Ja dat is zo raar. Dat had ik laatst ook, zie ik opeens een B52 de map rond rijden. Ik dacht echt: WTF. Ik ben ook een keer gekilled door een RCXD met een groen lampje erop. Te vaag.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:13 schreef KoningStoma het volgende:
Die napalm kwam door een claymore. Toch wel een slordige bug. Laat zien dat de verschillende objecten en/of processen niet goed met elkaar samenwerken. Hetzelfde geldt voor de icoontjes van killstreaks. Ik zie zo vaak een b52 rondrijden, terwijl het eigenlijk een rcxd moet zijn.
trololololololololololololololquote:
Dat kan gewoon als dat ding kapotgeschoten wordt door een enemy. Kijk maar naar dat quadriple tomahawk filmpje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:29 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ja dat is zo raar. Dat had ik laatst ook, zie ik opeens een B52 de map rond rijden. Ik dacht echt: WTF. Ik ben ook een keer gekilled door een RCXD met een groen lampje erop. Te vaag.
Ik bedoel de emblem/plaatje van een B52 die op de radar rondrijdt terwijl het een RC/XD is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat kan gewoon als dat ding kapotgeschoten wordt door een enemy. Kijk maar naar dat quadriple tomahawk filmpje.
Ik ook nietquote:
Misschien heb jij die wel voor me, je bent er toch al uitgekomen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik ook niet
ps: Kabouter is homo, zoekt nog alleen nog een kast.
Elke focking dag...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Misschien heb jij die wel voor me, je bent er toch al uitgekomen.
Dat had ik laatst dus ook (nagenoeg hetzelfde). Wilde UAV inroepen precies op het punt dat ik napalm haalde. Toen had ik ineens geen gun meerquote:
Famas red dot of silencer. Als perks Ghost of Hardline in slot 1, SoH in slot 2 en in slot 3 Hacker of Ninja. Beetje logisch nadenken voor je wat doet en je komt al een heel eind. Verder kun je ook heel gemakkelijk uit een gunfight gaan door cover te zoeken als je merkt dat je het niet gaat winnen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:18 schreef AryaMehr het volgende:
Ik faal op multiplayer echt met CoD. Moeite om de tegenstanders te raken, etc. Iemand tips of wat dan ook?
Daar heeft ie toch geen kut aan als ie de tegenstanders niet kan raken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Famas red dot of silencer. Als perks Ghost of Hardline in slot 1, SoH in slot 2 en in slot 3 Hacker of Ninja. Beetje logisch nadenken voor je wat doet en je komt al een heel eind. Verder kun je ook heel gemakkelijk uit een gunfight gaan door cover te zoeken als je merkt dat je het niet gaat winnen.
Ik vind nieuwe maps altijd wel voor een leuke afwisseling zorgen. Daarbij vind ik dat bij deze de maps echt nice zijn!quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat raden de xbox gebruikers hier aan: wel of geen first strike aanschaffen?
Whoop whoop, weer een weekendje DXP.quote:JD_2020 Josh Olin
#CODBlackOps #DoubleXP #ThisWeekend #AllPlatforms.
10 hours ago Favorite Retweet Reply
Het is de beste set up die je kan hebben in game dus als het daar niet mee lukt dan kun je er maar beter mee op houden denk ik zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Daar heeft ie toch geen kut aan als ie de tegenstanders niet kan raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |