Ik zie dat we al goed bezig zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
http://ninalee-cherryambi(...)y-do-to-help-libyans
THINGS YOU CAN ACTUALLY DO TO HELP LIBYANS
whahahahahha LOLquote:
indd. en voor iedereen die alleen achter zn pc bezig wil zijn teken i.i.g ff dezequote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zie dat we al goed bezig zijn.
Ze kwamen dus toch de vliegtuigen ophalen, had een mooi rel geworden als dat gelukt was.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh! Dus die dochter zat er toch niet in.
thnx!! voor de tip ! ga ik richting mn bank!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Bartholomaeus het volgende:
Snel even vanaf mijn mobiel: over een paar minuten gaat het in Nieuwsuur weer over Libi. Nederland 2.Veel kijkplezier en tot morgen.
Ik had ze net alle 3 al getekendquote:Op zondag 27 februari 2011 21:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
indd. en voor iedereen die alleen achter zn pc bezig wil zijn teken i.i.g ff deze
http://www.petitiononline.com/01031988/petition-sign.html?
goeie tip!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Bartholomaeus het volgende:
Snel even vanaf mijn mobiel: over een paar minuten gaat het in Nieuwsuur weer over Libi. Nederland 2.Veel kijkplezier en tot morgen.
Konden ze wel landen, maar dan hadden ze voor die vliegtuigen moeten vechten. Op Malta waren ze toen militairen het vliegveld op aan het sturen.,quote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze kwamen dus toch de vliegtuigen ophalen, had een mooi rel geworden als dat gelukt was.
Check! Latersquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik ook! Ik vond de opmerking over het achterlaten van comments op artikelen ook wel een goeie.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had ze net alle 3 al getekend
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had ze net alle 3 al getekend
Als je heeeeeel goed kijkt, dan staat er op die goudkleurige kannen 'BAE Ejection Seat'. Dit zijn explosieve cartridges voor schietstoelen, geen chemische wapens. Kan best zijn dat er wat ander spul bijligt, maar die goudkleurige dingen zijn explosieven.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ff over de chemische wapens .. hier ook info ; http://feb17.info/videos/(...)a-battalion-misrata/
( en AJE over mosterdgas ; http://english.aljazeera.(...)227162155530547.html )
Translation:quote:Op zondag 27 februari 2011 22:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
LibyaNewMedia
@cnnjill Dear CNN reporter, Gaddafi is spreading 1000's of weapons right now: plz watch this video from Kufra, southeast Libya
10 minutes ago via web in reply to cnnjill
( waar is die video ? ff wachten dan nog ...)
@jeejia I've been following @iyad_elbaghdadi for days & all he said came true. He is in contact with ppl within Libya to get realtime info
( ik ben niet de enige die hem wel betrouwbaar vind)
edit gaat over deze ; @Dima_Khatib If u haven't tweeted, perhaps suggestion: Kufra rejects regime plane loaded with bribe money and weapons http://t.co/GGCUdQr
die hebben we al gezien ..
ga ik nu echt ...
Yep, heb net nog een opinie-pagina van een krant gespammed.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:00 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik ook! Ik vond de opmerking over het achterlaten van comments op artikelen ook wel een goeie.
staat ook op een kistje en een sticker van explosive op een andere doos/kistquote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef starsailor het volgende:
[..]
Als je heeeeeel goed kijkt, dan staat er op die goudkleurige kannen 'BAE Ejection Seat'. Dit zijn explosieve cartridges voor schietstoelen, geen chemische wapens. Kan best zijn dat er wat ander spul bijligt, maar die goudkleurige dingen zijn explosieven.
(Ben geen expert, maar werd getriggerd door de tekst op de cartridges).
edit: kan natuurlijk ook zijn dat ze die kannen gebruiken om chemisch materiaal in op te slaan.. mooie opbergbussen, natuurlijk![]()
cordon van tanks rondom Tripoli o.a.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Dance99Vv het volgende:
vandaag nog strategische punten ingenomen door opstandelingen en/of leger Gadaffi?
Had je deze al meegekregen?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:11 schreef Dance99Vv het volgende:
vandaag nog strategische punten ingenomen door opstandelingen en/of leger Gadaffi?
quote:TRIPOLI - Opstandelingen in Libi hebben zondag bezit genomen van de stad Zawiyah, 50 kilometer ten westen van hoofdstad Tripoli. 'We willen dat het regime snel vertrekt', riepen betogers, na enkele dagen van zware gevechten met het leger.
De verovering van de stad bleek uitgerekend toen het regime buitenlandse journalisten wilde tonen dat het de stad nog onder controle had. De troepen van leider Kadhafi hebben de stad nog wel omsingeld.
dus daar is wat heen en weer geschoven met militair materieel, okequote:Op zondag 27 februari 2011 22:16 schreef MangoTree het volgende:
[..]
cordon van tanks rondom Tripoli o.a.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |