quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb een keer een poes doodgemept met een grote tak.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb een keer een poes doodgemept met een grote tak.
okquote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef Nitrouz het volgende:
jongens ik heb een paint gemaakt van ragboer ff wagge
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:12 schreef NrTH het volgende:
Ik vind topics van TS eigenlijk zonder uitzondering kut.
vind in dit geval ragboer de homo en zemel en zoquote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef Nitrouz het volgende:
Ragboer tegenover gothics
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Geoden peent hor geod gekluert ok ensoo gwoon hel gotquote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
[mierenneuken]Dat is heul geen goth[/mierenneuken]quote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was dragems met heloef. Ik ben niet van achter de Dom.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:17 schreef PiRANiA het volgende:
Is ragboer die gast die een andere gozer zoende?
Duidelijk. Mijn excuses.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat was dragems met heloef. Ik ben niet van achter de Dom.
sick manquote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo nietquote:Op zondag 27 februari 2011 23:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[mierenneuken]Dat is heul geen goth[/mierenneuken]
lang zwart haar zwarte kleren wijde broek = gothics = gothsquote:Op zondag 27 februari 2011 23:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Te lui om uit te leggen, google maar naar wat "goths" zijn.Tevens, goths != gothics.
Leugensquote:Op zondag 27 februari 2011 23:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
lang zwart haar zwarte kleren wijde broek = gothics = goths
En dan zijn zij emo.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:41 schreef Ragboer het volgende:
Gothics, larpers, hardrockvolk met lang haar, metalheads met zo een vieze sik. Allemaal hetzelfde. Die mensen moeten zichzelf kapotsnijden enzo.
hij haat zichzelf toch nietquote:Op zondag 27 februari 2011 23:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En dan zijn zij emo.Jij bent hier degene die loopt te haten.
Emo.
wat is het toch met mensen als jij? iedereen haters noemen maar zelf ben je de grootste. wat ben je toch ook een klein kind nogquote:Op zondag 27 februari 2011 23:41 schreef Ragboer het volgende:
Gothics, larpers, hardrockvolk met lang haar, metalheads met zo een vieze sik. Allemaal hetzelfde. Die mensen moeten zichzelf kapotsnijden enzo.
Jij moest mij knuffelen... En is dit gezeik in al die topics serieus alleen maar omdat ik je innige begroeting niet kon waarderen?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:45 schreef dragems het volgende:
[..]
wat is het toch met mensen als jij? iedereen haters noemen maar zelf ben je de grootste. wat ben je toch ook een klein kind nog
nee hoor. probeer je er alleen van te overtuigen dat jij misschien het probleem bent en niet die 5 miljard mensen die je haatquote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij moest mij knuffelen... En is dit gezeik in al die topics serieus alleen maar omdat ik je innige begroeting niet kon waarderen?
alsof er 5 miljard emo's en gothics zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 23:51 schreef dragems het volgende:
[..]
nee hoor. probeer je er alleen van te overtuigen dat jij misschien het probleem bent en niet die 5 miljard mensen die je haat
Welkom in Onzin voor je leven!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:51 schreef dragems het volgende:
[..]
nee hoor. probeer je er alleen van te overtuigen dat jij misschien het probleem bent en niet die 5 miljard mensen die je haat
nitrouz is hardcore dus ga je moeder neukenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |