Een beetje zoals de Moun tegen PSV.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Robben was extreem slecht en onzichtbaar tegen Dortmund.²
Alleen was het bij Robben meer dat het team om hem heen nog harder aan het falen was...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Een beetje zoals de Moun tegen PSV.
Hij doet daar een poging toe. En dat kost hem echt energie.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
El ham en verdedigend werk ?Hoor ik dat nou echt goed
Spaan probeert het slechte spel van El Ham goed te pratenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
El ham en verdedigend werk ?Hoor ik dat nou echt goed
Ik denk dat ajax ook te bang was om te verliezen.. weer geen kampioen, en die druk van media en de club zelf/supporters is zooo groot.. waarschijnlijk kan de boer dan (onterecht) ook vertrekken.quote:
Zeker, hij heeft tenminste af en toe nog een uitspraak of iets grappigs.quote:
In dit programma brengt hij wel wat pit inderdaad. Al ben ik het nog niet met hem eens geweest geloof ikquote:
Brama?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:30 schreef Geo3kant het volgende:
Ik dacht ook ojeee hier krijgen wee een penalty tegen.. want Brama keek inderdaad. Die stomp kun je ook niet goed praten.
Ik vind El ham geen speler voor Ajax. Daarnaast een verschrikkelijke egoist en geen teamplayer..quote:
Ik vond t grappigquote:
Zonder El Hamdaoui wordt Ajax wel heel erg armoedig. Vergeet niet dat hij al 18 goals heeft. Als het van de Jong moet komen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind El ham geen speler voor Ajax. Daarnaast een verschrikkelijke egoist en geen teamplayer..
Met El Hamdaoui speel je feitelijk met 10 man. Hij heeft vandaag echt heel slecht lopen voetballen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonder El Hamdaoui wordt Ajax wel heel erg armoedig. Vergeet niet dat hij al 18 goals heeft. Als het van de Jong moet komen.²
Ja, goede mop.quote:
Dat zeg je verkeerd, dat is alleen als de Moun uit vorm is. Zoals nu, hij is zwaar uit vorm. Maar hij komt terug van een ziekte/blessure. Je ziet gewoon dat hij nog niet zo fit is als in het begin van de competitie. Bovendien heeft hij een de Jong bij zich lopen die hem werkelijk zelden tot nooit aanspeelt.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met El Hamdaoui speel je feitelijk met 10 man. Hij heeft vandaag echt heel slecht lopen voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |