quote:Op zondag 27 februari 2011 22:16 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Nee, Juicy, niemand wil met je FOK!seksen
Uiteraardquote:Op zondag 27 februari 2011 22:16 schreef Guanabana het volgende:
Ook met buttfuck buttfuck?
Anders hoeft het voor mij niet hoor
Wij hebben allen seks met God.quote:
lever je geld eens in dan!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:23 schreef BrandX het volgende:
ik hoef me niet meer aan te sluiten, ben al 6 jaar hooked
ik kan niet meer terug
volledig geindoctrineerd
allang gedaan bij opperleider Danny, maandelijkse donaties. Waarvan denk je dat hij zijn hummer onderhoudquote:
Oplichterquote:Entreegeld: 6000 euro
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:17 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik heb alleen 450 euro is dat genoeg?
Het is aftrekbaar, gewoon dokken die 6kquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je kunt hier van de vloer neuken.
Je mag zelfs YES!!! schreeuwen als je wil!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:50 schreef hussyfan11 het volgende:
mag ik wel naakt rondjes rennen? dan doe ik mee!
je snapt het niet, je moet jezelf loslaten en overgeven aan het mirakelquote:Op zondag 27 februari 2011 23:00 schreef Proletariaat het volgende:
gewoon lekker jezelf zijn. Heerlijk.
DIEP VAN BINNEN IS DAT MEZELF. HET ZIT AL IN ME. DE MAGISCHE WERELD.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je snapt het niet, je moet jezelf loslaten en overgeven aan het mirakel
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHGGGGHGHHGHGHGHquote:Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
DIEP VAN BINNEN IS DAT MEZELF. HET ZIT AL IN ME. DE MAGISCHE WERELD.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef NrTH het volgende:
Ik doe alleen mee als er een groeps zelfmoord bij zit inbegrepen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:16 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Nee, Juicy, niemand wil met je FOK!seksen
Wij kennen geen verjaardagen want we worden iedere dag herboren. Daarom slapen we ook naakt in foetushouding.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:21 schreef DeLuna het volgende:
Als ik dan nog maar wel medicijnen mag nemen, het ziekenhuis mag bezoeken en mijn verjaardag mag vieren.
Ik denk er nog even over na. Hebben we wel sinterklaas of dergelijke andere feesten?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wij kennen geen verjaardagen want we worden iedere dag herboren. Daarom slapen we ook naakt in foetushouding.
Tevens voelen we geen pijn en hebben we iedere dag ruige seks.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wij kennen geen verjaardagen want we worden iedere dag herboren. Daarom slapen we ook naakt in foetushouding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |