FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ze ging een minuut voor de seks zelfs nog even naar de wcquote:Op zondag 27 februari 2011 12:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En Monique deed gewoon vrijwillig mee. Met d'r getease. Ze wilde d'r mossel gewoon gevuld hebben
Ik maak het even makkelijk voor al die ja-knikkers die de beelden niet hebben gezien en nu roepen: Schande wat die Maik deed!quote:
Maik:"Wie is je papa?! Wie is je papa?!"quote:Op zondag 27 februari 2011 12:46 schreef versabommie het volgende:
Ja en dat terwijl hij keihard op haar hoofd stond te hengsten terwijl hij keihard riep: "wie is je papa? wie is je papa?" .. om vervolgens het hele huis over Monique heen te laten gaan en uiteindelijk in haar gezicht te spugen! Het was TE erg
Ik ga stuk hier!quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maik:"Wie is je papa?! Wie is je papa?!"
Mo: "Meneer Pisters oet Sjpauwbeek!".
eens!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
ik ben een vrouw en wil even recht zetten dat dit geen date rape was hoor !!! ze deed zelf haar bh uit, ging nog naar de wc, kuste hem en ging 'klaar' liggen. Maak het nu niet erger dan het is mensen
Thou be Miss Pacmanquote:Op zondag 27 februari 2011 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
ik ben een vrouw en wil even recht zetten dat dit geen date rape was hoor !!! ze deed zelf haar bh uit, ging nog naar de wc, kuste hem en ging 'klaar' liggen. Maak het nu niet erger dan het is mensen
Ze heeft zelf ook nog het nodige hand en spanwerk verrichtquote:Op zondag 27 februari 2011 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
Oh de Joanna fanclub is ook weer wakker. Joy.quote:
Wat helaas niet mocht baten.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:53 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf ook nog het nodige hand en spanwerk verricht
En wéér precies de persoon eruit die de bewoners willen? Nou, hopelijk niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:49 schreef woodyinthemix het volgende:
alsjeblieft kan alex donderdag dat huis uit, zelfingenomen verwende gast...
En daar hebben we de Alex fanclubquote:Op zondag 27 februari 2011 12:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh de Joanna fanclub is ook weer wakker. Joy..
Moet ik nu alweer gaan?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh de Joanna fanclub is ook weer wakker. Joy..
Volgens mij deed Maik al het (hand)werk..quote:Op zondag 27 februari 2011 12:53 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf ook nog het nodige hand en spanwerk verricht
Servioquote:Op zondag 27 februari 2011 12:54 schreef batesmotel het volgende:
[..]
En wéér precies de persoon eruit die de bewoners willen? Nou, hopelijk niet.
Tijd voor een shock in het huis. Iemand eruit die ze totaal niet verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |