GEFELICITEERD TOEK!!!!!quote:
Mwahah, ik ben langerquote:
Precies, ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, ik zou zo graag weer eens wederzijds verliefd zijn![]()
![]()
Maar dan zou ik hier niks zeggen tot we (mijn
en ik) écht een setje waren
Dus als we fles een aantal dagen missen ...........quote:Op maandag 28 februari 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, ik ook![]()
En dat zou dodelijk zijn voor mijn postaantal![]()
Niet dat DAT nou zo boeiend is, maar
Dat kunnen we maar beter niet doen
Jaaa, was van de week bij de dokter. 1,80 zei ie volgens mij, maar ik kan er ook naast zitten.quote:
Owh, maar ik zei het in het algemeen hoor, wilde je niet beledigenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, ik ook![]()
En dat zou dodelijk zijn voor mijn postaantal![]()
Niet dat DAT nou zo boeiend is, maar
Dat kunnen we maar beter niet doen
Uhh??? Zie weinig??quote:Op maandag 28 februari 2011 00:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 9 oktober 2008 21:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn ideale avond is:
[ afbeelding ] SAMEN met [ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ] SAMEN met [ afbeelding ]
Ja, zet je schrapquote:Op maandag 28 februari 2011 00:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dus als we fles een aantal dagen missen ...........
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaa, was van de week bij de dokter. 1,80 zei ie volgens mij, maar ik kan er ook naast zitten.
Hmm ja laat maarquote:
Nee hoor, wees maar niet bang dat je mij OOIT zal zien posten in het kader van een relatie, een vrouw of wat dan ook maar die kant op ruiktquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, wees maar niet bang dat je mij OOIT zal zien posten in het kader van een relatie, een vrouw of wat dan ook maar die kant op ruiktik ben geboren om alleen te zijn, en dat zal ik doen
Truste TFMquote:Op maandag 28 februari 2011 00:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer eerste schooldag na de vakantie, heb er zin in!
Doeisels, lieve kijkbuiskinders
en ik zit bij m'n schone jonkvrouw op school, dus ook daarom
ach je weet ooit nietquote:Op maandag 28 februari 2011 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, wees maar niet bang dat je mij OOIT zal zien posten in het kader van een relatie, een vrouw of wat dan ook maar die kant op ruiktik ben geboren om alleen te zijn, en dat zal ik doen
truiste TMFquote:Op maandag 28 februari 2011 00:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer eerste schooldag na de vakantie, heb er zin in!
Doeisels, lieve kijkbuiskinders
en ik zit bij m'n schone jonkvrouw op school, dus ook daarom
Ik niet. Post ook in Midden oosten somsquote:Op maandag 28 februari 2011 00:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik was Papierversnipperaar al bijna vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |