Definieer onrustig. De uitspraken kunnen ook als volgt bekeken worden:quote:Op zondag 27 februari 2011 20:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Klopt helemaal. Alleen waar het regime nog de macht heeft is het onrustig
Zelf heb ik geen bewijzen gezien dat het leger geweld heeft gebruikt. Kan alleen bedenken misschien de snipers, maar die berichten zijn niet bevestigd.quote:(Reuters) - The son of Libyan leader Muammar Gaddafi denied in a U.S. television interview that turmoil was sweeping the country and said the military did not use force against the people, despite reports to the contrary.
Dit kun je niet ontkennen, dat blijkt wel uit de hele Libie reeks hier.quote:There was a "big, big gap between reality and the media reports,"
Volgens mij was het dit weekend inderdaad vrij rustig vergeleken met daarvoor. Er zijn geen meldingen meer geweest van gevechten of doden.quote:Gaddafi's son, Saif al-Islam Gaddafi, told ABC News' "This Week" television program. "The whole south is calm. The west is calm. The middle is calm. Even part of the east."
Hier zouden inderdaad de laatste gevechten zijn geweest, vrijdag of zaterdag denk ik. Hierbij zijn echter geen doden gevallen dit weekend.quote:His assessment came despite media reports of more gains by anti-Gaddafi forces with the latest coming from the city of Zawiyah, only 30 miles west of the Libyan capital of Tripoli.
Geen idee. Ook hier heb ik nog geen bewijzen van gezien.quote:Saif Gaddafi also denied allegations that the military was targeting Libyan citizens.
Ja, dat zou ik ook wel graag willen zien.quote:"Show me a single attack, show me a single bomb," he said in the interview.
Hier is geen bewijs van, heb niks gezien daarover.quote:"The Libyan air force destroyed just the ammunition sites. That's it."
Terecht. Is het niet juist vreemd dat Obama de autoriteit heeft om te kunnen bepalen of Gaddafi aanblijft of niet.quote:U.S. President Barack Obama has urged Muammar Gaddafi to step down from power and on Friday imposed sanctions against him and his government to freeze assets. Saif rejected that call and urged the United States to stay out of Libyan business.
Het oplossen van deze situatie is heel erg lastig. In vrijwel alle gevallen zal het Libische volk de nadelen van deze revolutie ondervinden.quote:"It's not an American business, that's number one," he said. "Second, do they think this is a solution? Of course not."
quote:"Not defected, none of them defect. They were so moved because they--"
Amanpour interrupted. "But they are calling on your father to step down," she said.
"C'mon, they are employees working for the government," Gadhafi said. "It's not their business."
Abud El Jeleilquote:Op zondag 27 februari 2011 20:40 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
is de naam die ik in de chat had zien staan .. leek erop , maar net iets anders ...
Niet zo serieus jos. Hij bedrijft propaganda, hij liegt dat ie scheel ziet en ik geef er een leuke draai aan. Dat heet humor, ironie/sarcasme.quote:
Ja, dat zou ik ook wel graag willen zien. (jezuz heb je je ogen in je zak gehad ?? )quote:"Show me a single attack, show me a single bomb," he said in the interview.
Hier is geen bewijs van, heb niks gezien daarover.quote:"The Libyan air force destroyed just the ammunition sites. That's it."
zou ook kunnen ja .. ze hebben het wel over een jurist ( advocaat ) was hij ook advocaat ?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Abud El Jeleil
Mustafa Abdel Jalil (voormalig min. van justitie)
Is dit niet gewoon dezelfde persoon maar anders geschreven? Iemand?
gehegquote:Op zondag 27 februari 2011 20:51 schreef yavanna het volgende:
Saif : 2.5 miljoen inwoners in Tripoli. Ca 10.000 opstanders.
Saif : Laat mij 1 gewonde zien ( na vraag over bombardementen ).
Saif : De mensen die opgestapt zijn verlieten een, wat hun dachten, zinkend schip.Laat ze maar, hypocrieten.
Saif : Het was een vergissing om niet eerder met hervormingen te komen.
Saif : De mensen die mij stopte om vooruit te komen me thervormingen,zijn dezelfde mensen die nu zijn opgestapt.
Saif : Ga maar naar elke stad in Libie, alles is rustig. Groot verschil realiteit en de media rapporten.
Vraag : Sommige zullen denken dat er een groot realiteitsverschil zit tussen jou en Libie.![]()
Zij stelt wel ok vragen en geeft goede scherpe reactie's.quote:
tsja is ook een manier kun je het niet verslaan dan koop je het opquote:Op zondag 27 februari 2011 20:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In ander nieuws:
Saudi King to buy Facebook for $150 billion to end the revolt: Goldman Sachs to advise
http://dawnwires.com/poli(...)k-to-end-the-revolt/[ afbeelding ]
indd!! ik heb vanmiddag dit interview ook voorbij zien komen , maar heb het eerlijk gezegd nieteens zo goed gelezen , omdat die saif toch elke x met dezelfde onzin komt , maar dit was wel de moeite waard!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:59 schreef yavanna het volgende:
[..]
Zij stelt wel ok vragen en geeft goede scherpe reactie's.![]()
Wat ik schreef is grotendeels wat er gezegd werd in de video en wat niet geschreven was. Ik vond het toch mooie stukjes om even te delen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
indd!! ik heb vanmiddag dit interview ook voorbij zien komen , maar heb het eerlijk gezegd nieteens zo goed gelezen , omdat die saif toch elke x met dezelfde onzin komt , maar dit was wel de moeite waard!
thnx! voor het delen!
je zegt werkt niet meer heb je die link eerder wel bezocht?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ShababLibya For those of you with Google Earth,: map of Gaddafi's army force positions and mercenary patrol routes http://bit.ly/h8tLdK #libya #feb17
damnz link doet het niet meer
Wat een waanzinnig verhaal, mijn bek viel echt open.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In ander nieuws:
Saudi King to buy Facebook for $150 billion to end the revolt: Goldman Sachs to advise
hij zegt dit hier The file of the above link no longer exists. This could be for several reasons:quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
je zegt werkt niet meer heb je die link eerder wel bezocht?
dankquote:Op zondag 27 februari 2011 21:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hij zegt dit hier The file of the above link no longer exists. This could be for several reasons:
The uploader deleted the file
The file contained illegal contents and was deleted from our servers by our abuse-team.
The file is incorrect
The server is busy and can not process the request.
dus ik vermoedde dat ie het moet hebben gedaan .. maar nee , ikzelf heb em nog niet open gehad
aha vandaar .quote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef yavanna het volgende:
[..]
Wat ik schreef is grotendeels wat er gezegd werd in de video en wat niet geschreven was. Ik vond het toch mooie stukjes om even te delen.
Damn ik begon het serieus te lezen, moest wel lachenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In ander nieuws:
Sommige dingen die je benoemt zijn wel getoont en/of ooggetuige verklaringen van. Tevens is het natuurlijk zo dat het niet zo is dat bepaalde dingen niet gebeurd zijn, enkel omdat jij er geen bewijs van hebt gezien.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef -jos- het volgende:
[..]
Definieer onrustig. De uitspraken kunnen ook als volgt bekeken worden:
[..]
Zelf heb ik geen bewijzen gezien dat het leger geweld heeft gebruikt. Kan alleen bedenken misschien de snipers, maar die berichten zijn niet bevestigd.
[..]
Dit kun je niet ontkennen, dat blijkt wel uit de hele Libie reeks hier.
[..]
Volgens mij was het dit weekend inderdaad vrij rustig vergeleken met daarvoor. Er zijn geen meldingen meer geweest van gevechten of doden.
[..]
Hier zouden inderdaad de laatste gevechten zijn geweest, vrijdag of zaterdag denk ik. Hierbij zijn echter geen doden gevallen dit weekend.
[..]
Geen idee. Ook hier heb ik nog geen bewijzen van gezien.
[..]
Ja, dat zou ik ook wel graag willen zien.
[..]
Hier is geen bewijs van, heb niks gezien daarover.
[..]
Terecht. Is het niet juist vreemd dat Obama de autoriteit heeft om te kunnen bepalen of Gaddafi aanblijft of niet.
[..]
Het oplossen van deze situatie is heel erg lastig. In vrijwel alle gevallen zal het Libische volk de nadelen van deze revolutie ondervinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |