Maak je geen zorgen. Volgens onze laatste informatie bestaat Al Qaida helemaal niet, maar is het een aanduiding voor iets database-achtig iets, waar ik niemand verder mee zal vervelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:03 schreef houda het volgende:
Al Qaida zit absoluut niet in Benghazi!!!! Dat is echt een gerucht dat niet waar is!
+ Zou een mod de TT willen veranderen. Een naamtopic lijkt me niet echt verstandig als daar info in komt over iemand die liever anoniem wil blijven. Vast goed bedoeld die TT, maar niet echt slim natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:34 schreef raistlin6 het volgende:
BELANGRIJK!
@Jos
Je zei dan kan ik FOK! linken in mijn dodenlijst. Dat lijkt me een erg slecht idee, misschien wil je bron wel anoniem blijven. Eigenlijk is dat zeg maar gewoon zo.
klopt indd.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
+ Zou een mod de TT willen veranderen. Een naamtopic lijkt me niet echt verstandig als daar info in komt over iemand die liever anoniem wil blijven. Vast goed bedoeld die TT, maar niet echt slim natuurlijk.
Maken we er het Brabantse houdoe! van.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
+ Zou een mod de TT willen veranderen. Een naamtopic lijkt me niet echt verstandig als daar info in komt over iemand die liever anoniem wil blijven. Vast goed bedoeld die TT, maar niet echt slim natuurlijk.
hahha vind ik wel een goeie LOLquote:Op zondag 27 februari 2011 15:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maken we er het Brabantse houdoe! van.
Of een TRquote:Op zondag 27 februari 2011 15:40 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
klopt indd.
beter ff veranderen ( ik kan alleen OP veranderen , merk ik nu ) ik PM wel ff
ik ken DM .. maar heb gePMt was een TR nu weer ???quote:Op zondag 27 februari 2011 15:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of een TR, ik weet eigenlijk niet wat sneller is.
Allemaal al lang gedaan. Ik noem het alleen ook hier, omdat het misschien nuttig is als we hier ook beseffen dat we het over een mens hebben en we hebben allemaal genoeg berichten gezien om te weten dat je dit gewoon niet moet doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:40 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
klopt indd.
beter ff veranderen ( ik kan alleen OP veranderen , merk ik nu ) ik PM wel ff
klopt was geen slimme actie van mijquote:Op zondag 27 februari 2011 15:46 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Allemaal al lang gedaan. Ik noem het alleen ook hier, omdat het misschien nuttig is als we hier ook beseffen dat we het over een mens hebben en we hebben allemaal genoeg berichten gezien om te weten dat je dit gewoon niet moet doen.
Een Topic Reportquote:Op zondag 27 februari 2011 15:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik ken DM .. maar heb gePMt was een TR nu weer ???![]()
okaj .. maar goed is al geregeld dus .. doe je dat b.t.w. ook via "berichten "...? of via feedback ??quote:Op zondag 27 februari 2011 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een Topic Report [ afbeelding ]
Werkt goed als er ruzie is in het topic bijvoorbeeld.
Nee, maar troost je, het kan een stuk erger.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
klopt was geen slimme actie van mij
En nog maar een keer, zodat het niet in Libië terechtkomt.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:34 schreef raistlin6 het volgende:
BELANGRIJK!
@Jos
Je zei dan kan ik FOK! linken in mijn dodenlijst. Dat lijkt me een erg slecht idee, misschien wil je bron wel anoniem blijven. Eigenlijk is dat zeg maar gewoon zo.
Wat bedoel je nou precies dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:51 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
En nog maar een keer, zodat het niet in Libië terechtkomt.
indd. aangezien hij die lijst ook rondtweet op http://twitter.com/DutchPaparazzi/libya-live-coverage/quote:Op zondag 27 februari 2011 15:51 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
En nog maar een keer, zodat het niet in Libië terechtkomt.
Midden boven het topic en midden onder staatquote:Op zondag 27 februari 2011 15:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
okaj .. maar goed is al geregeld dus .. doe je dat b.t.w. ook via "berichten "...? of via feedback ??
okaj ! thnx! ( weer wat geleerdquote:Op zondag 27 februari 2011 15:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Midden boven het topic en midden onder staat [ afbeelding ] Daar klik je op.
Nederlandse FOK!-user in Benghazi die in het vorig deel vertelde over hoe erg het in Benghazi geweest is die graag redelijk anoniem wil blijven, waarvan -jos- denkt dat het wel stoer is om dan FOK! als bron in zijn dodenaantallenlijst te noemen als bron....quote:Op zondag 27 februari 2011 15:52 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou precies dan?
je kan 'm beter even een PM sturen, hij is even weg (pagina tien of elf van het vorige topic)quote:Op zondag 27 februari 2011 15:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nederlandse FOK!-user in Benghazi die in het vorig deel vertelde over hoe erg het in Benghazi geweest is die graag redelijk anoniem wil blijven, waarvan -jos- denkt dat het wel stoer is om dan FOK! als bron in zijn dodenaantallenlijst te noemen als bron....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |