalde personen veel clues.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:27 schreef meneertje1972 het volgende:
En raar dat er van slaapwandelen wel 5 clues zijn en van ik ben een piercer nog geen 1.
Slaat op de dyslexie van Servio en Lauraquote:Op maandag 28 februari 2011 01:27 schreef Papiergeld het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al weet ik nu eindelijk wat de onderste rij woorden is, ik word er echt niks wijzer van.
"Imagination rules the world" is een quote van Napoleon, wellicht kun je dat nog naar ridder gelinkt krijgen met wat fantasie
Maik en Mo deden een sneue pogingquote:Op maandag 28 februari 2011 01:27 schreef meneertje1972 het volgende:
En raar dat er van slaapwandelen wel 5 clues zijn en van ik ben een piercer nog geen 1.
Dank maar ik zit eigenlijk naar bbc4 te kijken forever young over de oude popmuziek hahahahahaquote:
sateprikkers van de barbecue waren uiteraard ook een hint DUHquote:Op maandag 28 februari 2011 01:28 schreef N3wton het volgende:
piercer heeft wel een clue, de naalden van de klokken
Zou het niet een beetje loos zijn om dyslexie clues in het huis te stoppen als je vooraf al weet dat je haar een ander geheim gaat geven?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:28 schreef mYsca het volgende:
[..]
Slaat op de dyslexie van Servio en Laura
Wie?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, Aafke gaat Philip doen, die is fysiek de enige die zulk geweld kan overleven!
doe dan eerlijker van iedereen evenveel clues verdelen! Hoelang is het al bezig en nog 0 clues van piercing en wel 5 of 6 van slaapwandelen. Totaal niet eerlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het moet niet te makkelijk worden he, ze geven gewoon elke periode van bepaalde personen veel clues.
was hoogbegaafd toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:27 schreef Papiergeld het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al weet ik nu eindelijk wat de onderste rij woorden is, ik word er echt niks wijzer van.
"Imagination rules the world" is een quote van Napoleon, wellicht kun je dat nog naar ridder gelinkt krijgen met wat fantasie
Reken je die H ook mee die achter die ene klok zit ?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:30 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Zou het niet een beetje loos zijn om dyslexie clues in het huis te stoppen als je vooraf al weet dat je haar een ander geheim gaat geven?
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:28 schreef jugler het volgende:
[..]
Jo, Laura en whats-her-name in Nederland
Die mag je er even bij fantaserenquote:Op maandag 28 februari 2011 01:31 schreef mYsca het volgende:
[..]
Reken je die H ook mee die achter die ene klok zit ?
Dan krijgen we vast een SL...quote:Op maandag 28 februari 2011 01:34 schreef versabommie het volgende:
Als Guido zo doorgaat gaat Jo hem een nieuwe stropdas geven zo lijkt haar blik.. wat voor stropdas? Een colombiaanse!
Dat komt door die tatoo'squote:
quote:
OMG! Jullie zijn echt hele zieke vruchten he?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Dan is aafke niet meer de enige waarvan vrienden vermoord zijn
Control rules the worldquote:Op maandag 28 februari 2011 01:33 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Die mag je er even bij fantaseren
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:36 schreef Inodder het volgende:
mag dat eigenlijk, iemand vlug van kant maken voordat ie je geheim raad? of staat daar wel iets over in de regeltjes?
Noh, wie begint er dan over...? Dat was niet mijn opmerking, vriend.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
OMG! Jullie zijn echt hele zieke vruchten he?
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:36 schreef gniffie het volgende:
die paniekerige blik van joanna, als ze het over de vleermuis hebben
Misschien niet in de regels maar waarschijnlijk wel de Portugese wetquote:Op maandag 28 februari 2011 01:36 schreef Inodder het volgende:
mag dat eigenlijk, iemand vlug van kant maken voordat ie je geheim raad? of staat daar wel iets over in de regeltjes?
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Noh, wie begint er dan over...? Dat was niet mijn opmerking, vriend.
Dat was misschien overtuigend geweest als de eerste 100 hits over het koningshuis gingen. Nu gaan de volgende honderd over samenzweringstheorieën dus helaas..quote:Op maandag 28 februari 2011 01:36 schreef mYsca het volgende:
[..]
Control rules the world
eerste hit" the crown rules the world"
> alex
Zou het?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Misschien niet in de regels maar waarschijnlijk wel de Portugese wet
HEY! Ik ben een man!quote:
Hoe laat komt Joran vrij.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Misschien niet in de regels maar waarschijnlijk wel de Portugese wet
Kan er ook met alle woorden 1 zin komen >?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:38 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dat was misschien overtuigend geweest als de eerste 100 hits over het koningshuis gingen. Nu gaan de volgende honderd over samenzweringstheorieën dus helaas..
Ik ving iets op dat Aaf ooit vastgezeten had though. Volgens mij liet servio zich zoiets ontglippen dat ie dat als haar geheim geraden had, vlak daarna werd ie naar de KvdW geroepen. Mss heb ik het me verbeeld maar was wel beetje dodgy.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:38 schreef het volgende:
Guido heeft niet de rechercheur thuis gehad die gaat controleren of je een strafblad hebt.
De anderen blijkbaar wel.
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:43 schreef bollokus het volgende:
mensen schones abend nog .... ik lees morgen wel weer bij
ciao![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:43 schreef bollokus het volgende:
mensen schones abend nog .... ik lees morgen wel weer bij
ciao![]()
Nu nog drukken, wie gaat dat doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:42 schreef minzo het volgende:
bingo en Travestie, bingo geheim geraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |