Misschien zijn ze beide wel klaargekomen, dus ik denk dat het ook wel bevredigend was.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:59 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Oké dan....geen BEVREDIGENDE neukpartij dan... Zo goed?
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:58 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dat kan niemand toch verbazen?
Leg eens uit waarom?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:00 schreef Barb_ het volgende:
Monique had zeker gewoon t bed uit kunnen stappen, maar vind Maik gewoon een misselijk mannetje! Dat vond ik al en nu op onverklaarbare wijze nog meer
En waarom nu nog meer? Omdat hij hem er lafjes in heeft gehangen?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:00 schreef Barb_ het volgende:
Monique had zeker gewoon t bed uit kunnen stappen, maar vind Maik gewoon een misselijk mannetje! Dat vond ik al en nu op onverklaarbare wijze nog meer
Je kan het best. Toe maarquote:
Potjandorie hausen, er staat toch "onverklaarbare wijze"!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En waarom nu nog meer? Omdat hij hem er lafjes in heeft gehangen?
Of zoals Philip gisteren zei: Ik hang hem er zachtjes tegenaanquote:Op zondag 27 februari 2011 13:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En waarom nu nog meer? Omdat hij hem er lafjes in heeft gehangen?
Dat willen wij natuurlijk potverdriedubbeltjes verklaard hebben!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:02 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Potjandorie hausen, er staat toch "onverklaarbare wijze"!
Dan waren ze óf nog niet dronken óf nog niet geil genoeg. Anders zou je je totaal niet druk maken om die camera's.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:58 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen moeilijk als beesten tekeer gaan hè. Ze heben het gedaan op een manier dat ze hopen dat niemand het in de gaten had. Ook streamers niet. Dus wat kun je dan allemaal doen wat het een geweldige neukpartij maakt volgens jou? Ik denk dat het gewoon prima was en het zal me niets verbazen als geile Monique ook gewoon is klaargekomen door het handwerk van Maik.
Ja hoi. De video zwerft hier wel ergens rond.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:03 schreef _GdR_ het volgende:
heeft maik monique vol geblaft? wat? kan iemand mij een kleine recap geven aub?
Aan jouw avatar te zien ga jij er hele verkeerde dingen mee doen, maar vooruitquote:Op zondag 27 februari 2011 13:03 schreef _GdR_ het volgende:
heeft maik monique vol geblaft? wat? kan iemand mij een kleine recap geven aub?
Zijn hoofd is niet veranderd?!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:03 schreef Barb_ het volgende:
Ik weet het nietZ'n hoofd, zwembroekie en houding is niet echt veranderd..
Mo maakte zich al druk om de tongzoen met Maikquote:Op zondag 27 februari 2011 13:03 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Dan waren ze óf nog niet dronken óf nog niet geil genoeg. Anders zou je je totaal niet druk maken om die camera's.
Psies! Nog niet geil genoeg dus...quote:Op zondag 27 februari 2011 13:05 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Mo maakte zich al druk om de tongzoen met Maik
Nee het ging er nu om, dat ik die al haatte en dat die niet veranderd zijn, dus de reden waarom ik hem nu nog vervelender vind.. Je ne sais pas!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijn hoofd is niet veranderd?!
Ja nu heb ik ook nog meer een hekel aan Maik!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |