Owh ging ik van uit gezien je woonplaatsquote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik werk niet bij shellen dat leg ik wel uit als ik een computer heb
ik heb geen idee.. Heb weer eens niet verder gekeken dan m'n neus lang is. .quote:
Ik had het over de meet hoorquote:
Truste Barretjequote:Op zondag 27 februari 2011 23:30 schreef Barretje80 het volgende:
Maar ik ga slapen lieverds.. De wekker gaat morgen om 5 uur... En daar word ik redelijk chago van. . Drink maar een glaasje op de KSC voor me! trusten!
Truste Barretje en morgen behouden vaartquote:Op zondag 27 februari 2011 23:30 schreef Barretje80 het volgende:
Maar ik ga slapen lieverds.. De wekker gaat morgen om 5 uur... En daar word ik redelijk chago van. . Drink maar een glaasje op de KSC voor me! trusten!
slaap lekker en tot morgenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:30 schreef Barretje80 het volgende:
Slaap lekker Barbabequote:Op zondag 27 februari 2011 23:30 schreef Barretje80 het volgende:
Is goed hoor, snap het welquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker en tot morgen
Ik ga ook zo, ik voel me echt niet tof
Die kutgriep blijft hangen....
Jammerquote:Op zondag 27 februari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
He bah, al meer dan een week, tochquote:Op zondag 27 februari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dan slaap. Zo niet, drink ik een glaasje op de KSCquote:Op zondag 27 februari 2011 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Te rustig hier. Wat doen we op verjaardagstijd?? Of slapen jullie dan??
goeie vraagquote:Op zondag 27 februari 2011 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Te rustig hier. Wat doen we op verjaardagstijd?? Of slapen jullie dan??
JIJ?? "meneer ik werk tot 1:30 uur"? (voor Fok!)?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dan slaap. Zo niet, drink ik een glaasje op de KSC![]()
...
Boeiend, die kan best een dagje gemist wordenquote:
Dat kan iedereen wel natuurlijk.. Maar het is al 3 dagen..quote:Op zondag 27 februari 2011 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend, die kan best een dagje gemist worden
Ja, ikquote:Op zondag 27 februari 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JIJ?? "meneer ik werk tot 1:30 uur"? (voor Fok!)?
Precies! Drukke week, en dan direct erachteraan carnavalquote:Maar de werkweek/studieweek komt er aan natuurlijkEn je Carnaval/Vasteldinges
---> energie nodig
![]()
Ja hequote:Glaasje klinkt feestelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |