Na mijn operatie vorig jaar heb ik een week door mijn mond moeten ademen. Geen probleem mee gehad alleen een gortdroge strot 's ochtends.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die ademhalingstechniek en 't geschreeuw erbij vond ik echt scary, no way. Dan maar een mietje.
Daar ga je toch ook niet zo raar van ademen, het ging om een 'techniek'.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:53 schreef Coos het volgende:
Na mijn operatie vorig jaar heb ik een week door mijn mond moeten ademen. Geen probleem mee gehad alleen een gortdroge strot 's ochtends.
Nog een bijkomend probleem idd, het was zeer internationaal allemaalquote:Op zondag 27 februari 2011 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
En volgens mij geldt de Nederlandse jurisdictie sowieso niet in Duitsland.
Daar ben je klaar mee met zo'n paar labiele wijven aan de sjansquote:Op zondag 27 februari 2011 22:53 schreef Laysa het volgende:
Teun heeft een idee en piet die gaat mee...
Lekker met een zwabberende zwans aan de dans en sjans
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar ben je klaar mee met zo'n paar labiele wijven aan de sjans![]()
Dan rol ik op het strand nog liever tante Ronald op zijn buik.
In Duitsland zijn sektes verboden! Dus daar valt vast wel wat te procederen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nog een bijkomend probleem idd, het was zeer internationaal allemaal.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar ben je klaar mee met zo'n paar labiele wijven aan de sjans![]()
Dan rol ik op het strand nog liever tante Ronald op zijn buik.
Ja, maar niemand ziet dat je gewoon door je neus blijft ademhalen hoor. Dat kun je gemakkelijk faken.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar ga je toch ook niet zo raar van ademen, het ging om een 'techniek'.
Lig ik daar half dood te gaan terwijl jij de boel bij elkaar loopt te fakenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar niemand ziet dat je gewoon door je neus blijft ademhalen hoor. Dat kun je gemakkelijk faken.
Heb je het nu over de gemiddelde vrijpartij met Teun?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lig ik daar half dood te gaan terwijl jij de boel bij elkaar loopt te faken. Dat wordt en waardeloze repo
Teun ligt volgens mij altijd te fakenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lig ik daar half dood te gaan terwijl jij de boel bij elkaar loopt te faken. Dat wordt en waardeloze repo
dat bedoel ikquote:Op zondag 27 februari 2011 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je het nu over de gemiddelde vrijpartij met Teun?
Bakje Griekse yoghurt op je gezicht flatsen dat is Teun!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Teun ligt volgens mij altijd te faken
Teun zegt gewoon als ze hem op dat faken aanspreken: Teun is nu aan het ademen, ik ben nu NMNS en heb effe pauze.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die blaft zo een kopje yoghurt over Piet heen?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Teun ligt volgens mij altijd te faken
of een bakkie tzatziki, dat flatst beterquote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bakje Griekse yoghurt op je gezicht flatsen dat is Teun!
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die blaft zo een kopje yoghurt over Piet heen?
oh lekkerquote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
of een bakkie tzatziki, dat flatst beter![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |