Oké die van mij is nu 2.22, alleen ik heb echt geen zin meer in Black Ops. Even FIFA voor mij nuquote:Op zondag 27 februari 2011 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
1.65 maar als ik een nieuwe account zou nemen kan ik een KD van 2.00 makkelijk halen
In het begin heb ik heel vaak vrienden laten spelen op mijn account dus daar heeft het wel wat onder geleden. Heb ook meer dan 40.000 kills dus voor hij weer stijgt duurt dat wel even.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:20 schreef Moffol het volgende:
[..]
Oké die van mij is nu 2.22, alleen ik heb echt geen zin meer in Black Ops. Even FIFA voor mij nu
Ja da's waar, hoelang heb je gespeeld dan? Ik heb pas rond de 17.000 kills dus die van mij stijgt nog redelijk easy.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In het begin heb ik heel vaak vrienden laten spelen op mijn account dus daar heeft het wel wat onder geleden. Heb ook meer dan 40.000 kills dus voor hij weer stijgt duurt dat wel even.
Leugens, G11 schiet veeeel sneller dan de M16, heb ook het idee dat hij accurater is, beter op lange range, en betere penetration heeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:13 schreef wuuht het volgende:
[..]
g11 je moet lang wachten voordat je weer kan schieten bij dat wapen
Als je naar de weekly of monthly leaderboards kijkt dan kan je goed inschatten wat voor een kd je nu zou kunnen halen met een nieuwe account.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
1.65 maar als ik een nieuwe account zou nemen kan ik een KD van 2.00 makkelijk halen
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens, G11 schiet veeeel sneller dan de M16, heb ook het idee dat hij accurater is, beter op lange range, en betere penetration heeft.
G11
ik bedoel dat je langer moet wachten tussen de burstquote:Op zondag 27 februari 2011 16:16 schreef Moffol het volgende:
[..]
Dat ding schiet veel sneller dan de M16, in ieder geval da's mijn mening.
Ook nietquote:Op zondag 27 februari 2011 17:16 schreef wuuht het volgende:
[..]
[..]
ik bedoel dat je langer moet wachten tussen de burst
Dan zou ik op 3.78 staan, lijkt me toch niet juist.. Maar gemiddeld gaat dit zeker op!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je naar de weekly of monthly leaderboards kijkt dan kan je goed inschatten wat voor een kd je nu zou kunnen halen met een nieuwe account.
Hangt er ook vanaf hoeveel je die week gespeeld hebt. Als je iets van 1500 kills hebt is het wel te vergelijken.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:33 schreef Moffol het volgende:
[..]
Dan zou ik op 3.78 staan, lijkt me toch niet juist.. Maar gemiddeld gaat dit zeker op!
Straks maar eens checken dan ben ik wel benieuwd naarquote:Op zondag 27 februari 2011 17:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je naar de weekly of monthly leaderboards kijkt dan kan je goed inschatten wat voor een kd je nu zou kunnen halen met een nieuwe account.
Wtf. Dat hele team heeft scores van boven de 100.quote:
Wij deden het van de week ook op zo'n manier op radiation. Alleen is dit gewoon de overtreffende trapquote:Op zondag 27 februari 2011 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wtf. Dat hele team heeft scores van boven de 100.
Best sad als je op zo'n manier speelt.
That looks kind of familiar.quote:
Dat was ook leukquote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij deden het van de week ook op zo'n manier op radiation. Alleen is dit gewoon de overtreffende trap
Dat is goedkoop.quote:
Echt raar dat dat zomaar kan of slecht.quote:
Wat een kwaliteit dat filmpje.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Echt raar dat dat zomaar kan of slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |