Ik hoop volgende weekquote:Op zondag 27 februari 2011 20:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het met sportschool flirten is trouwens.. ik sport regelmatig en best lang al, maar heb nog nooit een date er aan over gehouden ofzo
Dat is iets tussen Spirit en mij.quote:
Ik ook niet. Ik sportte op een 50+ / homo-sportschoolquote:Op zondag 27 februari 2011 20:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het met sportschool flirten is trouwens.. ik sport regelmatig en best lang al, maar heb nog nooit een date er aan over gehouden ofzo
Maar toch, tis wel sexy dat je beweegt/sportquote:Op zondag 27 februari 2011 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt
Maar die slanke lijn heb ik niet daaraan te danken. Alle credits gaan naar mijn moeder
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik sportte op een 50+ / homo-sportschool
Ongeacht hoe zwaar iemand misschien is. en net begonnen is met sporten?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar toch, tis wel sexy dat je beweegt/sport
Die zitten vaak meer aan de eiwit-shakes en verliezen dan soms het oog voor lekkere volkoren broodjesquote:Op zondag 27 februari 2011 20:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je weet niet meer zeker of ik je naakt heb gezien?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef Spirit82 het volgende:
Omdat ie me niet naakt heeft gezien, neem ik aan
Dat maakt het wel lastig natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik sportte op een 50+ / homo-sportschool
Mooi zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:38 schreef Spirit82 het volgende:
Oh, dan weet ik niet waarom je daar niks over kunt zeggen
Nee ik nam aan dat dat de reden was waarom je er niks over kon zeggen?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet niet meer zeker of ik je naakt heb gezien?
Nou, als je mij ziet strompelen dan verdwijnt voorgoed je libidoquote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar toch, tis wel sexy dat je beweegt/sport
En air had daar geen last van... dus koos je voor hem?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, als je mij ziet strompelen dan verdwijnt voorgoed je libido
Je hoeft iemand niet naakt te zien om een indruk te krijgen van het figuur.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef Spirit82 het volgende:
Nee ik nam aan dat dat de reden was waarom je er niks over kon zeggen?
Andere uni zoekenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat maakt het wel lastig natuurlijkOf lastig.. minder interessant haha.
Ik sport op de universiteit hier.. maar moet zeggen, het valt tegen
Jep, hoewel ik wel zo eerlijk ben dat een dame van 120 kilo die met 3 stapjes op de loopband al staat te puffen niet mijn idee van aantrekkelijk is. Maar er zijn wel dames in mijn sportschool met een leuk koppie waarbij hun figuur nog niet op het juiste zit, maar ik weet dat ze al een tijd goed bezig zijn en weet dat ze het wel gaan redden, dat kan ik wel waarderen en die zijn ook aantrekkelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ongeacht hoe zwaar iemand misschien is. en net begonnen is met sporten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |