jaquote:Op zondag 27 februari 2011 15:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij had drie posts met Sharr en neuken in één zin en toen een post of je langs mocht komen
Neequote:
In de volgende DM verwacht ik meer gescheld.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt, maar het is wel bizar.
Jij bent trouwens schattig kleinquote:
Terechte verwachting.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:42 schreef sharr het volgende:
[..]
In de volgende DM verwacht ik meer gescheld.
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent trouwens schattig klein
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:42 schreef Driepink het volgende:
huppel was echt kleiner dan dat ik me haar voorgesteld had
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:42 schreef Driepink het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent trouwens schattig klein
I can has cheeseburgerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
picsquote:Op zondag 27 februari 2011 15:42 schreef Driepink het volgende:
Neeheequote:
Die wiggers waren er toch wel?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:44 schreef Driepink het volgende:
ik had serieus wiggers, emo's, alternatievelingen en aussies verwachten myraela, maar ik wist hoe ze der uitzag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:45 schreef PiRANiA het volgende:
Voetbal.blijf ontopic man, het gaat nu over de epische meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:45 schreef PiRANiA het volgende:
Voetbal.feyenoord heeft gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dude....quote:Op zondag 27 februari 2011 15:42 schreef Driepink het volgende:
Neeeequote:
Ja!quote:
Niet hierquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En hert is met een T hoor hihihihi :dD D:D:
:
![]()
![]()
:d:
:D:
:
:D :
::
:
![]()
![]()
;d;d D:D
![]()
Er staat dt omdat ik moeite heb met d/tquote:Op zondag 27 februari 2011 15:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
:
![]()
![]()
:
:
![]()
![]()
![]()
topper, dan is 't in iedergeval altijd goed!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er staat dt omdat ik moeite heb met d/t
hihihquote:Op zondag 27 februari 2011 15:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
:
![]()
![]()
:
:
![]()
![]()
![]()
hintquote:Op zondag 27 februari 2011 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Soort waarschuwing dat je me er niet op hoeft te wijzen. Maar die hint snapt niemand.
quote:
Waarom denk je m'n smileyspam sarcasmequote:Op zondag 27 februari 2011 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Soort waarschuwing dat je me er niet op hoeft te wijzen. Maar die hint snapt niemand.
Alsof jij die hint snaptte.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]
Waarom denk je m'n smileyspam sarcasme![]()
Die post serieus nemen![]()
Dat snap ik wel maar hij is wat overdrevenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]
Waarom denk je m'n smileyspam sarcasme![]()
Die post serieus nemen![]()
Nee, ik dacht dat je het er expres voor de grap neer had gezetquote:Op zondag 27 februari 2011 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof jij die hint snaptte.
LACHEN GIEREN BRULLENquote:Op zondag 27 februari 2011 15:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je het er expres voor de grap neer had gezet
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
C/kutuser/program files/foto's/kakzooi/fokmeet/nietvoortoon/IMG_OMG.jpg
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:51 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Flikker op met die foto's ik wil niet op fok daarmee, hierbij alvast gezegd dus.
ik ben niet boosquote:
Paul lijkt op Jamai en jij bent een halve jap met een bril. Dat weten we toch al, wat maakt het nog uit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |