Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Menu diner aankomstdag:
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
DAT werkt wél iddquote:Op zondag 27 februari 2011 00:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
of op de zwarte balk in de dm's dan gaan ze naar links
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
I am under attackHilde is me een partij wild
Dom Kindquote:Op zondag 27 februari 2011 00:47 schreef RockNijntje het volgende:
DM-men betekent DaMart-mannen? *grapjesPI*
He, lief doen, anders moet ik de zweepjes pakkenquote:
Kat?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
I am under attackHilde is me een partij wild
Kind begint niet helemaal met een Mquote:
Jaquote:Op zondag 27 februari 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kat?
Zo ja:(katten zijn liehief)
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:47 schreef RockNijntje het volgende:
DM-men betekent DaMart-mannen? *grapjesPI*
Ja he nu gaat ie expres stout doenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, lief doen, anders moet ik de zweepjes pakken
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kind begint niet helemaal met een M
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZie m'n fobo, daar staat ze wel in
Ga ik haar nu uit de gordijnen plukken
ik ook nietquote:Op zondag 27 februari 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had de fout niet eens gezien
Wat een snoepiesquote:Op zondag 27 februari 2011 00:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZie m'n fobo, daar staat ze wel in
Ga ik haar nu uit de gordijnen plukken
Welke fout?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had de fout niet eens gezien
Ga je weer iets met sapjes doenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Luistert er verder niemand hier Friem??
links aan het PM-menquote:Op zondag 27 februari 2011 00:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik heb de link niet openbaar gemaakt
Oeh, sorry danquote:Op zondag 27 februari 2011 00:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
kan ik daar ook met met VDJ?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heb je nou alweer gedronken?quote:
whahhaha dat willen de kids hier ook graag hebbenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[TK] 3 BordspellenSnotty Snotter
![]()
Denk het welquote:Op zondag 27 februari 2011 00:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kan ik daar ook met met VDJ?
Dan kunnen we KSC radio gaan maken
Nou voor 5 euro is ie van jou, kom ik em wel bij jou spelenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whahhaha dat willen de kids hier ook graag hebben
Yeauwh.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou dat gaat dus voor iedereen varken worden
Owh jee, en dat wil je niet??quote:Op zondag 27 februari 2011 01:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
echtquote:Op zondag 27 februari 2011 01:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vis =quote:Op zondag 27 februari 2011 01:02 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht er heeft vast wel iemand zalm en dan kan ik daar ff een stukkie proeven
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:02 schreef friemelaar het volgende:
De KSC zal dat varkentje wel eens wassen
Alles mag, maar had gehoopt op wat meer culinaire ontdekkingsdrangquote:Op zondag 27 februari 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh jee, en dat wil je niet??
Hohoho, ik ben dol op visquote:
En dat is zooo onterecht. Je hebt zoveel verschillende vis en zoveel verschillende bereidingswijzen dat je zoiets helemaal niet kan bewerenquote:
ik ookquote:Op zondag 27 februari 2011 01:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hohoho, ik ben dol op visMaar ik had eens zin in wat anders
En nu ga ik slapenTrusten allemaal
Truste marijke fijn dromen maarquote:Op zondag 27 februari 2011 01:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik vind vis heerlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 01:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En dat is zooo onterecht. Je hebt zoveel verschillende vis en zoveel verschillende bereidingswijzen dat je zoiets helemaal niet kan beweren
Nou, zalm is ook vrij main-stream toch??quote:Op zondag 27 februari 2011 01:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alles mag, maar had gehoopt op wat meer culinaire ontdekkingsdrang
quote:
Truste Symphquote:
Klopt, ik wil het menu ook toegankelijk houden. Maar onze zalm is net even iets beter dan wat er in de meeste gevallen op tafel komtquote:Op zondag 27 februari 2011 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, zalm is ook vrij main-stream toch??
Truste Marijkequote:Op zondag 27 februari 2011 01:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hou op, ik krijg erquote:Op zondag 27 februari 2011 01:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klopt, ik wil het menu ook toegankelijk houden. Maar onze zalm is net even iets beter dan wat er in de meeste gevallen op tafel komtDaar durf ik best over op te scheppen. Niet dat het vlees niet prima is hoor
Truste Mevrouwquote:Op zondag 27 februari 2011 01:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Owh, ok!quote:Op zondag 27 februari 2011 01:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klopt, ik wil het menu ook toegankelijk houden. Maar onze zalm is net even iets beter dan wat er in de meeste gevallen op tafel komtDaar durf ik best over op te scheppen. Niet dat het vlees niet prima is hoor
Ik kan helaas niet komen, moet werkenquote:Op zondag 27 februari 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ok!![]()
Eet je zelf eigenlijk ook mee?
Koosvogels, ben jij dit? Ook al een multi-nicker?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet komen, moet werken
Maar das ook lekkerquote:Op zondag 27 februari 2011 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik lust alleen rode zalm uit blik op een toastje (rode zalm, mayo, citroensap & klein beetje worcestershiresaus--> prakken, mengen, in laten trekken in koelkast ---> op toastjes)
klinkt nogquote:Op zondag 27 februari 2011 01:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoeveel verbindingen mijn ADSL aan kan
Ook mooiquote:
1quote:Op zondag 27 februari 2011 01:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoeveel verbindingen mijn ADSL aan kan
Wat TFM post..quote:
white lines don't do it !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |