Ja...maar daar gaat het juist nogal stroef meequote:Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Zit er wat leuks tussen?
Hier gaat het wel goed hoor.
Zegt me niets.. welk genre?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef JoeBravo het volgende:
note to self: als je nieuwe artiesten beluisterd, dat niet met halve aandacht doen![]()
![]()
Dazzled Kid
Nog wel.quote:
YT link (ook al mag dat niet van cue) want ik ben luiquote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef JoeBravo het volgende:
note to self: als je nieuwe artiesten beluisterd, dat niet met halve aandacht doen![]()
![]()
Dazzled Kid
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hai!quote:
solo project van zanger van nederlandse band (Voicst). Lastig te plaatsen imo. Pop/indie/rock/singer-songwriter denk ikquote:
quote:
quote:
Get a roomquote:
Ik pak de touwen alvast.quote:
Zat, maar ze zitten ook potdicht.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
YT link (ook al mag dat niet van cue) want ik ben lui
Dat heb ik weer.quote:
Neequote:Op zondag 27 februari 2011 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Betaal jij?
[..]
[..]
Haha wie een kuil graaft voor een ander
Ik vertrouw op mijn fysieke voordeel.quote:
quote:
gaat vechten worden danquote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vertrouw op mijn fysieke voordeel.
Hi therequote:
oh, dat nummer kende ik al..wist niet eens dat dat Tjeerd wasquote:
1 minuut en 14 seconden. Daarna lig je gekneveld.quote:
Nee hoor, maar wat m'n vent naast mij doet hoef ik niet te wetenquote:
Zo hopeloos zal ze toch niet zijn?quote:
Denk het niet gast!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
1 minuut en 14 seconden. Daarna lig je gekneveld.
Daarom nodig ik jou ook uit om gezellig bij mij langs te komenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wat m'n vent naast mij doet hoef ik niet te weten
Lekker opstandig.quote:
Nee, je vroeg of ik single benquote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom nodig ik jou ook uit om gezellig bij mij langs te komen
Kwam er via een artikel in Oor weer bij terecht. Toen zag ik dat ik het al in m'n spotify had staan en op last.fm had gescrobbledquote:Op zondag 27 februari 2011 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, dat nummer kende ik al..wist niet eens dat dat Tjeerd was
Daar zou ik niet al te zeker van zijn...quote:
Ook als je niet single bent mag je niet langs komen hoorquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zou ik niet al te zeker van zijn...
OKquote:Op zondag 27 februari 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook als je niet single bent mag je niet langs komen hoor
Wanneer ben je niet single dan ?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook als je niet single bent mag je niet langs komen hoor
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik kreeg niet om de 5 minuten een aanval
Jij of zij? Of de date zelf?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Als in compleet van de pot gerukt
Ik heb misschien wel helemaal geen relatie :pquote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef xFriendx het volgende:
MissMSX heeft toch geen open relatie? Of wel? Ik hou het ook allemaal zo slecht bij
Nou, kom maar hier dan.quote:
Het is oke ik ben in een open relatiequote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wanneer ben je niet single dan ?
quote:
Just get it over withquote:
FF checken bij Joe. Die zou je als eerst informeren, toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb misschien wel helemaal geen relatie :p
Okquote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is oke ik ben in een open relatie
rechts of links?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is oke ik ben in een open relatie
Ze durft niet. Lijkt mij duidelijk, niet?quote:
Middenquote:
Nou ja, die denkt dat wij een relatie hebben, maar of dat dan ook zo is... Wat denk jij?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF checken bij Joe. Die zou je als eerst informeren, toch?
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze durft niet. Lijkt mij duidelijk, niet?
Nou, nokken dan met dat misselijkmakende geneuzelquote:Op zondag 27 februari 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze durft niet. Lijkt mij duidelijk, niet?
Ik heb een uur met je gepraatquote:Op zondag 27 februari 2011 21:29 schreef Evie het volgende:
[..]
mafketel.. al wel eens langer dan 1 minuut met iemand durven praten?
Tja, we zijn getrouwd, twee kinderen, een hond, een koophuis en een Volvo V40 station. Hoeveel bewijzen wil je hebben dat je een relatie hebt?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, die denkt dat wij een relatie hebben, maar of dat dan ook zo is... Wat denk jij?
Je bent zelf dan ook erg normaalquote:Op zondag 27 februari 2011 21:30 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb een uur met je gepraatNa 10 seconden had ik al door dat je zo gek bent als een deur
Dit zijn slechts woorden op een forum... bits 'n' bytes jeweetzquote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, we zijn getrouwd, twee kinderen, een hond, een koophuis en een Volvo V40 station. Hoeveel bewijzen wil je hebben dat je een relatie hebt?
Van waar ik zit zijn jullie echt een prima stel, erg aan elkaar gewaagd en zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:30 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb een uur met je gepraatNa 10 seconden had ik al door dat je zo gek bent als een deur
Is dat inclusief de twee jaar studie die je nog moet, meegerekend?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:30 schreef Evie het volgende:
als ik klaar met je ben.. ben ik te laat voor mn werk gok ik
Vergeet het vlees snijden op zondag nietquote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, we zijn getrouwd, twee kinderen, een hond, een koophuis en een Volvo V40 station. Hoeveel bewijzen wil je hebben dat je een relatie hebt?
Dit is nu al leuker dan secret story iddquote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Van waar ik zit zijn jullie echt een prima stel, erg aan elkaar gewaagd en zo.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoge scoren op de schaal van Kansloosquote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
puur voor de belastingquote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
3 jaarquote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat inclusief de twee jaar studie die je nog moet, meegerekend?![]()
Geef het een kans!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
Denk dat ik het er niet op zou kunnen anders...
Nou neequote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
Denk dat ik het er niet op zou kunnen anders...
Verhuizen naar Monaco had meer opgeleverd en minder gekost.quote:
Wat let je?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verhuizen naar Monaco had meer opgeleverd en minder gekost.
Nope, dat gaat je niet lukken. Daar ben je duidelijk te kritisch voor.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef Evie het volgende:
3 jaar![]()
nee bedoel dat ik morgen moet werken en heel niet weet of ik het wel op je zou kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |