quote:
Ik heb commando voor je gefixedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:25 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik heb commando voor je gefixed
[ afbeelding ]
tevens, wall of textAirstrikes gooien sowieso al clusterbommen af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:25 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik heb commando voor je gefixed
[ afbeelding ]
tevens, wall of textDie commando moet we sneller, anders kan je nog neergeschoten wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Gewoon drogeren inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Krijg d'r in de stemming, roggel wat drankjes voor haar. Als dat allemaal faalt: roofies.
primary, assault rifles en dan de 4equote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat wapen. Ik zie hem niet bij de keuzes staan?
Volgens mij kan hij alleen nog uit de default classes kiezen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
primary, assault rifles en dan de 4e
Je glazen anal beads?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:16 schreef BzP het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij alleen nog uit de default classes kiezen...
Dat zegt mn glazen bol tenminste
Mag ik ze nou een keer terug?quote:
Ben bijna klaar met werken, ga dan zo naar media markt..quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heb jij first strike al aangeschaft? Kan geen geld op mn account zetten, PSN is doorgedraaid geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |