Nope, hij blijft op 0 staanquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gebeurd er bij jullie iets? Heb ge-F5t maar nu vindt hij niets meer..
Ik zie dit wapen niet staan bij de keuzes? Enig idee hoe ik hem pak?quote:
Ja bij de eerste perk kan GoH, maar bij de tweede en derde kan ik niets selecteren?quote:Als perks Ghost of Hardline in slot 1, SoH in slot 2 en in slot 3 Hacker of Ninja.
quote:hm... future of fps games.... activision sells call of duty modern warfare 21 for 80$ included 2 maps and 5 weapons, 1 DLC per week with + 3 weapons and 1 map for 4800MS Points, games come only for xbox 1440 and PS 7 because bobby kotick decided to shit on PC players because PC players found a way to make there own maps so they wont buy DLCs.
and google rules the world of course...
De kaart kennen goed kennen is inderdaad belangrijk. Ik zit overigens altijd bij onbekenden in een team. Ken er verder niemand en absoluut geen idee hoe ik mensen kan selecteren. Ja, ben inderdaad onbekend met dit soort schietspellen (net ongeveer twee weken geleden PS3 aangeschaft).quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:29 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon blijven spelen en zorgen dat je de maps kent dat scheelt al een hoop lijkt mij. Zorgen dat je in een team zit met mensen die je kent (die wel raak kunnen schieten) kan ook helpen om je kills en deaths op één lijn te houden, en ook al faal je dan dan heb je allicht nog iets om over te lachen en raak je er niet zo gefrustreerd door, als je dat probleem hebt dan. Verder zou ik vooral speltypen kiezen waarbij je objectives hebt dat mensen daar ook door afgeleid worden.
Maar waarom faal je dan, nog nooit eerder op een console een schietspel gedaan ofzo? Ik had er ook een tijdje moeite mee.
hij bedoelde SoH (Sleight of Hand)quote:
zal wel van een film zijn die uitkomt, wel slecht geacteerd btwquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:03 schreef corkydiggles het volgende:
aub dat is van www.findmakarov.com waar iedereen op wachte.
zoals eerder was gemeld op sites een independent movie en geen MW3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |