Da's al afgelopen, 0-0.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:35 schreef Assiej het volgende:
[..]Nou wie weet maakt psv er nog wat van
Ga naar hem toe en zeg het hem!!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:35 schreef Daywalk3r het volgende:
GODVERDOMME! Bossen vuile teringtyfushond! 3 penals door de neus gejast. Wat een smerige longhond!
Heb je z'n adres?quote:
Ja Bossen iig niet.quote:
Het is maar voetbalquote:
Nee, dat is niet tof nee.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het is maar voetbal
Wat jij op twitter zet vind ik ook niet bepaald normaalzoiets wens je niemand toe.
Impulsieve emotie. Maar dat hij dan maar mooi nooit meer een wedstrijd mag fluiten.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het is maar voetbal
Wat jij op twitter zet vind ik ook niet bepaald normaalzoiets wens je niemand toe.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Origineel manquote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Nouja dan pakken wij de Europa League wel. En de beker. Mag PiSVee de landstitel.
Ik doe mijn best niet om origineel te zijn.quote:
en wat heb jij eraan bijgedragen?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Om even weer positief te doen.
De sportschool waar ik zit.
Het zit er op, de 6uur durende KWF Spinningmarathon. Er is een fantastisch bedrag binnen gehaald van ¤ 13.771,00 Super!! Iedereen bedankt!!
Wat een bedrag
Ik kan geen 6 uur spinnen. Dan kunnen ze mij afvoeren.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en wat heb jij eraan bijgedragen?
Spinnen zijn banger voor jou dan andersom. Ze doen je niets.quote:
na 6u pas?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kan geen 6 uur spinnen. Dan kunnen ze mij afvoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |