LLquote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel even zwaaien he?![]()
Tevens een hele goedenavond allen
Dit dus:quote:
Dat kan niet, dan heb ik al wat en de meet is dus ook een neequote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent niet bij je meisjeRegel dan dat je daar volgend weekend heengaat
Mwoah.. Hoe gaat ie met jou dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He meisjeVoel je je weer iets beter?
Ach lieverd, wat sneu allemaalquote:Op zondag 27 februari 2011 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
Dat kan niet, dan heb ik al wat en de meet is dus ook een nee![]()
Hoi Whiskquote:
mwoah dusquote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mwoah.. Hoe gaat ie met jou dan?
Oh neequote:Op zondag 27 februari 2011 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mwoah.. Hoe gaat ie met jou dan?
Werken denk. Let eens op of zoquote:Op zondag 27 februari 2011 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Barretje![]()
![]()
Wat ga je doen in Den Helder??
Wat dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel goed maar baal als een stekker
Mooi zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent niet bij je meisjeRegel dan dat je daar volgend weekend heengaat
[..]
Fijn![]()
Hier alles ok hoor
Alleen moe... en verkouden
dat is balen manquote:Op zondag 27 februari 2011 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
Geen flauw idee eigenlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef Barretje80 het volgende:
Quoten gaat niet helemaal mobiel geloof ik.. En oh.. Batterij staat ook al op geel![]()
kom net uit someren.. Heb in utrecht thais gegeten en nu naar den helder want morgen om 6 uur inchecken.. * Barretje80 gaat weer offshore..
Btw.. Weet iemand of er stroom zou moeten zijn in de eerste klas?
Owh, da's minder... Hoop dat je je snel beter voelt danquote:
lekker johquote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh neeDat is stom
Weet je ook waarom?
[..]
Ik lig al op bed
zeg doe eens aardig brompotquote:
Ze mag van d'r ouders al niet eens hier heen komenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh neeDat is stom
Weet je ook waarom?
[..]
Ik lig al op bed
Dat ik vandaag niet bijquote:
ahja je weet zelf wel hoe dat gaat he? ups en downsquote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, da's minder... Hoop dat je je snel beter voelt dan
Oh, das stom ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze mag van d'r ouders al niet eens hier heen komen
[..]
Dat ik vandaag niet bijwas en dat ze ook niet mee komt
Offshore?? Ben benieuwd wat je precies doet (Shell weet ik), maar dat hoor ik vast nog wel een keertjequote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef Barretje80 het volgende:
Quoten gaat niet helemaal mobiel geloof ik.. En oh.. Batterij staat ook al op geel![]()
kom net uit someren.. Heb in utrecht thais gegeten en nu naar den helder want morgen om 6 uur inchecken.. * Barretje80 gaat weer offshore..
Btw.. Weet iemand of er stroom zou moeten zijn in de eerste klas?
Hoi Flesquote:
In huis ookquote:
Het sneeuwt hierquote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben jij op wintersport ofzo?
ik hoor jou maar over sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |