Zou jij het leuk vinden dat zo'n slome zwetende viezerik constant tegen je aan zit te rijden terwijl jij gewoon wilt slapen?quote:Op zondag 27 februari 2011 01:10 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij vind Mo het niet helemaal leuk
Alleen als je dameskappert bent geloof ik maar dan moet ik het regelement even opzoeken.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Boomknagert leg mij dat eens uit.. Als je homosueel bent mag je dan ineens ongevraagd maar te pas en te onpas aan vrouwen gaan lopen trekken, duwen erop duiken en friemelen en half rapen?
Wor onpasselijk van die verschrikkelijke serpico al de hele avond!
Gaat goed coosquote:Op zondag 27 februari 2011 01:11 schreef Coos het volgende:
Mo gaat wel steeds op d'r buik liggen. Is ze redelijk veilig.![]()
Guido daarentegen...........![]()
[ [url=Mo gaat wel steeds op d'r buik liggen. Is ze redelijk veilig. c_/
Guido daarentegen........... :o ]afbeelding[/url] ]
edit: was m'n pic vergeten
Viel mij ook al. Mijn zoon is homo, maar dat zal hij nooit doen, al heeft hij wel veel vriendinnen. Maar wel uit een andere scene dan Servio, daar komt mijn zoon nooitquote:Op zondag 27 februari 2011 01:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey Boomknagert leg mij dat eens uit.. Als je homosueel bent mag je dan ineens ongevraagd maar te pas en te onpas aan vrouwen gaan lopen trekken, duwen erop duiken en friemelen en half rapen?
Wor onpasselijk van die verschrikkelijke serpico al de hele avond!
Gooi anders ff een copietje van dat regelement online!quote:Op zondag 27 februari 2011 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen als je dameskappert bent geloof ik maar dan moet ik het regelement even opzoeken.
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:12 schreef Noelle06 het volgende:
Servio die Laura naar het bed van Guido brengt!
Tentje opgezetquote:Op zondag 27 februari 2011 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
Serieus, Maik kan er niet uit zegt ie, die heeft een flinke paal in zn broek dus
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:11 schreef Mita het volgende:
Een homo mag dat net zomin als een hetero, maar hij voelt zich toch de beste van het
Westelijk Halfrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |