FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Na een DGK met Eric heb ik daar zo wel mijn ideeën over.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je wil ook niet weten waar zijn handen/vingers zijn geweest
Ja sorry kreeg honger van die BBQquote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef waxmask het volgende:
Dark Light je verzaakt
[..]
Na een DGK met Eric heb ik daar zo wel mijn ideeën over.
Iedereen had 100 euro gekregen in hun kluis als loon, omdat de "missie" geslaagd was. Guido en Laura hebben niks gekregen.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Dacht dat gerard na de liveshow het minste geld overhad doordat die zijn geheim niet verteld had aan de Stem. Oh en weet iemand of Laura en Guido tijdens het dineetje ook beloond zijn, het personeel wel las ik maar niet of hun missie ook geslaagd was.
Hun missie is geslaagd. Geen idee wat ze ervoor gekregen hebben.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Dacht dat gerard na de liveshow het minste geld overhad doordat die zijn geheim niet verteld had aan de Stem. Oh en weet iemand of Laura en Guido tijdens het dineetje ook beloond zijn, het personeel wel las ik maar niet of hun missie ook geslaagd was.
Gitaarsolo van Karim...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hun missie is geslaagd. Geen idee wat ze ervoor gekregen hebben.
Beloond weet ik niet, maar de missie was heel goed geslaagd vertelde G tegen L, metzijn 2 duimen omhoog, we hebben het heel goed gedaan.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:49 schreef MissJ.24 het volgende:
100 euries p.p.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, het is een plaatje die ik niet kan aanpassen maar degene die de OP gemaakt heeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef pullup het volgende:
Die teller gaat nooit actueel zijn tenzij een mod hem af en toe aanpast in de openingspost.
Ja volgens mij wel... Denk 1200 elk of zo ??? Nee geen idee hoeveelquote:Op zondag 27 februari 2011 19:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Voor 't personeel ja, maar G & L toch wel wat meerquote:
Ja, ik vroeg het omdat Guido weinig geld heeft volgens de budgetteller. Ach, who cares verder. Ze zitten zo vaak zo ver naast de geheimen als je ze in hun gezicht de geheimen verklapt weten ze het nog niet of verdraaien ze het.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |