quote:
Op donderdag 3 maart 2011 01:37 schreef boekenplank het volgende:Jullie vinden het ook tof om in alle gaten gevuld te worden en dat dan op een site te promoten? Hier is Flow3r ze heeft geen gat meer over alles zit vol en zie haar eens genieten terwijl de sperma van haar kin druipt. Toch is ze best wel lief.
Dan belt de buurman met zijn grote negervriend, Flow3 hapt naar adem goh wat zou ze graag zijn grote zwarte drop in haar anus voelen en dat liet ze merken ook. # minuten later werd ze helemaal suf geneukt door de negervriend en de buurman, ook de glazenwasser werd nog even gepijpt ipv 10 euri te betalen.
Zoiets Flow3r en dan met foto's en video's erbij net als bij Sofia.
Geldt ook voor de andere mensen die Sofia tof vinden en die man is helemaal een sukkel.
Waar het om gaat is, dat je iemand beoordeelt op: hoe of dat die persoon is en in het leven staat en in dit geval: meedoet aan een programma. Wat iemand verder uitvoert in zijn/haar werktijd en/of privé (bed) deert mij niet.
@ Boekenplank: zo op het eerste oog lijk je mij niet sympathiek over te komen met bovengenoemde posting maar omdat ik je niet ken, wil ik daar (nog) geen waardeoordeel aan hangen. Vrijheid, blijheid, toch? Maar eerlijkheidshalve vind ik, dat wat je hierboven geschreven hebt, niet bepaald "chic" overkomen, maar dat terzijde. Hopelijk heeft je nachtrust er niet onder geleden en ben je fit en blij weer opgestaan. :>)) Het wordt een mooie dag ;-)