FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:54 schreef Dr_Greene het volgende:
Maik: I did not have sex with that woman...
[ afbeelding ]
Ja ik val bijna om van verbazingquote:Op zondag 27 februari 2011 15:55 schreef stormiot het volgende:
Jees wat kunnen die 2 elkaar en zichzelf goed voorliegen zeg.
Als je sex hebt gehad weet je dat als vrouw zijnde echt wel hoor. Dronken of niet. Wat er in is gegaan moet er ook weer uitkomen.
Haar lichaamshouding zei net ook genoeg, Mo wist niet hoe snel ze onder Maik vandaan moest komen.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:56 schreef Barb_ het volgende:
Mo en Maik lijkt over te zijn..want ze deed wel alsof het nu goed was, maar ze praat nu toch wel anders tegen Sofia
Buiten dat, als je niet dagelijks gepenetreerd wordt, voel je het ook wel, of je moet al zo vaak uitgewoond zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:55 schreef stormiot het volgende:
Jees wat kunnen die 2 elkaar en zichzelf goed voorliegen zeg.
Als je sex hebt gehad weet je dat als vrouw zijnde echt wel hoor. Dronken of niet. Wat er in is gegaan moet er ook weer uitkomen.
dat idd ook jaquote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Buiten dat, als je niet dagelijks gepenetreerd wordt, voel je het ook wel, of je moet al zo vaak uitgewoond zijn.
Dat zou echt masterlijk zijn. Dat ze het in de groep laten zien, net zoals die video van die zwerver.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Dit is ideaal voor de programmamakers
Ze hebben een troef in handen. Ze kunnen elk moment de beelden laten zien en dan breekt de hel los
Ik denk dat alleen de Fok!kertjes daar de humor van gaan inzienquote:Op zondag 27 februari 2011 15:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat zou echt masterlijk zijn. Dat ze het in de groep laten zien, net zoals die video van die zwerver.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de Fok!kertjes daar de humor van gaan inzien
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:57 schreef Dr_Greene het volgende:
Hebben we al van die Frenk-Diana of Etienne-Marcia discussies gehad...
met een dronken meisje seks hebben, heeft toch iets smerigs vind ikquote:Op zondag 27 februari 2011 16:03 schreef Joooo-pi het volgende:
Je ziet aan Mo dat ze twijfelt over wat er gebeurd is, ze voelt het
Condoom voorkomt dat..quote:Op zondag 27 februari 2011 16:04 schreef minzo het volgende:
Diep van binnen weet ze toch al dat er iets gebeurt is(waar is het sperma gebleven). Ze heeft dat echt wel die ochtent gevoelt
Ik vond het ook naar om te zien.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:04 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
met een dronken meisje seks hebben, heeft toch iets smerigs vind ik
Het nakaarten :-)quote:Op zondag 27 februari 2011 16:04 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het zo knap van jullie dat jullie gewoon topic na topic vol kunnen maken, terwijl er weinig tot niets gebeurd.
Wat is er saaier dan naar kaartende mensen te kijken?
Alsof je een koude tosti uit elkaar trektquote:Op zondag 27 februari 2011 16:04 schreef Annelies-G het volgende:
Wanneer je "genomen" bent en zaad hebt gevangen, je vervolgens niet gaat wassen maar gaat slapen heb je de volgende ochtend wel "lijm" tussen je benenNee, geen ervaring mee, werk in de zorg :p ( deze vraag was toch gekomen
)
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alsof je een koude tosti uit elkaar trekt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alsof je een koude tosti uit elkaar trekt.
Het regent hier buiten!quote:
Nou, net het gesprek tussen Mo en Ma is toch interessant??quote:Op zondag 27 februari 2011 16:04 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het zo knap van jullie dat jullie gewoon topic na topic vol kunnen maken, terwijl er weinig tot niets gebeurd.
Wat is er saaier dan naar kaartende mensen te kijken?
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:07 schreef Zaadschieter het volgende:
Maik voorkomt me echt dit
[ afbeelding ]
veel van die Pixtv's hebben dezelfde naam maar ze doen het niet allemaal,Kwaliteit heeft ze elke keer weer verbeterdquote:Op zondag 27 februari 2011 16:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Die heb ik maar heb even opnieuw geladen. pizza streams doen het bij mij iig niet.
Ja maar je hebt in het huis ook niet echt een plek om het even rustig te besprekenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:07 schreef Deisyy het volgende:
Hoe kan Maik zo dom zijn om erover te liegen, hij moet toch weten dat het hoe dan ook uit komt?
Terwijl ze sex hadden heeft ze zich verschillende keren omgedraaid om hem te kussen en in het oor te fluisteren.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:07 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat ze dus boos is omdat ze nu hoort dat ze hem heeft weggeduwd en dat hij haar dan toch in bed heeft gekregen. m.a.w dat ze dus toch aardig aangeschoten was en zij vindt dat hij daar gebruik van heeft gemaakt. Dat denk ik. niet zeker dus.
Hij kan haar net zo goed ritmisch in haar vuistje geneukt hebben. Niemand weet wat er echt gebeurd is natuurlijk. Alleen Maik en Mo (niet).quote:Op zondag 27 februari 2011 16:07 schreef Deisyy het volgende:
Hoe kan Maik zo dom zijn om erover te liegen, hij moet toch weten dat het hoe dan ook uit komt?
Nootjes halen.quote:
Ze zal ook boos zijn op zichzelf dat ze met drank op teveel zin in sex heeft en er dan toch aan toe gaat geven ondanks het afstoten ivm camera's etc. De volgende dag heeft ze het telkens over dat iedereen het kan zien.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:07 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat ze dus boos is omdat ze nu hoort dat ze hem heeft weggeduwd en dat hij haar dan toch in bed heeft gekregen. m.a.w dat ze dus toch aardig aangeschoten was en zij vindt dat hij daar gebruik van heeft gemaakt. Dat denk ik. niet zeker dus.
Met 4 streams eropquote:
Dus dat. Ze kan beter niet meer zo veel drinken als ze zich niet kan beheersen. Maar niet Maik de schuld geven.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:09 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Terwijl ze sex hadden heeft ze zich verschillende keren omgedraaid om hem te kussen en in het oor te fluisteren.
Denk eerder dat ze zich nu schaamt omdat ze nuchter is.
Het voorspel heb ik niet gezien, alleen 'de daad' zelf. Maar het lijkt mij ook dat ze wel wat weet.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:10 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze zal ook boos zijn op zichzelf dat ze met drank op teveel zin in sex heeft en er dan toch aan toe gaat geven ondanks het afstoten ivm camera's etc. De volgende dag heeft ze het telkens over dat iedereen het kan zien.
Ze draait het nu wel zo dat ze niks meer weet en daar geloof ik helemaal niks van. Ze was aan het teasen en niet te zuinig ook.
Precies. Ik geloof helemaal niets van haar verhaal dat ze niets weet. Ze weet donders goed dat ze wel sex hebben gehad en dat Maik gewoon zat te lullen. Was echt een toneelstukje tussen die 2.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:10 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze zal ook boos zijn op zichzelf dat ze met drank op teveel zin in sex heeft en er dan toch aan toe gaat geven ondanks het afstoten ivm camera's etc. De volgende dag heeft ze het telkens over dat iedereen het kan zien.
Ze draait het nu wel zo dat ze niks meer weet en daar geloof ik helemaal niks van. Ze was aan het teasen en niet te zuinig ook.
En waarom eet ze eigenlijk zo weinig. Heeft ze ook iedere keer als excuus als ze weer bezopen is.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:11 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dus dat. Ze kan beter niet meer zo veel drinken als ze zich niet kan beheersen. Maar niet Maik de schuld geven.
Dus probeert Mo nu haar mooie gezichtje te redden en zich er op deze smerige manier uit te lullenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hij kan haar net zo goed ritmisch in haar vuistje geneukt hebben. Niemand weet wat er echt gebeurd is natuurlijk. Alleen Maik en Mo (niet).![]()
Mo gaf immers wel aan dat er alleen met de handen wat gefriemeld was.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:11 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dus dat. Ze kan beter niet meer zo veel drinken als ze zich niet kan beheersen. Maar niet Maik de schuld geven.
Zijn 4 videoblokken bij topic heeft iemand al sex gehad in het huis, daar kun je het nog nachecken als je wilt.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het voorspel heb ik niet gezien, alleen 'de daad' zelf. Maar het lijkt mij ook dat ze wel wat weet.
Ik geloof het wel hoor!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Zijn 4 videoblokken bij topic heeft iemand al sex gehad in het huis, daar kun je het nog nachecken als je wilt.
Voorspel reageerde ze ook op maik hoor.
Oh als het zo werkt; wat zouden joanna en Philip aan het doen zijn?quote:
Eensquote:Op zondag 27 februari 2011 16:09 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Terwijl ze sex hadden heeft ze zich verschillende keren omgedraaid om hem te kussen en in het oor te fluisteren.
Denk eerder dat ze zich nu schaamt omdat ze nuchter is.
Die liggen gezelligquote:Op zondag 27 februari 2011 16:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh als het zo werkt; wat zouden joanna en Philip aan het doen zijn?
Kan er al gebeld worden?quote:
Hij is beter in fora inschatten dan neuken.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:16 schreef Fikkert2 het volgende:
mike is zich al aan het indekken, fok forum = zeikforum
mike.. of maik is gewoon een kleurloos figuur,... rausquote:Op zondag 27 februari 2011 16:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij is beter in fora inschatten dan neuken.
Maik mag blijven.
Maar men vraagt toch om drank en seks omdat er dan juist dít gezeur komt?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:18 schreef kaatje50 het volgende:
ik zie het hele probleem van de discussie van vandaag niet. Er wordt hier om drank en seks gevraagd. Dat is er gekomen!!! Dat Mo niet meer weet wat ze gedaan heeft, kun je Maik toch
niet aanrekenen. Het zijn beiden volwassen mensen. Mo moet zichzelf onder controle houden en niet verwachten dat anderen dat voor haar doen. Ze heeft Maik wel steeds op lopen geilen, en hij haar. Naar mijn idee hadden ze dus beiden zin in seks. Simpel toch
Wereldwonder Maik heeft Mo gepakt, daar moet ze trots op zijn??quote:Op zondag 27 februari 2011 16:18 schreef kaatje50 het volgende:
ik zie het hele probleem van de discussie van vandaag niet. Er wordt hier om drank en seks gevraagd. Dat is er gekomen!!! Dat Mo niet meer weet wat ze gedaan heeft, kun je Maik toch
niet aanrekenen. Het zijn beiden volwassen mensen. Mo moet zichzelf onder controle houden en niet verwachten dat anderen dat voor haar doen. Ze heeft Maik wel steeds op lopen geilen, en hij haar. Naar mijn idee hadden ze dus beiden zin in seks. Simpel toch
Mwoah, vandaag zie ik zijn naam genoeg voorbij komen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
mike.. of maik is gewoon een kleurloos figuur,... raus
hoe lang zit hij er eigenlijk al in ??quote:Op zondag 27 februari 2011 16:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Mwoah, vandaag zie ik zijn naam genoeg voorbij komen.
Ga je dan zaad schieten?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef Zaadschieter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil TIETEN ZIEN van JOANNE
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef Annelies-G het volgende:
Dronken vrouw is een engel in bed toch? Ze is een volwassen vrouw en weet heus wel wat er gebeurd als ze een man zit op te geilen, moet ze maar niet zo zuipen!! Maik heeft gelijk! Welk man zou dat nou niet doen. Zijn zak vol patronen was vast groter als zijn geweer, nu is dat weer omgedraaid :p
Foei je mag niet hotlinken hequote:Op zondag 27 februari 2011 16:22 schreef Zaadschieter het volgende:
[ afbeelding ]
VInd het heel erg op joanne lijken
Het is natuurlijk ook te triest dat je een vrouw van 30(!!) in bescherming moet nemen tegen zichzelf.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef Annelies-G het volgende:
Dronken vrouw is een engel in bed toch? Ze is een volwassen vrouw en weet heus wel wat er gebeurd als ze een man zit op te geilen, moet ze maar niet zo zuipen!! Maik heeft gelijk! Welk man zou dat nou niet doen. Zijn zak vol patronen was vast groter als zijn geweer, nu is dat weer omgedraaid :p
maar ze moet stoppen het onschuldige poppetje te spelen naar de anderen toe, Joanna voelt zich al helemaal verantwoordelijk ( middelvinger smileyquote:Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef Annelies-G het volgende:
daar was ze toch zelf bij...quote:Op zondag 27 februari 2011 16:20 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Wereldwonder Maik heeft Mo gepakt, daar moet ze trots op zijn??
Is dat diezelfde Joanne die tegen Maik zei: broek uit en ernaast kruipen? Terwijl Maik naar de groep wilde gaan.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar ze moet stoppen het onschuldige poppetje te spelen naar de anderen toe, Joanna voelt zich al helemaal verantwoordelijk ( middelvinger smiley)
Joanne moet ook niet zeuren, die was vannacht ook aan het bleren. Mw lag niet naast Philip, pas toen ze Aafke bij Flippo weg had gepraat enze er zelf naast kon liggen was Mw rustig.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar ze moet stoppen het onschuldige poppetje te spelen naar de anderen toe, Joanna voelt zich al helemaal verantwoordelijk ( middelvinger smiley)
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:24 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Is dat diezelfde Joanne die tegen Maik zei: broek uit en ernaast kruipen? Terwijl Maik naar de groep wilde gaan.
Ben je fan?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij is beter in fora inschatten dan neuken.
Maik mag blijven.
Oei dus nu is het zeker dat haar vent zijn koffers heeft gepakt??quote:Op zondag 27 februari 2011 16:24 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Joanne moet ook niet zeuren, die was vannacht ook aan het bleren. Mw lag niet naast Philip, pas toen ze Aafke bij Flippo weg had gepraat enze er zelf naast kon liggen was Mw rustig.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:26 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Oei dus nu is het zeker dat haar vent zijn koffers heeft gepakt??
vrouwen manipuleren beter, kijk naar moquote:Op zondag 27 februari 2011 16:26 schreef Annelies-G het volgende:
Waarom krijgen mannen het altijd op hun kop als ze een vrouw in dronken toestand scoren, andersom mag het wel......
Gewoon de link van het youtube filmpje plaatsen zonder tagsquote:Op zondag 27 februari 2011 16:26 schreef Psychecn het volgende:
Kijken of het nu lukt met de video
[youtube][url]<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" data-src="http://www.youtube.com/embed/7-FqK15v3f8" style="visibility:hidden;" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/url][/youtube]
Kap eens ff met die wirwar aan vage plaatjes.quote:
k heb van alles al geprobeert krijg hem er niet op. damn..quote:Op zondag 27 februari 2011 16:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gewoon de link van het youtube filmpje plaatsen zonder tags
Nee joh, het is Aafke niet. Ik wil alleen maar een hut waar iets gebeurt, meer niet.quote:
brengt herinneringen naar boven, vond ik toen ook zo ranzigquote:
Dat wou ik nou net doenquote:
toch nog gelukt!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:29 schreef Psychecn het volgende:
[..]
k heb van alles al geprobeert krijg hem er niet op. damn..
Welke stelletjes zien jullie aankomen???quote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef Mylene het volgende:
Maik is toch ook bi? Ik dacht hier gelezen te hebben dat ie nog seks met een man heeft gehad voordat ie het huis in ging. Iemand die het nog weet?
Oh bern ik met je eens voor honderd miljoen procentquote:Op zondag 27 februari 2011 16:32 schreef itsme het volgende:
Is het erg om te zeggen dat ik schijtziek begin te worden van dat gelul over Monique en Maik nu.
maar goed, logisch want er gebeurt nu geen fok door die kut spelletjes.. Afschaffen of bepaalde uren. speciaal speluurtje
Neuh, is niet erg!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:32 schreef itsme het volgende:
Is het erg om te zeggen dat ik schijtziek begin te worden van dat gelul over Monique en Maik nu.
maar goed, logisch want er gebeurt nu geen fok door die kut spelletjes.. Afschaffen of bepaalde uren. speciaal speluurtje
Sofia heeft weleens op paling gevist hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:32 schreef itsme het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:32 schreef itsme het volgende:
Ja hehe eindelijk.quote:
Ook een grapjequote:Op zondag 27 februari 2011 16:37 schreef Olga het volgende:
[..]
die kan elk moment over gaan las ik op twitter
Meen te herrineren zoiets gelezen te hebben idd..quote:Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef Mylene het volgende:
Maik is toch ook bi? Ik dacht hier gelezen te hebben dat ie nog seks met een man heeft gehad voordat ie het huis in ging. Iemand die het nog weet?
tuned in*quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef beauterham het volgende:
Op Twitter staat het volgende:
Kijk nu naar de stream, de telefoon kan elk moment gaan! http://bit.ly/fdeJnp #sstnl
16:36 uur
Was het niet Karim,Guido,Aafke, Sofia Bi, kan me maik niet herinneren als bi zijnde...quote:Op zondag 27 februari 2011 16:38 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Meen te herrineren zoiets gelezen te hebben idd..
Maik, Karim, Guido en Aafke Bi, Servio homo.. Liefde kan in het huis allerlei kanten op
John de Mol : "We trekken de stekker eruit"quote:Op zondag 27 februari 2011 16:39 schreef PeterNB het volgende:
Ik zet 10 fokchips in dat de telefoon tussen nu en een half uur gaat
beetje laat een reactie terug allesquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:41 schreef versabommie het volgende:
is hier al besproken wat er vannacht gebeurde tussen mo en maik?
Dat Maik een dronken meisje verkracht heeft bedoel je?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:41 schreef versabommie het volgende:
Geen seks, aldus Maik.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:41 schreef versabommie het volgende:
Ja oneindig........quote:Op zondag 27 februari 2011 16:41 schreef versabommie het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef PeterNB het volgende:
Gadverdamme ik zie een kale kano van sofia.......
Omdat het zijn idee was om een barbecue te organiseren.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef itsme het volgende:
Mag ik weten waarom het nu weer perse Servio was die dit moest doen? Zodat hij weer helemaal het mannetje kan spelen (sorry Erik )![]()
Erger me dood
Servio: Jongens, vertrouwen jullie me? " En Alex springt er ook in???quote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef itsme het volgende:
Mag ik weten waarom het nu weer perse Servio was die dit moest doen? Zodat hij weer helemaal het mannetje kan spelen (sorry Erik )![]()
Erger me dood
Hierboven ergens een picquote:
Hij had een barbecue aangevraagd.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef itsme het volgende:
Erger me dood
O sorry.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Omdat het zijn idee was om een barbecue te organiseren.
Mens, erger je niet.Jezus.
Die kamer bestond toch al, Jurien heeft er ook in geslapen toen hij 'weg' wasquote:Op zondag 27 februari 2011 16:48 schreef Olga het volgende:
[..]
Hierboven ergens een pic
* Olga gokt op iets voor G en L
Ze laten hem toch niet voor niets nog een keer zien?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kamer bestond toch al, Jurien heeft er ook in geslapen toen hij 'weg' was
Al gedaanquote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Chanel5 het volgende:
Greys? kun je die cap waarin ze in het zwembad liggen ffkes bij caps plaatsen, dan is de verhaallijn compleet daar.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Servio: Jongens, vertrouwen jullie me? " En Alex springt er ook in???
Ze laten hem de laatste paar dagen al steeds even in een flits zien.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Ze laten hem toch niet voor niets nog een keer zien?
Tuurlijk welquote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Annelies-G het volgende:
Barbekeutjen, hier in Nederland nog geen optie
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Al gedaan
Of heb ik hem in het verkeerde topic gezet?Ff checken, moment.
Nee daar gok ik ook op, kan nog wel iets aan komen, misschien een 24 uur??quote:Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Ze laten hem toch niet voor niets nog een keer zien?
oh was de eerste keer dat ik hem zagquote:Op zondag 27 februari 2011 16:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze laten hem de laatste paar dagen al steeds even in een flits zien.
Er was er net eentjequote:Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef Lemar het volgende:
Al tijdje geen missies of clues geweest van de regie.
Ja, de stem heeft dat al egzegdquote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef itsbas het volgende:
Is het al duidelijk of de missie geslaagd is?
Binnen 90 sec allemaal de ploemp inquote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef Lemar het volgende:
[..]
Oh dan heb ik die net gemist, wat was het?
Veel bier en cocktails??quote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef chufi het volgende:
Maar dus vanavond weer drank, want dat hoort onmismakend bij een BBQ
Servio moest er voor zorgen dat iedereen binnen 1,5 minuut zonder zender in het zwembad lag. Dan kregen ze een barbecue vanavondquote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef Lemar het volgende:
[..]
Oh dan heb ik die net gemist, wat was het?
eergister ook nog dat dolfijnen schilderijquote:Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef Lemar het volgende:
Al tijdje geen missies of clues geweest van de regie.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Is de missie van guido en Laura van gisteren goedgekeurd door de stem???
Dat vanavond had ik niet meegekregen, maar daar gaan we maar van uit danquote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef Olga het volgende:
[..]
Servio moest er voor zorgen dat iedereen binnen 1,5 minuut zonder zender in het zwembad lag. Dan kregen ze een barbecue vanavond
Zou idd ook over een maand kunnen zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vanavond had ik niet meegekregen, maar daar gaan we maar van uit dan
huh, het is een samenwerkingsverband. geen gunstquote:Op zondag 27 februari 2011 16:57 schreef Mylene het volgende:
Alex stelt aan Laura voor om samen te werken. Ze zegt dat ja, maar dat hij er wel moeite voor moet doen.
Missie volbrachtquote:
Hij zegt nu zelf dat ie minder op bed gaat liggen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:58 schreef gniffie het volgende:
[..]
huh, het is een samenwerkingsverband. geen gunst
vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |