FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
lijkt me ook niet echt een pratertje dus dan bedenk ik wel watquote:Op zondag 27 februari 2011 22:44 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze kan misschien iets anders doen, alhoewel ik dat betwijfel
]quote:Op zondag 27 februari 2011 22:45 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, 2 lezende mannen terwijl er ramen schoongemaakt worden voor een missie...?
jezus blont momentje hier: ik wil zien wat ie leest en doe dus m'n hoofd naar beneden om de kaft te kunnen zienquote:Op zondag 27 februari 2011 22:46 schreef versabommie het volgende:
Guido doet lezen.. staan er plaatjes in ?
Ohw wacht.. Fipo gemacht!
Mocht ik in haar schoenen staan dan was ik alsnog blijer geweest met de gigolo, volgens mij stelt dat adelgedoe helemaal niks voorquote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
als Laura achteraf hoort dat Alex van adel is c.q. ridder en Guido een gigolo, dan heeft ze spijijijijijijijijttttttttttt![]()
Ik wil haar gezicht dan wel eens zien
Mij stoot ze niet af... Integendeel.....quote:Op zondag 27 februari 2011 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een vreselijk mens die Joanna, de arrogantie van haar is gewoon afstotelijk.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mij stoot ze niet af... Integendeel.....
[ afbeelding ]
nee, volgens mij ook niet, maar laura gaat wel voor dit soort dingenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Mocht ik in haar schoenen staan dan was ik alsnog blijer geweest met de gigolo, volgens mij stelt dat adelgedoe helemaal niks voor
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef jugler het volgende:
[..]
jezus blont momentje hier: ik wil zien wat ie leest en doe dus m'n hoofd naar beneden om de kaft te kunnen zien
Zo'n type leek hij mij ook jaquote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef Mylene het volgende:
Alex is er zo op gebrand om na de Secret Story vrienden met Laura te zijn. Hij blijft er maar over door zeiken. Ik vind dat eng. Het is vast zo'n gast die je blijft bellen en stalken.
Mag ik je telefoonnummer?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef Mylene het volgende:
Alex is er zo op gebrand om na de Secret Story vrienden met Laura te zijn. Hij blijft er maar over door zeiken. Ik vind dat eng. Het is vast zo'n gast die je blijft bellen en stalken.
Zo dan, binnen en buiten, voorkant en achterkant.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef Soury het volgende:
Duhhh Ramen lappen is voor mij ook een missie
De plaatjes van Guido moeten ze vanavond laten zien op het scherm in de woonkamer na het filmpje van M&M.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
als Laura achteraf hoort dat Alex van adel is c.q. ridder en Guido een gigolo, dan heeft ze spijijijijijijijijttttttttttt![]()
Ik wil haar gezicht dan wel eens zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |