Geen idee bij wat voor groep ik behoor, meerdere denk?
Ik heb adhd en dat is ook duidelijk te merken.
Verder kleed ik me gewoon casual, toch netjes en mooi. Altijd wel net iets anders dan de rest, denk ik. Hoge hakken, spijkerbroek, shirtje zonder print, muts soms. Niet zo dat ik let op wat de mode is, maar omdat je vaak niets anders dan wat er in is kunt kopen in winkels doe ik dat wel onbewust maar meestal de simpelste dingen en kleurloos maar mijn schoenen zijn vaak wel weer heel opvallend.
Verder luister ik kwa muziek echt van alles hoor, van lounge tot rock, van hardcore tot rnb, dubstep tot jazz, vanalles behalve trance, grunge en liever ook geen slowjamz.
Houd ook onwijs veel van piercings, maar totaal niet van tattoo's.
Ik merk wel dat ik vaak een andere mening heb over dingen dan anderen, en dat doe ik echt niet om anders te zijn ofzo maar merk gewoon vaak dat ik toch een andere visie heb op dingen.
De mensen waar ik mee omga zijn ook nogal uitgebreid en erg verschillend van elkaar. Varieert van leeftijden tussen de 17 tot 30, met allemaal heb ik een verschillende omgangsvorm. De een zie ik alleen in het weekend, daar doe ik mijn drankjes mee en tut ik lekker mee (make up alleen in het weekend ook) en de ander daar ben ik gewoon chill mee, beetje muziek luisteren, boeiende gesprekken voeren en af en toe een jointje erbij.
Ik distancieer me eigenlijk alleen van pubers die zich puberaal gedragen, Marokkanen, onhygienische mensen en mensen die altijd helemaal dronken zijn.
Kan iemand mij zeggen tot welke groep ik behoor?

Weet het zelf niet echt...