quote:Op zondag 27 februari 2011 03:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze is al 8,5 jaar mijn vriendin
Dan ben ik bij dezen 8,6 jaar jaloersquote:Op zondag 27 februari 2011 03:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een flop.quote:
Ahquote:Op zondag 27 februari 2011 03:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een flop.
En Paul heeft manboobs
En Mono is zijn jas kwijt en was een mongolenmeisje aan het hosselen
ofzo
Komt ze door jou aan het FOK!virus?quote:Op zondag 27 februari 2011 03:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 03:50 schreef djkoelkast het volgende:
4:00u gaat draakje er in hoor, de kaas loopt uit mijn soufflé
Euh, ik ben hier al sinds 2003quote:Op zondag 27 februari 2011 03:50 schreef MarkM het volgende:
[..]
Komt ze door jou aan het FOK!virus?
Nee, een collega mij.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:51 schreef Viro het volgende:
[..]
dus zij heeft jou aan fok! geholpen ?
ah okequote:Op zondag 27 februari 2011 03:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, een collega mij.
Zij zichzelf.
quote:Op zondag 27 februari 2011 03:50 schreef Viro het volgende:
[..]
had ik maar een meid die zo flauw was als jou, hij kan er niet om lachen
Ik vond je met echo leukerquote:Op zondag 27 februari 2011 03:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb niets veranderd hoor.
Alleen een nieuw kapje op mijn mic gezet.
stuurde vorige week een bericht via whatsapp terwijl ze naast mij zat. Werd ik afgesnauwd of ik het niet ff kon zeggen ipv te sturenquote:
De trut.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:54 schreef Viro het volgende:
[..]
stuurde vorige week een bericht via whatsapp terwijl ze naast mij zat. Werd ik afgesnauwd of ik het niet ff kon zeggen ipv te sturen
Nicequote:Op zondag 27 februari 2011 03:56 schreef Viro het volgende:
Het is een half indo/half nederlandse chick
Ik ben er elke ochtend van 10-12quote:
Kijk Pirania stoer doen met zn airbrushquote:
Pirania is geen neger, want hij heet Bartjanquote:Op zondag 27 februari 2011 03:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kijk Pirania stoer doen met zn airbrush
Heus niet dat ik top ben!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben er elke ochtend van 10-12
en als er plekkies zijn
en de andere dj's zijn ook top
en de radio zelf is 24/7
Een zwarte die Bartjan heet!!quote:Op zondag 27 februari 2011 04:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pirania is geen neger, want hij heet Bartjan
Elke dj heeft z'n kwaliteiten, dus stuk voor stuk toppersquote:Op zondag 27 februari 2011 04:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heus niet dat ik top ben!
Maar ik ben wel gek genoeg om elk verzoekje dat ik kan draaien ook echt te draaien
Maar de kracht van ONZ is juist de afwisseling imho!
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:01 schreef MYV het volgende:
[..]
IK ZIT NAAST JE KAN JE DAT NIET ZEGGEN IPV TYPEN![]()
[..]
[..]
Knetterkrankjorumquote:Op zondag 27 februari 2011 04:03 schreef MYV het volgende:
Wie zei die van Shake that booty shake that ass
knetteerrrrrrquote:Op zondag 27 februari 2011 04:03 schreef MYV het volgende:
Wie zei die van Shake that booty shake that ass
Haha dit is wel de studioversiequote:Op zondag 27 februari 2011 04:04 schreef MYV het volgende:
Dit is puur goud, mensen die dit niet goed vinden..
Dit moet naar het Eurovisie songfestival.
Die stond vroeger op mijn Hyves.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:04 schreef MYV het volgende:
Dit is puur goud, mensen die dit niet goed vinden..
Dit moet naar het Eurovisie songfestival.
woede*quote:Op zondag 27 februari 2011 04:05 schreef MYV het volgende:
[..]
IK ZIT IN MIJN MAANDELIJKE WOEDENUITBARSTING.
Oh no, berg je dan maarquote:Op zondag 27 februari 2011 04:05 schreef MYV het volgende:
[..]
Snel je telefoon op tril zetten, dan wacht ik met het sturen. Hoef ik de rode zee niet te bevarenquote:Op zondag 27 februari 2011 04:05 schreef MYV het volgende:
[..]
Schat ik laat je nog wel even in de waan dat jij ooit lichamelijk contact HEBT gehad met mij.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Snel je telefoon op tril zetten, dan wacht ik met het sturen. Hoef ik de rode zee niet te bevaren![]()
god...quote:Op zondag 27 februari 2011 04:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij wordt vaak aangevraagd, hij staat inmiddels op Power Hit
wait what, heb je een inception truc geflikt bij mijquote:Op zondag 27 februari 2011 04:07 schreef MYV het volgende:
[..]
Schat ik laat je nog wel even in de waan dat jij ooit lichamelijk contact HEBT gehad met mij.
Pics.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:08 schreef Popje-popje het volgende:
Shake that bootie, shake that asss
stiekem doe ik datquote:Op zondag 27 februari 2011 04:08 schreef Popje-popje het volgende:
Shake that bootie, shake that asss
http://forum.fok.nl/user/history/149892quote:Op zondag 27 februari 2011 04:08 schreef djkoelkast het volgende:
Wie is hole1988
waarom post ie niet hier
maar doet ie wel verzoekjes
?
Goede ontwikkelingenquote:Op zondag 27 februari 2011 04:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Al de hele avond aan het luisteren, nieuwe luisteraars
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090719235533AAhAKWCquote:Op zondag 27 februari 2011 04:05 schreef MYV het volgende:
[..]
toen ik op invoeren klikte, had ik een moment van: nee nu krijgen we de thats what she said picquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:11 schreef Viro het volgende:
[..]
toen ik op invoeren klikte, had ik een moment van: nee nu krijgen we de thats what she said pic
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:11 schreef Viro het volgende:
[..]
ik durf het nietcorrectie: wil je het opnieuw proberen ?
![]()
kom op zeg, je ben toch een vent.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:15 schreef Viro het volgende:
[..]
nee blijf nog ff ik ben bang voor MYV
MYV is van mij hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:15 schreef Viro het volgende:
[..]
nee blijf nog ff ik ben bang voor MYV
stiekum ben ik een internet gangsterquote:Op zondag 27 februari 2011 04:16 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
kom op zeg, je ben toch een vent.
oeiquote:Op zondag 27 februari 2011 04:17 schreef Viro het volgende:
[..]
stiekum ben ik een internet gangster
Gewoon gaan liggen.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:19 schreef MYV het volgende:
Waaah heb ik nog iets tegen dit alles in te brengen
Neequote:Op zondag 27 februari 2011 04:19 schreef MYV het volgende:
Terwijl die twee vechten biedt schenkstroop MYV een arm aan en neemt hij haar meequote:
gaat het veels te snel voor je?quote:Op zondag 27 februari 2011 04:19 schreef MYV het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:20 schreef MYV het volgende:
Ik wil wel mee met popje en djkoelkast.![]()
Doei Viro
Doei Viro
Doei Viro
Ik word niet eens genoemd.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:20 schreef MYV het volgende:
Doei Viro
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:22 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
je mag me wel pijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+
![]()
[..]
![]()
je mag me wel pijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
je mag me wel pijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
je mag me wel pijpenIk lust geen bruine chocolade.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Negers geven niet meer af. Dat was van voor 1995.
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:24 schreef Viro het volgende:
viro zingt mee: anywhere i roam, where i lay my head is my home![]()
![]()
Klinkt als gejat van Papa was a rolling stonequote:Op zondag 27 februari 2011 04:24 schreef Viro het volgende:
viro zingt mee: anywhere i roam, where i lay my head is my home![]()
![]()
Witte chocolade is een andere naam voor mijquote:
en dit dusquote:Op zondag 27 februari 2011 04:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Negers geven niet meer af. Dat was van voor 1995.
you wishquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:25 schreef Viro het volgende:
[..]
you wish
i know your weaknessManboobsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:25 schreef Viro het volgende:
[..]
you wish
i know your weaknessGadver, heb je geen Angelina?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niemand verplicht jequote:Op zondag 27 februari 2011 04:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ook die bagger van jou gehoord!
Ik zou jou ook doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:29 schreef MYV het volgende:
Sorry oke, ik kon me niet beheersen. ik meost het doen
Ik zou d'r van achter nemen.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja echt te erg. Neemt ze me te grazen via een request
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:33 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dankjewel MYV
[..]
Het is je geraden
[..]
Truste Viro
quote:
ja ga jij heroinjunk bezig houdenquote:Op zondag 27 februari 2011 04:45 schreef MarkM het volgende:
Ik lig in bed, dus ik luister niet meer.
Ragboerquote:Op zondag 27 februari 2011 04:47 schreef Ragboer het volgende:
Hoi mensen ik ben terug wat een stelletje kutautisten zeg. Alleen Paul en Nitrouz zijn baas.
dus gat krijgt een kusjequote:Op zondag 27 februari 2011 04:49 schreef Popje-popje het volgende:
Diegene die dit nr heeft aangevraagd krijgt een
Ik zeg een ding, nooit naar zo een meet gaan. Wat een volk zeg, tering.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Ragboer![]()
hoorde je live in de uitzending
![]()
dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zeg een ding, nooit naar zo een meet gaan. Wat een volk zeg, tering.![]()
![]()
Die Fokkers zijn kansloos als de malle echt waar. Lekker wijven zijn er niet, zijn allemaal eindbazen zo vies. Gasten zijn ook kut op een paar na, voor de rest zijn het dikke vadsige apen. Gadveredamme vies volk dus nooit naar zo een meet gaan.
het is een faal omdat ik er niet was, anders was het een epic meet geworden.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zeg een ding, nooit naar zo een meet gaan. Wat een volk zeg, tering.![]()
![]()
Die Fokkers zijn kansloos als de malle echt waar. Lekker wijven zijn er niet, zijn allemaal eindbazen zo vies. Gasten zijn ook kut op een paar na, voor de rest zijn het dikke vadsige apen. Gadveredamme vies volk dus nooit naar zo een meet gaan.
Ik ga nooit meer, maar moest het een keer meegemaakt hebben. Of ben jij ook zo een fatzo?quote:Op zondag 27 februari 2011 04:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]En ik was zo kansloos dat ik niet ging toch
Heloef heeft adhd, drukke rare negerquote:Op zondag 27 februari 2011 04:52 schreef Viro het volgende:
[..]
het is een faal omdat ik er niet was, anders was het een epic meet geworden.
Helaas had ik andere dingen eerder op mijn agenda staan.
Ik heb al meets gehad en van mij hoeft het allemaal niet zo nodig.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer, maar moest het een keer meegemaakt hebben. Of ben jij ook zo een fatzo?
Niemand werkt 'm bijquote:Op zondag 27 februari 2011 04:53 schreef MYV het volgende:
Heuj waarom staad djkoelkast niet op de site van ONZ radio
site is niet up-to-datequote:Op zondag 27 februari 2011 04:53 schreef MYV het volgende:
Heuj waarom staad djkoelkast niet op de site van ONZ radio
Beter bazen mooiboys dan van die vadsige gasten a la dragems. Dankzij Fok voel mij ik weer superieur. Dank Fokquote:Op zondag 27 februari 2011 04:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb al meets gehad en van mij hoeft het allemaal niet zo nodig.
En ik denk ook echt dat je postuur te maken heeft met je persoonlijkheid
Paul had anders ook manboobs aldus de anderen.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Beter bazen mooiboys dan van die vadsige gasten a la dragems. Dankzij Fok voel mij ik weer superieur. Dank Fok
logisch, hij mocht eerst niet van zijn mamaquote:Op zondag 27 februari 2011 04:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heloef heeft adhd, drukke rare neger
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Beter bazen mooiboys dan van die vadsige gasten a la dragems. Dankzij Fok voel mij ik weer superieur. Dank Fok
Hoe was Huppelmuts?quote:Op zondag 27 februari 2011 04:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Paul had anders ook manboobs aldus de anderen.
En dragems is een baas
Niet zo'n grote mond meneertjequote:Op zondag 27 februari 2011 04:57 schreef Viro het volgende:
We moeten wel aardig zijn voor MYV, ze snapt het nog niet allemaal
Die geilt op Ezechielk maar dat wist iedereen al.quote:
Hij lijkt op Kenan.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:56 schreef Viro het volgende:
[..]
logisch, hij mocht eerst niet van zijn mama
Spuitpoepquote:
lees de posts ff terug, maar denk als een manquote:Op zondag 27 februari 2011 04:57 schreef MYV het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond meneertje
wat begrijp ik niet?
Laat maarquote:Op zondag 27 februari 2011 04:58 schreef Viro het volgende:
[..]
lees de posts ff terug, maar denk als een man
Ik heb jouw mening niet nodig om baas te zijn want ik ben het al.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind hem meer baas dan jou hoor
Ik zeg: Kees Driehuis. En welterustenquote:Op zondag 27 februari 2011 04:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb jouw mening niet nodig om baas te zijn want ik ben het al.
ik draai als enige dj hier bij onz enrique en alle andere zooiquote:Op zondag 27 februari 2011 04:59 schreef MYV het volgende:
Haha ViroEnrique valt in de smaak he schat, ik weet het.
Je kan niet op tegen zijn hete Spaanse temprament.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |