Afgekaptquote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dit keer voor de variatie eens de niet-mashup.
ik zet deze mash-up even aan http://viprhealthcare.typ(...)arkley-vs.-adele.mp3quote:
Corton's bureau zal straks op (on)verklaarbare wijze wel gaan steigeren, wanneer hij Rope als megahit mag aankondigen en draaienquote:
is al gebeurdquote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Corton's bureau zal straks op (on)verklaarbare wijze wel gaan steigeren, wanneer hij Rope als megahit mag aankondigen en draaien
Tsja.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Corton's bureau zal straks op (on)verklaarbare wijze wel gaan steigeren, wanneer hij Rope als megahit mag aankondigen en draaien
Oh crap, ik vergeet de tijd.. Heb al de hele avond spotify aan omdat ik bezig ben met schoolquote:
En dan niet even zeggen dat jij het eerste album nauwelijks kentquote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan kan ik het dus wel gewoon zeggen
modellenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef CindieY het volgende:
Voor het eerst vandaag radio aangezetEens zien waar Corton me mee gaat 'verrassen'.
Had 't al gelezen op Twitter, ja. Helaas werd ik verrast met een totaal andere radio zenderquote:
Dat was te lang geledenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dan niet even zeggen dat jij het eerste album nauwelijks kent
Ggggggggoeieavond!
Welke website?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef Bol_Wan het volgende:
Poe hey. Die site heeft een nette cleanup gekregen. Props voor onze Sirolf!(neem ik aan)
3fm site naturlich, niet wereldschokkend maar toch wat hendige tweaksquote:
OKquote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef Bol_Wan het volgende:
het postempo is wel met sprongen achteruit gegaan hier zegbeetje je best doen mensen
Mag jij me eens op die 'tweaks' wijzen, want ik zie nauwelijks verschilquote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
3fm site naturlich, niet wereldschokkend maar toch wat hendige tweaks
ik vind het wel netter geworden. bijv. het nieuws kolom heeft nu geen overdreven grote knoppen per nieuwsbericht.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
3fm site naturlich, niet wereldschokkend maar toch wat hendige tweaks
geen nieuws meer links onderin, maar fragmenten. Nieuws op de voorpagina, subtielere verwijzingen naar MH en album enz. enz.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
OK
[..]
Mag jij me eens op die 'tweaks' wijzen, want ik zie nauwelijks verschil![]()
Vroeg me al af waar is Rockie nou, maar hij leeft nogquote:
Dan bekijk ik de site niet genoeg, ik note ze namelijk niet als verschilquote:Op maandag 28 februari 2011 22:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
geen nieuws meer links onderin, maar fragmenten. Nieuws op de voorpagina, subtielere verwijzingen naar MH en album enz. enz.
stond allemaal al op de voorpagina hoor, alleen een andere indeling en meerdere nieuwsberichtenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
geen nieuws meer links onderin, maar fragmenten. Nieuws op de voorpagina, subtielere verwijzingen naar MH en album enz. enz.
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit ff een stukje Timur terug gte luisteren. maar is ie zaterdag echt weggelopen??![]()
Floris.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:54 schreef justmattie het volgende:
Op 3fmfan staat links nog een megahit van Tiesto
Wie kan dat aanpassen?
ja dat bedoel. Voorcolumn moet ik zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
stond allemaal al op de voorpagina hoor, alleen een andere indeling en meerdere nieuwsberichten
meh, waarom heb ik dat gemist? dat had ik wel willen zienquote:
Dat had ik ook, ja. En het klinkt in de verste verte niet eens als mijn mobielquote:Op maandag 28 februari 2011 22:56 schreef Bol_Wan het volgende:
Godver. Goebeurt het alweer. Telkens als dit stuk begint denk ik dat mijn mobiel afgaat
ik vond het humorquote:Op maandag 28 februari 2011 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het ging kut en hij trok het niet meer.![]()
Vind het echt een faalactie.
die ligt te noiken denk ik!quote:
ook wel copuleren genaamdquote:
weekendje in Balkbrug geweest, of nietquote:
yupquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
weekendje in Balkbrug geweest, of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |