Koen, hoe was het feest??quote:
ook erg lekkerquote:Op zondag 27 februari 2011 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb ik liever geitenkaas
Koenquote:
een heel gezellige familydag gehadquote:
Nee, geen geit, geen paaltje en geen grasquote:Op zondag 27 februari 2011 22:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als je droomt dat er een geit, aan een paal gebonden, staat te grazen héb je kans dat als je wakker wordt alleen het paaltje er nog staat
Bij een mug moet ik denken aan een mokquote:
Van een depressie ook niet hoor lieve schatquote:
ik aan bultenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij een mug moet ik denken aan een mok![]()
[..]
Van een depressie ook niet hoor lieve schat![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een heel gezellige familydag gehad
Oof al voelde ik mezelf niet helemaal 100%... maar dat gaat wel over
Dus: geslaagd
Slaap Lekker STquote:
Jij ook LLquote:Op zondag 27 februari 2011 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar bed hopen dat J. de wekker vergeet
quote:
Lekker slapen meisjesquote:Op zondag 27 februari 2011 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker suikerbeebquote:
Slaap lekker Lovelyquote:Op zondag 27 februari 2011 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker Liebchenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Lekker slapen meisjes![]()
Ik ga ook, trusten allemaal
Slaap Lekker Marijkequote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Daar denk ik aan bij jugquote:
slaap lekkerquote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Slaap lekker mopquote:Op zondag 27 februari 2011 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
Truste LLquote:Op zondag 27 februari 2011 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
Trusten Marijkequote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
slaap ze lovelyquote:Op zondag 27 februari 2011 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
Truste Marijkequote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
trusten martquote:
Truste Trevquote:Op zondag 27 februari 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maarmorgen weer werken
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
slaap ze marijkequote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
droom ze trevquote:Op zondag 27 februari 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maarmorgen weer werken
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |