Yup, met je strakke lijn.quote:
Nee! Patat hoort met mayoquote:
Ah, je bent dus lekker?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En daarom mag je niet de mensen in persoon ontmoeten waar je zo nu en dan leuk mee kletst?
Dat weet bijna niemand hierquote:Op zondag 27 februari 2011 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Behalve dan dat ie een keer in z'n broek gezeken heeft op een meet
ouderwets typquote:
Mooie ogen, goede glimlach en krullen.quote:
Ik noem dat traditioneelquote:
Dat zegt nog niks over haar figuurquote:Op zondag 27 februari 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie ogen, goede glimlach en krullen.
Jij doet aan hardlopen toch?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij doet aan hardlopen toch?
Hoop dat ik in de sportschool nog een keer klik met een leuke dame daar, dan zit ik in ieder geval met het sporten alvast op 1 (slanke) lijn
Dat zal dalen zodra jij je mond open doetquote:
En jij een 2 ?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zal dalen zodra jij je mond open doet
Ik wou dat ik daar iets over kon zeggen.quote:
Nee zo laag dat het niet in cijfers is uit te drukken isquote:
Kloptquote:Op zondag 27 februari 2011 20:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij doet aan hardlopen toch?
Hoop dat ik in de sportschool nog een keer klik met een leuke dame daar, dan zit ik in ieder geval met het sporten alvast op 1 (slanke) lijn
Ik weet niet wat het met sportschool flirten is trouwens.. ik sport regelmatig en best lang al, maar heb nog nooit een date er aan over gehouden ofzoquote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij ook ja, maar jij bent dan ook een babe![]()
Waarom kan dat niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wou dat ik daar iets over kon zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |