Als er bier is.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ennuh Q. ? Hoe vaak ga je naar NMLK???
Goede instelling.... dus ga je ook naar die ene borrel? of ga je naar alle borrels?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tas waarvoor?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:35 schreef -Engel- het volgende:
Wakker, niet brak en mijn tas is alvast gepakt.
quote:
quote:
Dat is wel erg ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:41 schreef Evie het volgende:
[..]
tot 2 maal toe nieuw afwaswater gemaakt en er gewoon nog steeds niet aan begonnen.. hoe lui is dat?!
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel erg ja.
Ja ik moet eigenlijk wel altijd afwassen, want als ik gekookt heb, wil mijn huisgenoot ook koken en eten. Dus moeten er wel schone pannen en borden en bestek zijn natuurlijk
Zoek je nog een baan?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:45 schreef xFriendx het volgende:
Ik was altijd direct af. Zelfs na vanavond de pizza zet ik direct de oven op een kier zodat de plaat kan afkoelen en ook die neem ik dan direct mee met het afwassen zodat alles schoon is.
Ik moet ook in principe alles zelf schoonmaken hoor. Na het koken en eten, doe ik gewoon het fornuis en het aanrecht af..quote:Op zondag 27 februari 2011 18:44 schreef Evie het volgende:
[..]
voordeel van alleen wonen. Nadeel is dat je alles zelf schoon moet maken...
schoonmaken is overrated
Ehm neequote:
oo ik wil er nog niet aan beginnenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm nee![]()
En wat Bos ook zegt trouwens, ook altijd meteen even het fornuis en aanrecht afnemen. Alles weer blingbling
heb je nog wat tijd over?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
Afwas gedaan, strijk gedaan, was opgehangen. Kijk mij eens goed bezig zijn
Beetje wanhopig Evie?quote:
Was heb ik ook nog gedaan, goed bezig wij mannenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
Afwas gedaan, strijk gedaan, was opgehangen. Kijk mij eens goed bezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |