Als er bier is.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ennuh Q. ? Hoe vaak ga je naar NMLK???
Goede instelling.... dus ga je ook naar die ene borrel? of ga je naar alle borrels?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tas waarvoor?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:35 schreef -Engel- het volgende:
Wakker, niet brak en mijn tas is alvast gepakt.
quote:
quote:
Dat is wel erg ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:41 schreef Evie het volgende:
[..]
tot 2 maal toe nieuw afwaswater gemaakt en er gewoon nog steeds niet aan begonnen.. hoe lui is dat?!
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel erg ja.
Ja ik moet eigenlijk wel altijd afwassen, want als ik gekookt heb, wil mijn huisgenoot ook koken en eten. Dus moeten er wel schone pannen en borden en bestek zijn natuurlijk
Zoek je nog een baan?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:45 schreef xFriendx het volgende:
Ik was altijd direct af. Zelfs na vanavond de pizza zet ik direct de oven op een kier zodat de plaat kan afkoelen en ook die neem ik dan direct mee met het afwassen zodat alles schoon is.
Ik moet ook in principe alles zelf schoonmaken hoor. Na het koken en eten, doe ik gewoon het fornuis en het aanrecht af..quote:Op zondag 27 februari 2011 18:44 schreef Evie het volgende:
[..]
voordeel van alleen wonen. Nadeel is dat je alles zelf schoon moet maken...
schoonmaken is overrated
Ehm neequote:
oo ik wil er nog niet aan beginnenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm nee![]()
En wat Bos ook zegt trouwens, ook altijd meteen even het fornuis en aanrecht afnemen. Alles weer blingbling
heb je nog wat tijd over?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
Afwas gedaan, strijk gedaan, was opgehangen. Kijk mij eens goed bezig zijn
Beetje wanhopig Evie?quote:
Was heb ik ook nog gedaan, goed bezig wij mannenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
Afwas gedaan, strijk gedaan, was opgehangen. Kijk mij eens goed bezig zijn
ligt eraan waar voor?quote:
Nieuw in dit topic dan... ik heb geen facts en wensen, just looking around...quote:Op zondag 27 februari 2011 17:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi
Wie ben jij? Nieuw? kortom je facts en wensenlijstje
Oh dat is goed hoorquote:
Kan ook niet anders hehquote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
ja ik raak wanhopig van al die kerels die me leuk vinden ja....
Wanhopig geirriteert!
vertelquote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan ook niet anders hehJe was toch erg in trek samen met nog zo'n dame? (naam even van kwijt).
Omdat het niet wederzijds is?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
ja ik raak wanhopig van al die kerels die me leuk vinden ja....
Wanhopig geirriteert!![]()
![]()
Las dat laatst hier in het topic, Peu noemde nog een andere dame ook geloof ik, maar weet de naam niet meerquote:
Alleen vrouwen vallen hier in de smaak bij de mannen hier.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan ook niet anders hehJe was toch erg in trek samen met nog zo'n dame? (naam even van kwijt).
Nou tijntje, niet zo hequote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen vrouwen vallen hier in de smaak bij de mannen hier.Wanhopige en kansloos als ze zijn.
Nou ik hoorde gister dat ik iets schijn te hebben met een kerel.. van de kerel voor wie ik gevoelens heb dus euhm. Nogal wtf.. dat ik nu pas hoor dat ik blijkbaar een relatie heb zeg..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat het niet wederzijds is?
Bij mij is het andersomgeen enkele vrouw die mij leuk vind
Oh sorry ik zal stoppen met projecterenquote:
Is best wanhopig en kansloosquote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen vrouwen vallen hier in de smaak bij de mannen hier.Wanhopige en kansloos als ze zijn.
Wow dat is wel raarquote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Nou ik hoorde gister dat ik iets schijn te hebben met een kerel.. van de kerel voor wie ik gevoelens heb dus euhm. Nogal wtf.. dat ik nu pas hoor dat ik blijkbaar een relatie heb zeg..
Was fijn geweest als ik dat zelf ook zou weten
Ach, denk dat het ook niet veel helpt als je zo over jezelf blijft denkenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh sorry ik zal stoppen met projecterenIk ben alleen kansloos.
Kinderverkering.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef Evie het volgende:
Nou ik hoorde gister dat ik iets schijn te hebben met een kerel.. van de kerel voor wie ik gevoelens heb dus euhm. Nogal wtf.. dat ik nu pas hoor dat ik blijkbaar een relatie heb zeg..
Was fijn geweest als ik dat zelf ook zou weten
Blijkbaar heb je iets met iemand als je volledig dronken er iets mee doet meteenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderverkering.Net als vroeger op het schoolplein.
Oh fuck, dan heb ik een heel leger aan relatiesquote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je iets met iemand als je volledig dronken er iets mee doet meteen
Gelukkigquote:Op zondag 27 februari 2011 19:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Is best wanhopig en kansloosMaar jij niet hoor tijn
![]()
Weet ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach, denk dat het ook niet veel helpt als je zo over jezelf blijft denken
Net als 9 van de 10 in dit topicquote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Met jou komt het hoe dan ook nooit goed![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh fuck, dan heb ik een heel leger aan relaties
Dan heb ik zelfs relatiesquote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je iets met iemand als je volledig dronken er iets mee doet meteen
Je bent een lekkere bink tijnbreinquote:Op zondag 27 februari 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Het is alleen zo klote als iedereen om je heen een relatie lijkt te hebben en jij niet.
Zelfs een collega die al 100 jaar single heeft nu een relatie
[..]
Weet ik.![]()
Ik weet best dat een leuke jongen ben alleen vaak voelt dat niet zo.
Ah de cafesnolquote:Op zondag 27 februari 2011 19:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft iedereen meer kans op dat het goed komt, omdat jij je nu hier begeeftquote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Net als 9 van de 10 in dit topic
Nou en als skip dat zegt, moet het wel waar zijn he?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je bent een lekkere bink tijnbrein
Ik kan wel mensen aanwijzen in dit topic waarvoor drie keer afspreken voldoende is om het verkering te noemen.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:48 schreef Evie het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb momenteel niet echt de behoefte aan een relatie. Maar als een dame op me afkomt, zal ik haar niet meteen afwijzen, dat weer niet. Maar ik ga er momenteel niet zelf op af.
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft iedereen meer kans op dat het goed komt, omdat jij je nu hier begeeft
Vertelquote:Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan wel mensen aanwijzen in dit topic waarvoor drie keer afspreken voldoende is om het verkering te noemen.
Inderdaadquote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou en als skip dat zegt, moet het wel waar zijn he?
kom maar met de roddelpersquote:Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan wel mensen aanwijzen in dit topic waarvoor drie keer afspreken voldoende is om het verkering te noemen.
Kijkende mannen zijn sowieso akeligquote:Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Van die mannen die avond op avond naar je blijven staren en je niet aan durven te spreken.. ook erg irriterend!
Dat je vaak dronken bent is geen nieuws, maar dat je dan ook iedere keer loopt aan te rotzooien wel. En ik maar denken dat jij anders was.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:49 schreef Spirit82 het volgende:
quote:
Zelf uitvinden is veel leuker.quote:
Hm toch fijn als ze wel kunnen kijken hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kijkende mannen zijn sowieso akelig
Heb je al de juiste medicatiequote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft iedereen meer kans op dat het goed komt, omdat jij je nu hier begeeft
Alle vrouwen zijn gewoon hetzelfdequote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je vaak dronken bent is geen nieuws, maar dat je dan ook iedere keer loopt aan te rotzooien wel. En ik maar denken dat jij anders was.
Guiltyquote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kijkende mannen zijn sowieso akelig
Ah, dan ben je toch selectiever geworden.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef Spirit82 het volgende:
Alle vrouwen zijn gewoon hetzelfde![]()
Je weet toch dat ik alles naar mn bed meesleep wat maar ademt??
Pak me nou maarquote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moest meneer agent beloven het nooit meer te doenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan ben je toch selectiever geworden.
Jij mag nooit meer raden.quote:
Hoiquote:
Die je figuurlijk over je lichaam voelt kruipen? Althans, de meeste mannen zullen hun ogen aanwenden om eens het lichaam goed te bezienquote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm toch fijn als ze wel kunnen kijken hoor
Van die oogjes oehhhhh
Dat vind ik nou verontrustendquote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha denk dat jij meer medicatie nodig hebt dan ik
geen medicatie
En jij maar denken, fijn dat zo'n kerel met rigor mortis continu hard blijft. Dat is met een levende vaak veel minder.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moest meneer agent beloven het nooit meer te doen
ja kwam ik ook achter vanmiddagquote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die je figuurlijk over je lichaam voelt kruipen? Althans, de meeste mannen zullen hun ogen aanwenden om eens het lichaam goed te bezien
Het is dat borsten geen oogcontact kunnen maken maar andersquote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die je figuurlijk over je lichaam voelt kruipen? Althans, de meeste mannen zullen hun ogen aanwenden om eens het lichaam goed te bezien
U riep?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar de buren hadden geklaagd over geluidsoverlastquote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij maar denken, fijn dat zo'n kerel met rigor mortis continu hard blijft. Dat is met een levende vaak veel minder.
*Amstel-reclame'quote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moest meneer agent beloven het nooit meer te doen
Hoeft niet erg te zijn natuurlijk, mits die ogen wel vast zitten aan een heer die jij gewoon lekker vind.quote:
Wen daar nou es aan, flapdrolquote:Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je hebt m'n fok hartje weer gebroken
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*Amstel-reclame'
'Mevrouw Spirit, waarom ligt deze heer naakt op het dak van uw auto gebonden met het doel deze naar huis te ontvoeren en deze na gebruik in het koude winterweer te deponeren?'
'Ehm, waarom niet?'
Is wel erg als het iemand is die niet weet wat ie wil..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoeft niet erg te zijn natuurlijk, mits die ogen wel vast zitten aan een heer die jij gewoon lekker vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |