1e x dat ik die map met de psg1 speelde ownde de sniper keihard!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee man, dat is geen snipe map.... het is een saaie map. Geen mooie lijnen en veel te weinig flank mogelijkheden.
Ken je Thomas (indo)quote:
Die Thomas is dat een kleine magere indo want dan ken ik die misschien welquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Ken je Thomas (indo)
Jeffrey (zn achternaam weet ik ff niet meer, ging met Joanny)
Hans Schoonenberg?
Ik heb bij GE security gewerkt paar jaar geleden, ken nog wel een paar mensen daaro, Maar dat waren de chillste gasten..
Hij was niet echt mager, maar dat is weer 4 jaar geleden ofzo. hij is 26/27 nu denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Thomas is dat een kleine magere indo want dan ken ik die misschien wel
Loopt een man door het bos en die vind een hond. De hond vindt van niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:20 schreef DrMarten het volgende:
Waarom zijn er zoveel mensen die het nodig vinden om eerst hun claymore 10 cm voor die van jou neer te zetten en vervolgens vlak voor je te gaan staan terwijl jij net iemand aan het kapotschieten bent? Gevolg, allebei dood en voor mij de zoveelste ragequit. Ik word gestoord van dat soort gasten.
Zodra iedereen de maps kent kan je niks meer met je sniper.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:25 schreef BzP het volgende:
[..]
1e x dat ik die map met de psg1 speelde ownde de sniper keihard!
Litmanen, Stef, Ajax, Jood
KUN JE NU EINDELIJK MN VRAAG BEANTWOORDEN?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Loopt een man door het bos en die vind een hond. De hond vindt van niet.
Grapjasquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zodra iedereen de maps kent kan je niks meer met je sniper.De 1e dag is elke map een snipermap.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Huh, waarom kan ik daar niks in typen?
Heb die maps 3 weken na release pas gespeeld.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zodra iedereen de maps kent kan je niks meer met je sniper.De 1e dag is elke map een snipermap.
Die ervaring heb ik wel.quote:
Mijn nieuwe balanceringen voor ghost:quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:16 schreef KoningStoma het volgende:
Iemand op het BO forum is een kutnooblink naar topic?
Meer kills en minder hitmarkers mee dan voor de update
Volgens mij ook een potje 32-1 gespeeld gister met dat ding. Was wel geinig hoe die amerikanen toen gaan zeiken over ghost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:55 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Mijn nieuwe balanceringen voor ghost:
Ghost: Onzichtbaar voor UAV's. Je hebt zelf geen toegang meer tot de minimap, noch kun je UAV, C-UAV of Blackbirds inroepen. Killstreaks hebben 3 kills extra nodig.
Ghost pro: Je bent nu onzichtbaar voor 3 killstreaks naar keuze. Killstreaks hebben 2 kills extra nodig. Geen minimap, geen (C)-UAV/Blackbird.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie. Dan moet je eens opletten hoe snel al die kankercampertjes van ghost naar hardline overstappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:55 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Mijn nieuwe balanceringen voor ghost:
Ghost: Onzichtbaar voor UAV's. Je hebt zelf geen toegang meer tot de minimap, noch kun je UAV, C-UAV of Blackbirds inroepen. Killstreaks hebben 3 kills extra nodig.
Ghost pro: Je bent nu onzichtbaar voor 3 killstreaks naar keuze. Killstreaks hebben 2 kills extra nodig. Geen minimap, geen (C)-UAV/Blackbird.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is pas gamedesignSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet ff niet topic, maar hij begon te zeiken dat ie niks meer kon raken tijdens het "strafing" en dat ie alleen ermee kon raken als hij stil stond... En dat dat t gevolg van 1.07 wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:16 schreef KoningStoma het volgende:
Iemand op het BO forum is een kutnooblink naar topic?
Meer kills en minder hitmarkers mee dan voor de update
Volgens mij ook een potje 32-1 gespeeld gister met dat ding. Was wel geinig hoe die amerikanen toen gaan zeiken over ghost.
Dat was al zo. Die kerel heeft constant effectief lopen noscopen terwijl ie dacht dat hij dat niet deedquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:59 schreef BzP het volgende:
[..]
weet ff niet topic, maar hij begon te zeiken dat ie niks meer kon raken tijdens het "strafing" en dat ie alleen ermee kon raken als hij stil stond... En dat dat t gevolg van 1.07 was
Over die Ghostzeikers..
Good players adapt and react...
Tevens moet elke map een verkapte rust/shipment kloon zijn. Tevens hoort lightweight pro je hoger te kunnen laten springen. Tevens moet hardened het toestaan om met je knife mensen 3 meter door een muur te knifen. En tactical mask moet je zicht halveren en je minimap verwijderen. En je hoort constant gehijg. Ook moet je twee verschillende wapens kunnen dual-wielden, bijv. dual wield sniper/RPG.quote:
Dan mag friendly fire ook meteen aan in core, zodat je ze neer kunt schieten als ze in second chance liggen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:05 schreef KoningStoma het volgende:
Ik mis nog dat iedereen standaard second chance heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |