quote:Op zondag 27 februari 2011 12:13 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe krijg ik mijn jingles bij koelkast?
kun je ook doenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot hij op em-es-en is.
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanmiddag op bezoek in het ziekenhuis, oma ligt daar met een soort van herseninfarct.....
gewoon doorzingen!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik haat het als ik mee zit te zingen met een liedje, en mn pa barst ineens mn kamer in
De note die je nu hebt is wel liev toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zeg pier.. waarom heb ik nog steeds geen lieve note? ik ben toch heul lievv enzo
ja ik post altijd in mijn slaapquote:
nee die lijkt meer alsof ik je er 50 piek voor betaald hebquote:Op zondag 27 februari 2011 12:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De note die je nu hebt is wel liev toch?
JIJ KAN NOTES GEVEN?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De note die je nu hebt is wel liev toch?
Kan je na gaan, zelfs in je slaap kan je de weg naar fok vindenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik post altijd in mijn slaap
De badkamer?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik haat het als ik mee zit te zingen met een liedje, en mn pa barst ineens mn kamer in
goed hequote:Op zondag 27 februari 2011 12:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan je na gaan, zelfs in je slaap kan je de weg naar fok vinden
12 heb je er.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JIJ KAN NOTES GEVEN?
heb ik er al een paar?
Niet dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee die lijkt meer alsof ik je er 50 piek voor betaald heb
jij hebt het toch niet ontvangenquote:
Ik ook!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JIJ KAN NOTES GEVEN?
heb ik er al een paar?
schobbejakquote:
* Knetterkrankjorum knippert een paar keer lievv dan zou jij mij een lieve note kunnen gevenquote:
Voetbal is gayquote:Op zondag 27 februari 2011 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat met 2-1 winnen, matavz is geblesseerd
Waarom?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum knippert een paar keer lievv dan zou jij mij een lieve note kunnen geven
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat met 2-1 winnen, matavz is geblesseerd
Dit ondersteun ik, anders pomp ik jullie op jullie neuzenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Donder op met die voetbalbagger... kom op jongens
Is dat zo?quote:
veel plezierquote:Op zondag 27 februari 2011 12:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit ondersteun ik, anders pomp ik jullie op jullie neuzen
Ik geloof je nietquote:
Bron?quote:
waarom geloof je mij niet?quote:
ghghehehehepfewpfhehehgheehquote:
Daarom niet. Het is internet.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom geloof je mij niet?
slaap lekkerquote:Op zondag 27 februari 2011 12:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ff tukje doen voor het eten, heb ik verdiend
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:34 schreef Melting het volgende:
Volgende keer zal ik erbij zetten dat hij speciaal voor jou gedraaid wordt.
Oeh, nog meer nieuwe mensen.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:34 schreef Melting het volgende:
Volgende keer zal ik erbij zetten dat hij speciaal voor jou gedraaid wordt.
ik dacht al.. ben ik nou zo brak of is hij nieuw.. maar durfde het niet te vragenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oeh, nog meer nieuwe mensen.
Hoi
je ui kwam me wel vaag bekend voorquote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Melting het volgende:
Ik ben niet nieuw, SperzieboonToon.... ik ben er alleen niet zo vaak.
Maar toch hoi terug!
ik was om kwart voor 11 thuis van een meetquote:
Ah, dit is de eerste keer dat ik je in deze reeks zie, dus voor mij ben je nieuwquote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Melting het volgende:
Ik ben niet nieuw, SperzieboonToon.... ik ben er alleen niet zo vaak.
Maar toch hoi terug!
En, hoe was het?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik was om kwart voor 11 thuis van een meet
quote:
ik lig in bed.. mijn benen doen zeer.. mijn lijf is moe.. en geestelijk ben ik hyperquote:Op zondag 27 februari 2011 12:39 schreef Melting het volgende:
Kwart voor 11? Dan mag je brak zijn.
Ga eens naar bed dan.
Jij hebt een kerel en een meid getongd? Of die met elkaar?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
kerel en meid getongd avond kan niet meer kapot
had eerst een vent versierd.. kwam mono later aan met een erg leuk meisjequote:Op zondag 27 februari 2011 12:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij hebt een kerel en een meid getongd? Of die met elkaar?
Oehquote:Op zondag 27 februari 2011 12:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had eerst een vent versierd.. kwam mono later aan met een erg leuk meisjevoor mij
die zijn er geloof ik nietquote:Op zondag 27 februari 2011 12:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oeh
Waar blijven de pics?
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:43 schreef Melting het volgende:
Ga je naar een meet, ontmoet je allemaal andere leute....
Daar is een meet niet voor. Foei!
Maar het is je gegund hoor.
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:45 schreef Melting het volgende:
Had gekund....:D Wellicht dat daar enkele lui wel voor in waren.
uhm nee mono vond dat hij ook mocht tongen omdat hij het geregeld had dus een giga smerige trio tongzoenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:46 schreef Melting het volgende:
Mono met die griet, en jij met die griet. Dat is idd indirect.
halloootjes ik ben dr ook nogquote:
Nog steeds wakker?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
halloootjes ik ben dr ook nog
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:48 schreef Melting het volgende:
Dat lijkt me niet echt ideaal.
Maar ach... jij was toch zat hè?
Dat dus.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
why don't we just fuck
![]()
![]()
dit nr hoor ik echt vaaaaaaaaaaaak
Wat een opluchtingquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
blijft een geil nr
quote:
quote:
quote:Let me lick you up and down till you say stop
Let me play with your body baby make you real hot
Let me do all the things you want me to do
Cause tonight baby I wanna get freaky with you
Baby don't you understand
I wanna be your nasty man?
I wanna make your body scream,
then you will know just what I mean
24 carat gold I want the night to grow cold
I wanna lick you up and down
and then I wanna lay you down come on sexy
Let me lick you up and down till you say stop
I love the taste of whipped cream spread it on the top of me
You know I can't resist you girl
I'll fly you all around the world
I wanna see your body drip
come on let me take a sip
To calm what you cherish most
Cause we're not about to brag and boast
Ik was iets van 10 min wegquote:Op zondag 27 februari 2011 12:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schuldig.. en toch ben ik minder erg dan jou
![]()
of zoiets
Vanmorgen las ik een of ander topic van gisteren. Je bent wel gehaat zegquote:Op zondag 27 februari 2011 12:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schuldig.. en toch ben ik minder erg dan jou
![]()
of zoiets
voel niet echt de drang om dat te gaan doen ofzoquote:Op zondag 27 februari 2011 12:54 schreef Melting het volgende:
Knetter is een goeie nummer 2. Je kan hem vanmiddag tijdens de wedstrijd wel inhalen, Knetter.
oh goed dat je t zegt.. moet ze nog ff goed doorlezen.. dan weet ik wie mij haat en wie nietquote:Op zondag 27 februari 2011 12:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vanmorgen las ik een of ander topic van gisteren. Je bent wel gehaat zeg
Haters zijn gewoon jaloers hoor, Knettertjequote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh goed dat je t zegt.. moet ze nog ff goed doorlezen.. dan weet ik wie mij haat en wie niet
Man, ze snappen mijn boodschap niet, allemaal kleuters zitten te janken om het onzin van nu. Ik zeg: Als je het nu niet leuk vind, ga dan weg, er zijn betere dingen in je leven te doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vanmorgen las ik een of ander topic van gisteren. Je bent wel gehaat zeg
ik ben schijnbaar gewoon een kut userquote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Haters zijn gewoon jaloers hoor, Knettertje
True, true....quote:Op zondag 27 februari 2011 12:57 schreef PiRANiA het volgende:
This should be played ayt high volume!
Zelfs die mod ging erin mee. Die zie je werkelijk nooit hier dus waar die haat vandaan komt....quote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh goed dat je t zegt.. moet ze nog ff goed doorlezen.. dan weet ik wie mij haat en wie niet
Moet je de fb lezen, Murp die vindt het volgens mij niet erg dat we sc'tenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zelfs die mod ging erin mee. Die zie je werkelijk nooit hier dus waar die haat vandaan komt....
Haat?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik snap eerlijk gezegd ook niet zo goed waar al die haat vandaan komt.. maar kan er ook niet echt mee zitten ofzo
Zie deze reeks nog wel een keer ten einde komen. Door jou en Knetter.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je de fb lezen, Murp die vindt het volgens mij niet erg dat we sc'ten
Volgens mij ben ik al genoeg afgezeken, nu is knetter aan de beurtquote:
Ik vind je wel liefquote:Op zondag 27 februari 2011 12:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik snap eerlijk gezegd ook niet zo goed waar al die haat vandaan komt.. maar kan er ook niet echt mee zitten ofzo
ik denk ook licht door die jankende babysquote:Op zondag 27 februari 2011 13:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zie deze reeks nog wel een keer ten einde komen. Door jou en Knetter.
sciterquote:Op zondag 27 februari 2011 13:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en ik kan verdorie nog niet aanvragenwanneer is dr een echt deejee.. ja check het rooster bla bla.. ik ben brak en dus lui
heeft pc problemen, virus zit erop zijn pcquote:Op zondag 27 februari 2011 13:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
sciter
Sun, February 27, 14:00 15:00
Je lult veel en slap maar niet oftopic inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf.. ik post heul vaak inhoudelijk!
Ik kan wel draaien.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heeft pc problemen, virus zit erop zijn pc
af en toe dwaal ik wel afquote:Op zondag 27 februari 2011 13:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je lult veel en slap maar niet oftopic inderdaad.
Schrok wel van de haat zeg. Meestal pest ik je wel maar sommigen haten je serieus.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
af en toe dwaal ik wel af![]()
ik heb nog niet zoveel gelezen nog maar 1 pagina.. ga ik zo huilen?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schrok wel van de haat zeg. Meestal pest ik je wel maar sommigen haten je serieus.
wat is je punt?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Pics. Ik heb van huppel al 2 tettenpics.
Heeft die ook tieten dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Pics. Ik heb van huppel al 2 tettenpics.
Nee, de haat springt al snel over naar Ajacied.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb nog niet zoveel gelezen nog maar 1 pagina.. ga ik zo huilen?
2 topics vol gezeik. Zelfs LudoSanders ging er in meequote:Op zondag 27 februari 2011 13:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb nog niet zoveel gelezen nog maar 1 pagina.. ga ik zo huilen?
mijn tieten zijn niet interessant genoegquote:Op zondag 27 februari 2011 13:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
You walk behind.
Da's Engesl voor: Je loopt achter.
zullen we wedden?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn tieten zijn niet interessant genoeg
mag niet wedden met vreemdenquote:
Die gaan hangen op latere leeftijd hangen er waarschijnlijk al zielig bij.quote:
vond ik fantastischquote:Op zondag 27 februari 2011 13:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2 topics vol gezeik. Zelfs LudoSanders ging er in mee
Je kent mij niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag niet wedden met vreemden
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die gaan hangen op latere leeftijd hangen er waarschijnlijk al zielig bij.
Jou haten ze ook. Misschien nog wel meer. Maar dat is logisch.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:07 schreef PiRANiA het volgende:
Dit verzoekje komt wel van een heul speciale user.
Tegen de tijd dat sharrs tits volgroeid zijn dan zijn jullie rozen reeds lange tijd verwelktquote:Op zondag 27 februari 2011 13:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
dus je kan beter een b cupje ofzo hebben?
wat aan me vraagt? als je zo graag een tietenpic wilt kan ik je wel wat mailen ofzow..quote:Op zondag 27 februari 2011 13:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot iemand van de meet het aan je vraagt.
boeiend gaat erom dat ze nu lekker zijn.. oud wordt je tochquote:Op zondag 27 februari 2011 13:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat sharrs tits volgroeid zijn dan zijn jullie rozen reeds lange tijd verwelkt
Wel van jezelf hequote:Op zondag 27 februari 2011 13:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat aan me vraagt? als je zo graag een tietenpic wilt kan ik je wel wat mailen ofzow..
Ja daaromquote:Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
boeiend gaat erom dat ze nu lekker zijn.. oud wordt je toch
Elk topic in ONZ is een tietentopicquote:Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wel van jezelf he. 'Een tietenpic' is nogal generiek.
ja van mezellufquote:Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wel van jezelf he. 'Een tietenpic' is nogal generiek.
Alle meeters verzamelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:10 schreef yvonne het volgende:
snappen die meeters niet dat je je in de meet-napraattopics moet melden?!
quote:
Die UI van jouwquote:Op zondag 27 februari 2011 13:15 schreef Melting het volgende:
Knetter, kun je het niet beter hier plaatsen dan... anders blijf je het versturen.
Weet ik, was een grapje meisquote:Op zondag 27 februari 2011 13:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen naar pier jongen
I would never.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nu hoop ik wel dat pier hem niet ook rond gaat sturen
Slechte ervaring mee dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nee slechts fok verhalen gehoord/ gelezen...quote:
Kan ik hem ook krijgen? Er zit een lading kots vast halverwege mijn oesophagus.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ga even je moeder pesten ofzoquote:Op zondag 27 februari 2011 13:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Kan ik hem ook krijgen? Er zit een lading kots vast halverwege mijn oesophagus.
Die is overleden aan vaatvernauwing.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga even je moeder pesten ofzo
oh gecondoleerd danquote:Op zondag 27 februari 2011 13:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die is overleden aan vaatvernauwing.
wel eens met het bericht erbijquote:
Hij had vorige week last van een virus, dus even zien of 'ie zich meldt.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Een bijzonder goede morgen.
Weet jij of scither kan draaien? Mensen hier zeiden van niet.
Anders wil ik wel effequote:Op zondag 27 februari 2011 13:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij had vorige week last van een virus, dus even zien of 'ie zich meldt.
Was daar reden toe dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
pier jij hebt mij niet gebasht
Ik toch ook nietquote:Op zondag 27 februari 2011 13:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
pier jij hebt mij niet gebasht
ben er nog niet helemaal door maar zag dat pier eenquote:
Is dat een topic wat ik niet ken?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben er nog niet helemaal door maar zag dat pier eenhad gepost
2 topics over hoe kut ik ben enzo, ondertussen geslotenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is dat een topic wat ik niet ken?
Dan ben ik liev want ik heb ze helemaal niet gezien.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
2 topics over hoe kut ik ben enzo, ondertussen gesloten
Vertel!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
Had ik al verteld dat ik een enorm belangrijk mailtje heb gehad?
jij bent soberso liev toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan ben ik liev want ik heb ze helemaal niet gezien.
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn examen is aangevraagd en ik weet wanneer ik mag afrijden
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn examen is aangevraagd en ik weet wanneer ik mag afrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |