Neusspray, zit weer vastquote:
Klopt, ik ben altijd de eerste 2 dagen van de vakantie echt niet lekkerquote:Op zondag 27 februari 2011 16:02 schreef iBenny het volgende:
Het is wel zo... vaak heb ik op zondag hoofdpijn
Komt omdat je dan rust ofzo?
Ohw zo... ik dacht gewoon hoofdpijnhoofdpijnquote:
Yup...quote:[..]
Klopt, ik ben altijd de eerste 2 dagen van de vakantie echt niet lekker
WTFquote:Op zondag 27 februari 2011 16:09 schreef Kally het volgende:
http://www.eh-i.nl/
Ik vind die barbie ketting best luguber
Zouden er mensen zijn die dat dragen?quote:
Vast wel... mensen dragen de gekste dingenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die dat dragen?
Ja dat is waarquote:Op zondag 27 februari 2011 16:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast wel... mensen dragen de gekste dingen
Jij moet geen stress hebben, jij kan sowiesoquote:Op zondag 27 februari 2011 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. Ik stress!! Vertrekken nu pas uit groningen.. 2 uur rijden, en moeten nog een derde kaart zien te regelen.. Onverwachts iemand mee, volgens seetickets gaat t lukken.. Ik ben benieuwd..
Je hebt toch van die plastic haken aan het einde van een winkelwagentje, om je tas aan te hangen? In de brugklas was iemand en die had dat gebruikt voor dr rok.quote:
Wut? Omg whahahahahaquote:Op zondag 27 februari 2011 16:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt toch van die plastic haken aan het einde van een winkelwagentje, om je tas aan te hangen? In de brugklas was iemand en die had dat gebruikt voor dr rok.
Zo had ze nog meer van die dingen. Bierdoppen en kurken heeft ze ook wel eens op dr kleren gemaakt.quote:
Dat is nu een kunstenares, dat kan niet andersquote:Op zondag 27 februari 2011 16:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo had ze nog meer van die dingen. Bierdoppen en kurken heeft ze ook wel eens op dr kleren gemaakt.
Je kan wel raden dat ze daarom werd gepest. Wel zielig, want ze was keistil en deed geen vlieg kwaad.
Zou best kunnenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is nu een kunstenares, dat kan niet anders
Lekkerquote:Ik heb haribo kersen
Joahquote:Op zondag 27 februari 2011 16:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou best kunnen
[..]
Lekker
Die perzikken zijn ook lekker
Deed jij niet een dieet volgenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik heb honger, heb niks bij me.. Zo eerst snel een pomp plunderen, en KUTSNEEUW
Waar is ruzie?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef Lutte het volgende:
Benny, popcorn.
En ik val weer terug in mijn Anubis-verslaving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |