Gezamenlijke mailbox. Maar ze zet ook de mailtjes die ik zelf heb geopend op 'markeer als ongelezen', de slimmerik.quote:
Waarom? Maak gewoon een gmail of hotmail aan.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:02 schreef Lutte het volgende:
In de gaten houden? STALKEN!
En:
[..]
Gezamenlijke mailbox. Maar ze zet ook de mailtjes die ik zelf heb geopend op 'markeer als ongelezen', de slimmerik.
En ik moest lachen CC.
Eeuhm... Een beetje wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:02 schreef Omdatappel het volgende:
Kan je niet met haar gaan praten dan ofzo? Of zeg ik nu iets heel doms.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nou je hebt nog gelijk ook, zit ik op de wc, JE STAAT TOCH NIET TE KOTSEN HE?
Ik heb een gmail alleen de meesten hebben gewoon mijn @home adres.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom? Maak gewoon een gmail of hotmail aan.
Mail je iedereen dat je vanaf nu lutte@gmail.com heet. Opgelost slotjequote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een gmail alleen de meesten hebben gewoon mijn @home adres.
Zooo herkenbaar.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nou je hebt nog gelijk ook, zit ik op de wc, JE STAAT TOCH NIET TE KOTSEN HE?
Het valt ook echt niet op als ik ineens geen mail meer krijg?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mail je iedereen dat je vanaf nu lutte@gmail.com heet. Opgelost slotje
dat is niet leuk, ze is als de doods dat ik anorexia krijg.. Hallo ik ben niet achterlijkquote:
En wat wilt je moeder er aan doen? Je mail is toch persoonlijk?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het valt ook echt niet op als ik ineens geen mail meer krijg?
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is niet leuk, ze is als de doods dat ik anorexia krijg.. Hallo ik ben niet achterlijk
Omg, waarom denkt ze dat.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is niet leuk, ze is als de doods dat ik anorexia krijg.. Hallo ik ben niet achterlijk
Mijn moeder kent het woord privacy niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En wat wilt je moeder er aan doen? Je mail is toch persoonlijk?
[..]
![]()
Nou, als het achter een wachtwoord zit kan ze een hoop vinden, maar dan heeft ze gewoon pech.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn moeder kent het woord privacy niet.
Dik, jij? Dat valt toch wel mee?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat ze weet dat ik mezelf te dik vind
Ze dwingt me het wachtwoord te geven.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, als het achter een wachtwoord zit kan ze een hoop vinden, maar dan heeft ze gewoon pech.
[..]
Dik, jij? Dat valt toch wel mee?
nope, ik heb nog een buik en die wil ik eigenlijk weghebben voor de zomer anders loop ik de hele zomer in een vest rondquote:Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, als het achter een wachtwoord zit kan ze een hoop vinden, maar dan heeft ze gewoon pech.
[..]
Dik, jij? Dat valt toch wel mee?
Dan hoef je toch niet per se anorexia te hebben/krijgen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat ze weet dat ik mezelf te dik vind
Nee vind ik ook, maar zij dus welquote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet per se anorexia te hebben/krijgen?
Per dag?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee vind ik ook, maar zij dus welze is verschrikkelijk bang dat ik sneller wil afvallen dan 0,5 kilo
Dat hoef je niet te doen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze dwingt me het wachtwoord te geven.
/care. Ik loop in mijn zwembroek/korte broek zonder shirt als ik op vakantie ben (niet altijd, maar wel op de camping enzo, als het warm is dus). En als mensen dat niet smakelijk vinden, jammer voor hun.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nope, ik heb nog een buik en die wil ik eigenlijk weghebben voor de zomer anders loop ik de hele zomer in een vest rond
Ja maar ik ben geen jongenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te doen?
[..]
/care. Ik loop in mijn zwembroek/korte broek zonder shirt als ik op vakantie ben (niet altijd, maar wel op de camping enzo, als het warm is dus). En als mensen dat niet smakelijk vinden, jammer voor hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |