Volgens mij heb ik die op de HAVO gelezenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
Sunny, een van de beste boeken die ik ooit heb gelezen blijft toch Nooit meer slapen van Hermans, ook die problemen met middernachtzon (en muggen!), maar dat boek moet je echt niet ;ezen als je gevoelig bent voor depressies, wat een akeligheid
Ja ik vond het zeker wel watquote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
Vond je het wat, Black Swan? Ik vond het leuk totdat Natalie's psychose wat te heftig werd.
Mja, die effecten op haar huid tot daaraan toe, maar de horror-elementen (korte shots, flitsen door het scherm) hadden van mij niet gehoeven.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik vond het zeker wel watJuist die psychose en de manier waarop ze het in beeld hebben gebracht, ik hou daar wel van, arty
Maar het is niet de beste arthouse film die ik heb gezien.
Ik hou daar juist vanquote:Op zondag 27 februari 2011 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, die effecten op haar huid tot daaraan toe, maar de horror-elementen (korte shots, flitsen door het scherm) hadden van mij niet gehoeven.
Tevens bij vlagen geweldig geacteerd van Natalie Portman.
Goh.. verrassend..quote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
Met gekromde tenen naar een undercover reportage over een sekte zitten kijken.
Niet zozeer geschokt door wat er allemaal in die sekte gebeurde, want hoe sektes werken is ons helaas wel bekend, maar meer over de vreselijk knullige en sensationeel proberen te maken beelden van die SBS-6 kneus.
Wat een verschrikkelijk slecht programma.
Eensquote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond Nicci French wel lekker leesvoer en Tess Gerritsen ook
Lekker niet bij nadenken en niet zo geconcentreerd hoeven lezen is bij tijd en wijle gewoon lekker vind ik!
Nja vind ik ook, Millennium en de Dan Brown boeken vielen voor mij in die categorie maar ik vond Nicci French gewoon te slap en simpel.. Echt zonde van het papier imoquote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond Nicci French wel lekker leesvoer en Tess Gerritsen ook
Lekker niet bij nadenken en niet zo geconcentreerd hoeven lezen is bij tijd en wijle gewoon lekker vind ik!
De hype rond Dan Brown boeken heb ik nooit begrepenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja vind ik ook, Millennium en de Dan Brown boeken vielen voor mij in die categorie maar ik vond Nicci French gewoon te slap en simpel.. Echt zonde van het papier imo
Nja sommige mensen ontstijgen blijkbaar nooit hun adolescente beïnvloedbaarheid..quote:Op zondag 27 februari 2011 23:31 schreef Bluezz het volgende:
En volwassen mensen die met hun volle verstand zich in zo'n sekte laten lullen, echt hedan moet je toch echt wel flink labiel zijn.
Toch een ander verhaal dan mijn - toen adolescente - zoon die erin geluld is.
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
merk dat t niet echt ok gaat lately, en t ging zo goed de laatste tijd, blegh /dagboek
Steerlui staan aan walquote:Op zondag 27 februari 2011 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Komop Memo, niet 1 persoon de rest van je huidige leven zo laten beïnvloeden. Schluss, ligt achter je. Voorwaarts.
Ik ben compleet paranoide op dit momentquote:Op zondag 27 februari 2011 23:32 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm slaap lekker P. en hopelijk gaat het morgen wat beter met muffin
Ja. Dat heb ik nu dus ook idd. Maar ik zag hem net op de kattenbak zitten en kreeg weer bange vermoedens en zo. En ik zie weinig in de kattenbak. En ik heb gevoeld bij hem, maar vind niks geks (maar ben dan ook geen dierenartsquote:Op zondag 27 februari 2011 23:32 schreef DarkElf het volgende:
Onze Pollewop had ook blaasgruis, krijgt Royal canin urinary en dat gaat goed. Soms heeft ie nog ff een periode dat t wat moeilijker gaat maar *afklopt tot nu toe geen problemen meer gehad.
heb nu dus ook ruzie met een andere vriend he, niet eend btw, maar merk dat ik geïrriteerd raak van goedbedoelde adviezen, en smtse dus: bepaal ik zelf wel, daar is die vriend boos op want hij bedoelt t lief. En dat mensen iets afkraken waar ik enthousiast over ben. En dat komt wel door die ene persoon want die bemoeide zich met alles, wilde alles weten, zonder dat we een relatie hadden. en als ik iets leuk vond ofzo werd er altijd negatief gereageerd, nooit blij voor mij etc. Blegh en dat wil ik nu niet meer maar als iemand dan goed bedoelt iets "bemoeierigs" zegt word ik alleen maar boosquote:Op zondag 27 februari 2011 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Komop Memo, niet 1 persoon de rest van je huidige leven zo laten beïnvloeden. Schluss, ligt achter je. Voorwaarts.
Slapie![]()
![]()
Ja klopt, maar ik heb hier hetzelfde bij als bij mezelf. ...... "stel ik me niet aan?" En waarom ben ik zo paranoide. Wat geeft mij die aanleiding. Op dit moment alleen maar dat ik dacht gezien te hebben dat-ie weer niet prettig op de kattenbak zit.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:35 schreef DarkElf het volgende:
Ja hoor gewoon bellen als je t niet vertrouwt, beter teveel zorg dan te weinig toch?
Dan snapt hij toch ook wel dat je boos reageert omdat je wéét dat je fout zit?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb nu dus ook ruzie met een andere vriend he, niet eend btw, maar merk dat ik geïrriteerd raak van goedbedoelde adviezen, en smtse dus: bepaal ik zelf wel, daar is die vriend boos op want hij bedoelt t lief. En dat mensen iets afkraken waar ik enthousiast over ben. En dat komt wel door die ene persoon want die bemoeide zich met alles, wilde alles weten, zonder dat we een relatie hadden. en als ik iets leuk vond ofzo werd er altijd negatief gereageerd, nooit blij voor mij etc. Blegh en dat wil ik nu niet meer maar als iemand dan goed bedoelt iets "bemoeierigs" zegt word ik alleen maar boos
ja en ik smste sorry maar er wordt niet gereageerdquote:Op zondag 27 februari 2011 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan snapt hij toch ook wel dat je boos reageert omdat je wéét dat je fout zit?
Mannen *zucht* *rolleyes*
Nu echt slapen
Zo heb ik vrijdag ook een dag in de stress gezeten en toen kreeg ik een berichtje op Facebook met 'bedankt voor de SMS!!!1' en 'mijn beltegoed is op dus kon je niet terugSMS'en'quote:Op zondag 27 februari 2011 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en ik smste sorry maar er wordt niet gereageerd
Dat hopen we dan maar hequote:Op zondag 27 februari 2011 23:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga te beddetot morgen voor wie er morgen weer is
Succes morgen! (warme thee met honing en citroen nemenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
Slaap wel allemaal! En wish me luck voor morgen als ik vroeg op moet staan, ik heb keelpijn
was het dat van die love sekte in utrecht?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
Met gekromde tenen naar een undercover reportage over een sekte zitten kijken.
Niet zozeer geschokt door wat er allemaal in die sekte gebeurde, want hoe sektes werken is ons helaas wel bekend, maar meer over de vreselijk knullige en sensationeel proberen te maken beelden van die SBS-6 kneus.
Wat een verschrikkelijk slecht programma.
Ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:19 schreef MissHobje het volgende:
was het dat van die love sekte in utrecht?
Lots of luck!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
Slaap wel allemaal! En wish me luck voor morgen als ik vroeg op moet staan, ik heb keelpijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze enge club:quote:Op maandag 28 februari 2011 00:19 schreef MissHobje het volgende:
was het dat van die love sekte in utrecht?
weirdquote:Op maandag 28 februari 2011 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze enge club:
http://www.miracleoflove.nl/
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lots of luck!lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook plannen?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Goeiemorgen! Hoe is het met Muffin?quote:Op maandag 28 februari 2011 08:16 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhToch lekker, zo'n dagje thuiswerken. Kan net ff wat langer slapen dan
Muffin loopt gezellig rond. Ik weet het niet dus. Heb het idee dat-ie een beetje rusteloos is, maar weet het niet zeker. En net zat-ie weer op de bak, maar ook best lang voor mijn gevoel.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Hoe is het met Muffin?
* krakkemieke Pee wiener melange geeft
Hmm, lijkt me wel normaal dat je bezorgd bent hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Muffin loopt gezellig rond. Ik weet het niet dus. Heb het idee dat-ie een beetje rusteloos is, maar weet het niet zeker. En net zat-ie weer op de bak, maar ook best lang voor mijn gevoel.
Ik zal wel weer overbezorgd zijn
quote:Op maandag 28 februari 2011 08:29 schreef krakkemieke het volgende:
En het gaat beter, dus ik ga vanavond toch naar de film.
Klinkt goed!quote:Op maandag 28 februari 2011 08:39 schreef PdeHoog het volgende:
Krijg net een mailtje uit EngelandDe Big Boss van de business analisten wil me in contact brengen met zijn teamleads om te kijken wat we kunnen betekenen voor elkaar
Eerste hobbel genomen dus
Klinkt als een enorm filmhuis dingquote:Op maandag 28 februari 2011 08:40 schreef krakkemieke het volgende:
Deze film dus: http://www.film1.nl/recensies/35181-La-tete-en-friche.html
Franse films trekken me niet zo, maar deze leek me wel wat. En ik ga met mijn moeder, die kijkt heel vaak franse films op TV5.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt als een enorm filmhuis dingMaar wel grappig
Jammer alleen dat-ie frans is
Gezelligquote:Op maandag 28 februari 2011 08:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Franse films trekken me niet zo, maar deze leek me wel wat. En ik ga met mijn moeder, die kijkt heel vaak franse films op TV5.
We hebben geen bioscoop in het dorp, maar wel een theater waar ze bijna elke week een film draaien. En inderdaad, ook films die je niet in de bios ziet. Juist leuk, anders zou ik er niet mee in aanraking komen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 08:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb dan ook de leukste moeder van de wereld.
Braam!quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 08:39 schreef PdeHoog het volgende:
Krijg net een mailtje uit EngelandDe Big Boss van de business analisten wil me in contact brengen met zijn teamleads om te kijken wat we kunnen betekenen voor elkaar
Tu?quote:
Anniequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:29 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen allemaal op deze stralende en zonnige maandag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Vousquote:
Ik dacht dat je niet van frans hield en nu praat je niet anders.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet van frans hield en nu praat je niet anders.
De film is ook voorbereiding/voorpret voor de vakantie. Hoewel het best gaat zodra ik de grens over ben.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Mijn kennis van de franse taal is nu ook uitgeput
Ik vond duits moeilijker, omdat ik het niet mooi vond.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:53 schreef borisz het volgende:
Frans heb ik met hakken over de sloot gehaald. 5,7 op mijn eindlijst. Nog trots op ook. Die taal wilde er niet in. Duits was een stuk makkelijker
. De Oosterburen zijn nog redelijk te volgen, maar die taal stokbroodvreters kan ik geen touw aan vastknopen
Oe, das wel ff flink tof !quote:Op maandag 28 februari 2011 08:39 schreef PdeHoog het volgende:
Genoeg langzame koolhydraten. Brood enzo.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:14 schreef FutureFairytale het volgende:
23.30u in bed, 3u viel ik pas in slaap
ik had 's avonds mezelf tot rust gemaand en heb niet meer gepiekerd maar onbewust zal t toch voor hebben gezorgd dat ik niet kon slapen.. Ik voel me heel brak. Stond net op van mn bureaustoel en zag ff zwart. Weet iemand wat ik als lunch kan eten wat maybe helpt? Ik lus nml geen koffie of red bull.
Voor beide had ik in mijn schooltijd een totaal gebrek aan interesse. Alleen Engels vond ik leuk en daar haalde ik ook hoge cijfers. Duits heb ik later wel meer dan behoorlijk geleerd en vind ik inmiddels ook wel een mooie taal. Frans is nog steeds drama...quote:Op maandag 28 februari 2011 09:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vond duits moeilijker, omdat ik het niet mooi vond.
Ik had voor allebei een acht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |