Gezamenlijke mailbox. Maar ze zet ook de mailtjes die ik zelf heb geopend op 'markeer als ongelezen', de slimmerik.quote:
Waarom? Maak gewoon een gmail of hotmail aan.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:02 schreef Lutte het volgende:
In de gaten houden? STALKEN!
En:
[..]
Gezamenlijke mailbox. Maar ze zet ook de mailtjes die ik zelf heb geopend op 'markeer als ongelezen', de slimmerik.
En ik moest lachen CC.
Eeuhm... Een beetje wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:02 schreef Omdatappel het volgende:
Kan je niet met haar gaan praten dan ofzo? Of zeg ik nu iets heel doms.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nou je hebt nog gelijk ook, zit ik op de wc, JE STAAT TOCH NIET TE KOTSEN HE?
Ik heb een gmail alleen de meesten hebben gewoon mijn @home adres.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom? Maak gewoon een gmail of hotmail aan.
Mail je iedereen dat je vanaf nu lutte@gmail.com heet. Opgelost slotjequote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een gmail alleen de meesten hebben gewoon mijn @home adres.
Zooo herkenbaar.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nou je hebt nog gelijk ook, zit ik op de wc, JE STAAT TOCH NIET TE KOTSEN HE?
Het valt ook echt niet op als ik ineens geen mail meer krijg?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mail je iedereen dat je vanaf nu lutte@gmail.com heet. Opgelost slotje
dat is niet leuk, ze is als de doods dat ik anorexia krijg.. Hallo ik ben niet achterlijkquote:
En wat wilt je moeder er aan doen? Je mail is toch persoonlijk?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het valt ook echt niet op als ik ineens geen mail meer krijg?
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is niet leuk, ze is als de doods dat ik anorexia krijg.. Hallo ik ben niet achterlijk
Omg, waarom denkt ze dat.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is niet leuk, ze is als de doods dat ik anorexia krijg.. Hallo ik ben niet achterlijk
Mijn moeder kent het woord privacy niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En wat wilt je moeder er aan doen? Je mail is toch persoonlijk?
[..]
![]()
Nou, als het achter een wachtwoord zit kan ze een hoop vinden, maar dan heeft ze gewoon pech.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn moeder kent het woord privacy niet.
Dik, jij? Dat valt toch wel mee?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat ze weet dat ik mezelf te dik vind
Ze dwingt me het wachtwoord te geven.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, als het achter een wachtwoord zit kan ze een hoop vinden, maar dan heeft ze gewoon pech.
[..]
Dik, jij? Dat valt toch wel mee?
nope, ik heb nog een buik en die wil ik eigenlijk weghebben voor de zomer anders loop ik de hele zomer in een vest rondquote:Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, als het achter een wachtwoord zit kan ze een hoop vinden, maar dan heeft ze gewoon pech.
[..]
Dik, jij? Dat valt toch wel mee?
Dan hoef je toch niet per se anorexia te hebben/krijgen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat ze weet dat ik mezelf te dik vind
Nee vind ik ook, maar zij dus welquote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet per se anorexia te hebben/krijgen?
Per dag?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee vind ik ook, maar zij dus welze is verschrikkelijk bang dat ik sneller wil afvallen dan 0,5 kilo
Dat hoef je niet te doen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze dwingt me het wachtwoord te geven.
/care. Ik loop in mijn zwembroek/korte broek zonder shirt als ik op vakantie ben (niet altijd, maar wel op de camping enzo, als het warm is dus). En als mensen dat niet smakelijk vinden, jammer voor hun.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nope, ik heb nog een buik en die wil ik eigenlijk weghebben voor de zomer anders loop ik de hele zomer in een vest rond
Ja maar ik ben geen jongenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te doen?
[..]
/care. Ik loop in mijn zwembroek/korte broek zonder shirt als ik op vakantie ben (niet altijd, maar wel op de camping enzo, als het warm is dus). En als mensen dat niet smakelijk vinden, jammer voor hun.
Jij kent mijn moeder en situatie duidelijk niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te doen?
[..]
/care. Ik loop in mijn zwembroek/korte broek zonder shirt als ik op vakantie ben (niet altijd, maar wel op de camping enzo, als het warm is dus). En als mensen dat niet smakelijk vinden, jammer voor hun.
Mijn moeder zou jaloers zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee per weekik val dus ongeveer 1 kilo per 2 weken af
Die is ook constant bezig met afvallen. Alleen haar figuur verraad dat ze geen anorexia heeft.quote:
Oh, vreemd.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee vind ik ook, maar zij dus welze is verschrikkelijk bang dat ik sneller wil afvallen dan 0,5 kilo
oow, nou aan mij zie je ook niet dat ik anorexia heb ofzo hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die is ook constant bezig met afvallen. Alleen haar figuur verraad dat ze geen anorexia heeft.
Gelukkig niet nee!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen jongen
Nope.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij kent mijn moeder en situatie duidelijk niet.
Dat had ik jammer gevonden.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig?als ik een jongen was was dat zo
Joint.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Helpt dat ook tegen stress en spanning?
Nog waar ookquote:
UMGquote:
Dat ben ik!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef DevilsWhore het volgende:
oh en hallo lieve mensen die hoi tegen me zeggen
en motortje natuurlijken kano
Ik was vergeten, vergeef mequote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef DevilsWhore het volgende:
oh en hallo lieve mensen die hoi tegen me zeggen
en motortje natuurlijken kano
Ik kan niet luisteren nu.quote:
quote:
Instant geilheidquote:
hoi schoolvriendje.quote:
Klinkt alsof we in groep 6 van de basisschool zittenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Instant geilheid
[..]
hoi schoolvriendje.
Avrilquote:
Zondagavond, je verveelt je. En je bent morgen vrij. Dat zal het zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wil weer keihard stappen, zoals op vakantie. Waarom krijg ik daar nu zin in?
Ja door jou heb ik daar ook zin inquote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef kanovinnie het volgende:
omdat je morgen weer aan het werk moet.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef kanovinnie het volgende:
inderdaadquote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klinkt alsof we in groep 6 van de basisschool zitten
Die is wel weer goed. Vroeger vond ik he was a skaterboi oid leukquote:
waarom niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dit ook al vind de genre totaal niet leuk.
Omdat je het juist wel doet.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom wilde ik zeggen ik ook
Ik mag hem niet kijken van Sonyquote:
Of 'I'm With You'quote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die is wel weer goed. Vroeger vond ik he was a skaterboi oid leuk
Doe je mee?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja door jou heb ik daar ook zin in
Denk 't ook jaquote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
omdat je morgen weer aan het werk moet.
[..]
inderdaad
Ditquote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die is wel weer goed. Vroeger vond ik he was a skaterboi oid leuk
wat?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Omdat ik van de house/dance ben
Morgen werkquote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zondagavond, je verveelt je. En je bent morgen vrij. Dat zal het zijn.
die post ik net?quote:
beter kijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
echt? ik dacht een andere
Deze video bevat inhoud van Sony Music Entertainment, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.quote:
Woon jij niet in Nederland?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Deze video bevat inhoud van Sony Music Entertainment, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.
Het spijt ons.
My happy endingquote:
Puddingquote:Op zondag 27 februari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn hersens zijn pudding
De komende 5 maanden in Oostenrijkquote:
Oostenrijkquote:
oow, kan gebeuren.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De komende 5 maanden in Oostenrijk
Hoezo? Wel vet!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De komende 5 maanden in Oostenrijk
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
My happy endingNobody's home
Oh.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja, ik dacht braaf zijn
Studeren. Zit hier nu net 1,5 week. Maar word wel vet denk ikquote:
en ik maar raar vinden dat je niet reageert dat ik al 10 minuten tegen je zit te praten.quote:
uhuquote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en ik maar raar vinden dat je niet reageert dat ik al 10 minuten tegen je zit te praten.
Lekker koud daar?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Studeren. Zit hier nu net 1,5 week. Maar word wel vet denk ik
Alles kan.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En lief.
[..]
Neenee, hoe kan ik jou nou vergeten.
Finlandquote:
Hoe is dit mogelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef Oceanview het volgende:
Lutte verdwijnt, wanneer ik binnenkom.
Gruwelijk, Goeie seizoen ervoorquote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Studeren. Zit hier nu net 1,5 week. Maar word wel vet denk ik
of dr moeder doet moeilijkquote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef Oceanview het volgende:
Lutte verdwijnt, wanneer ik binnenkom.
Verklaart een hoop.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
of dr moeder doet moeilijk
Valt mee eigenlijk. Hier is het 6 graden ofzo, in de bergen wel kouder.quote:
Jaa zeker, snowboarden vandaag was heerlijk. Digitale Communicatie.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gruwelijk, Goeie seizoen ervoorWat voor studie is 't?
Tuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ik geef alleen maar goede redenen
Zit je met nog veel andere Nederlanders?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Valt mee eigenlijk. Hier is het 6 graden ofzo, in de bergen wel kouder.
[..]
Jaa zeker, snowboarden vandaag was heerlijk. Digitale Communicatie.
6 graden?lekkerquote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Valt mee eigenlijk. Hier is het 6 graden ofzo, in de bergen wel kouder.
[..]
Jaa zeker, snowboarden vandaag was heerlijk. Digitale Communicatie.
Hoezo, ik denk dat jij er nat heel lief uitzietquote:Op zondag 27 februari 2011 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
6 graden?lekkerhier was het 10 graden maar het voelde koud aan door rukwinden en regen, ik was kleddernat toen ik dat restaurant binnenkwam, de opmerkingen waren nog het ergst
Naar gevoel welquote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waauwieee, kan je nu vliegen?
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo, ik denk dat jij er nat heel lief uitziet
In dit gebouw zit nog een andere Nederlander. En van de 35 internationale studenten spreken er 5 ofzo Nederlands. Wel prettig om af en toe Nederlands te spreken.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit je met nog veel andere Nederlanders?
en anders ga je maar fokken.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In dit gebouw zit nog een andere Nederlander. En van de 35 internationale studenten spreken er 5 ofzo Nederlands. Wel prettig om af en toe Nederlands te spreken.
Kan ik me voorstellen. Verder wel toffe klasgenoten enzo?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In dit gebouw zit nog een andere Nederlander. En van de 35 internationale studenten spreken er 5 ofzo Nederlands. Wel prettig om af en toe Nederlands te spreken.
Dat is wel fijn ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja want dan vergeet ik alles, wat ik wel prettig vind.
Drankquote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja want dan vergeet ik alles, wat ik wel prettig vind.
ja totdat het liedje stopt.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja.Geen problemen allesss.
Truequote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maakt meer kapot dan je lief is
Die houden we sowieso al met al die apenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef DevilsWhore het volgende:
wanneer gaan we eens een meet in een dierentuin doen?
vodka!quote:
omdatappel staat klaar voor je, alleen mag je haar eigenlijk niet opeten.quote:
haha ik ga nu niet meer etenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
omdatappel staat klaar voor je, alleen mag je haar eigenlijk niet opeten.
tot morgen Bosjequote:Op zondag 27 februari 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Zo mooi boek (tot nu toe) maar meteen naar bed.
Tot morgen![]()
tot morgenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen![]()
Trusten!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen![]()
Trustequote:Op zondag 27 februari 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen![]()
Trusten!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen![]()
Seks!quote:
Jaquote:Op zondag 27 februari 2011 22:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als ik iemand hozzel kan ik dan ook seksen?
OH NEUK ME SCHATJEquote:
Nu even niet, kan je dan niks alleen!quote:
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb je gehosseld met een zak chips??
De liefde van een man gaat door de maag!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb je gehosseld met een zak chips??
Ik heb nog ijs?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De liefde van een man gaat door de maag!
ik ben voor je gevallen, blauw oog alles help je me met oprapen? haha iksdee groetquote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm snel maar eens iemand hozzelen dan
als je me dan neukt welquote:Op zondag 27 februari 2011 22:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ben voor je gevallen, blauw oog alles help je me met oprapen? haha iksdee groet
voor neuken heb je echt een ander nodigquote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu even niet, kan je dan niks alleen!
Succes!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb nog ijs?
[/quote:9] [quote]Op zondag 27 februari 2011 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
voor neuken heb je echt een ander nodig
maar ik heb nog wel een glazen dildo hier.
pics?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
voor neuken heb je echt een ander nodig
maar ik heb nog wel een glazen dildo hier.
Dank je.quote:
Huh?quote:
je quote mijn bericht over dat ik ijs had en daaronder die post van DW en toen zei je succesquote:
Maar er tussenin staatquote:Op zondag 27 februari 2011 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je quote mijn bericht over dat ik ijs had en daaronder die post van DW en toen zei je succes
ow okee, lust je B&J ijs?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar er tussenin staat, dat was aan jou bedoelt. Quotefail van mij.
Vast wel. Welke smaak?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow okee, lust je B&J ijs?
krijg je niet.quote:
GEEF MIJquote:Op zondag 27 februari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow okee, lust je B&J ijs?
Oeh, klinkt lekker!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
cookie dough, iets met brownies of caramel fudge ofzo
weet ik maar die heb ik nietquote:Op zondag 27 februari 2011 22:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen om pics van die dildo
doeiiiquote:
Niggah whut?quote:
Weet je het zeker?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga maar is vroeg naar bed vanavond
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
Goed idee kano, ik lig al lekker in mn bedje
Zie post van CC, ik kruip er gezellig bij!quote:
Word ik nou aan de kant gezet voor CC?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Zie post van CC, ik kruip er gezellig bij!
reuzegezelligquote:Op zondag 27 februari 2011 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Zie post van CC, ik kruip er gezellig bij!
Nee hoor, jij kwam toch ook langs?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Word ik nou aan de kant gezet voor CC?
ik heb tieten dus kom erbijquote:Op zondag 27 februari 2011 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Word ik nou aan de kant gezet voor CC?
Nee.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor, jij kwam toch ook langs?
ik heb ook tietenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb tieten dus kom erbij
Ben je niet boos?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
maar ik snap het wel hoorCC
delen?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan hebben we samen tieten
Nee hoor, ik kan niet kwaad of jaloers zijn om CC.quote:
jij kent duidelijk kanovinnie's krachten nietquote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef Dale. het volgende:
[..]
Dit dus... 4 tieten is veel te zwaar voor 2 handen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan niet kwaad of jaloers zijn om CC.
Zal ik jouw bh spelen, dan mag je de mijne zijn?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan hebben we samen tieten
ja dat is goed, heb altijd al een menselijke bh gewildquote:Op zondag 27 februari 2011 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik jouw bh spelen, dan mag je de mijne zijn?
voor vinnie niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef Dale. het volgende:
[..]
Dit dus... 4 tieten is veel te zwaar voor 2 handen.
hihihihiquote:Op zondag 27 februari 2011 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat is goed, heb altijd al een menselijke bh gewild
Ik dacht al, ik wordt buitenspel gezet!quote:
Inderdaadquote:
nee, jij mag iets anders vasthoudenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik wordt buitenspel gezet!
ach tieten,poesje, kies maarquote:Op zondag 27 februari 2011 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik wordt buitenspel gezet!
Dat worden leuke dromen straksquote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee, jij mag iets anders vasthouden
hihihi en een leuke meet volgende weekquote:Op zondag 27 februari 2011 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat worden leuke dromen straks
clitjepestenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach tieten,poesje, kies maar
is het al volgende week?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hihihi en een leuke meet volgende week
Ik kijk er al naar uit!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hihihi en een leuke meet volgende week
Ja. Kan je nu opeens niet meer?quote:
Ja.quote:
Ik ook. Ga je dan weer je camera meenemen?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kijk er al naar uit!
[..]
Ja. Kan je nu opeens niet meer?
ik kan welquote:Op zondag 27 februari 2011 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kijk er al naar uit!
[..]
Ja. Kan je nu opeens niet meer?
Misschien, ga die dag ervoor wel een nieuwe lens halenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik ook. Ga je dan weer je camera meenemen?
tofquote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien, ga die dag ervoor wel een nieuwe lens halen
Wat voor?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien, ga die dag ervoor wel een nieuwe lens halen
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan welvind de tijd alleen zo snel gaan
Sigma 10-22 f/4-5.6quote:
Uurtje of 2-3?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoe laat wordt die meet eigenlijk?
nicequote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sigma 10-22 f/4-5.6
[..]
Uurtje of 2-3?
Laatquote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
In de loop van de middag beschouw ik als 4 uur
Maakt mij niet uit.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
In de loop van de middag beschouw ik als 4 uur
ja jij bent niet zo lang onderwegquote:
Maar liefst 20 minuten!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja jij bent niet zo lang onderweg
ik zal over je dromenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:04 schreef kanovinnie het volgende:
Godver, alweer 11 uur. Deze jongen gaat zijn schoonheidsslaapje doen
ik ben er nog hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nou dan ga ik ook maar slapen, als jullie weg zijn is er geen hond meer hier. Truste![]()
bestquote:Op maandag 28 februari 2011 07:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh ruilen? Ik ben klaarwakker en kan nog tot half 10 slapen
kom maar danquote:Op maandag 28 februari 2011 08:01 schreef tripack het volgende:
[..]
bestwhehe dan ben ik wel wakkerder
neuh, mijn wekker staat half 10.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:02 schreef gianni61 het volgende:
ik kon best wel een paar uur slapen, alleen mn wekker was het daar niet mee eens
nou mooizoquote:Op maandag 28 februari 2011 08:13 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Jaa ;D Beter dan verwacht
NBTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |