En.....Verhagen is de enige katholiek die zich op hoge leeftijd nog heeft laten misbruiken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Probeer ik jaren dat CDA naar de kloten te helpen, lukt me niet, komt die lul van Verhagen het even doen, blijft niets van die partij over, nou ja, een fractie"
En over het koningshuis
So truequote:Op zondag 27 februari 2011 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
En.....Verhagen is de enige katholiek die zich op hoge leeftijd nog heeft laten misbruiken.![]()
Dat hoorde nog bij jou post Remlof
Vroeger kon ik er absoluut niet tegen. Want wat was dat een vreselijke rechtse bal toen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind die gast geweldig, shoot me![]()
Alleen dat zingen hoeft voor mij niet
Ja, die ken ik. Meesterlijkquote:
Opgenomen hieroquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:13 schreef remlof het volgende:
Kut, Andere Tijden over de BoerenPartij gemist, morgen effe kijken.
Hij heeft altijd een flinke dosis zelfspot, dat mag ik wel. Ook dat arrogante richting de kijkers, richting ons dus, die voor lul uitmaken vind ik wel aangenaam.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Vroeger kon ik er absoluut niet tegen. Want wat was dat een vreselijke rechtse bal toen.
Nu is hij overall maatschappij kritisch met een knipoog.
Maar goed dat m'n pc nog aanstond op het vorige topic.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is politiek altijd
[..]
Wat versta jij onder "rechts" dan? Ik vind dat tegenwoordig zo'n archaïsch term.
[..]
Hoe zie jij dat asielbeleid voor je?
[..]
Doorgaans is alles gebaseerd qua prijs op een gemiddeld/modaal inkomen. Hoe verkom je dan dat uitkeringontvangers nog alle voorzieningen kunnen betalen? Hoe verkom je eveneens daarmee getto-vorming en samenscholing van degenen met het minste geld? Dat lijken mij onvermijdelijke gevolgen van een dergelijk beleid.
[..]
Wat versta je onder hard aanpakken dan? Zijn dergelijk straffen dan meer gericht op het aldoende straffen van een individu en daaruit lering te trekken of meer maatschappelijk - Bloeden zult Gij-? In hoeverre draagt een beleid juist bij aan de verharding van een maatschappij?
[..]
En wie mag dat ophoesten? Hoe wordt die rekening verdeeld? Wie mag het hardste bloeden?
[..]
Dat vind ik altijd zo'n holle frase. Een kleine overheid is minder ambtenaren. Wat moet er met die ambtenaren gebeuren? Die gaan dan richting de WW, bijstand, omscholing et cetera. Is het middel dan niet erger dan de kwaal?
Feit: er zijn 100.000 vacatures en 400.000 werklozen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het belang is dat werklozen (!) weer aan 't werk moeten en daarin gestimuleerd worden. Geld is daarin een motivator. Als je 1% vooruit gaat met werken tov uitkering gaat niemand werken. Bij 10% een deel en bij 40% een heleboel mensen. Als je 100% fit bent heb je alleen recht op basisbehoeften, je kan immers werken.
Zelfde antwoord als voor Pietje.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:20 schreef Juud79 het volgende:
Eens met Pietje, ik kan me dood ergeren aan het feit dat er mensen zijn die niet werken, maar hun hand ophouden. Omdat als ze werken verdienen ze maar 75 euro meer per maand en daarvoor weigeren ze hun bed uit te komen.
Die moeten ze dan maar eens een poosje flink korten en vertellen dat het tijd is om aan het werk te gaan zoals ieder ander.
En dan heb ik het niet over mensen die niet kunnen werken door ziekte of arbeidsongeschiktheid.
Ik begrijp dat ze haar dan toch gewoon een geheime missie kunnen geven om zich toch te bezatten?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:16 schreef Dementor het volgende:
Ik zit een beetje naar aanfalende mensen op de tv-stream te kijken.
Laura drinkt niet en de rest druipt af.
Ja, op deze manier kom ik nooit door het vorige topic heen!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De komende tien postings laat Coos z'n Haagse licht erop schijnen
Het is dat we het op TV kunnen kijken anders had ik het nooit gezien.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slaap lekker Juud
@Dementor, ik kan mijzelf er niet toe zetten om te gaan kijken.
schiet eens op dan, vermaak ons eens met een paar leuke posten van jouquote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, op deze manier kom ik nooit door het vorige topic heen!
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze haar dan toch gewoon een geheime missie kunnen geven om zich toch te bezatten?
Mijn posts kun je gewoon overslaan, ik heb me afzijdig gehouden.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet je er ook maar bij blijvenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben leuk Heks en nog onderhoudend bovendien.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schiet eens op dan, vermaak ons eens met een paar leuke posten van jou
Nou ja, af en toe de andere invalshoek, dat is wel de moeite waard om ook te lezen.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn posts kun je gewoon overslaan, ik heb me afzijdig gehouden.
duo missie: laura dronken en aafke geen druppel alcohol op volgend feestjequote:Op zondag 27 februari 2011 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze haar dan toch gewoon een geheime missie kunnen geven om zich toch te bezatten?
Goede filmquote:Op zondag 27 februari 2011 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Filmpje kijken, "In the name of the Father"
veel plezier met kijken teunquote:Op zondag 27 februari 2011 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Filmpje kijken, "In the name of the Father"
Inderdaad een goede filmquote:Op zondag 27 februari 2011 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goede film
Fawlty Towers op 1
Nu noem ik mijzelf links en daar je hier links heel gemakkelijk over één kam scheert zou ik mij door je aangesproken moeten voelen, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen last van.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:31 schreef Gert het volgende:
Ook een beetje teruggelezen.. wat een minachtend en superieur toontje slaat 'links' toch vaak aan hier.
Gelukkig zat ik in [POLCafe#1778] de neus van echtgaaf staat op scherp.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:31 schreef Gert het volgende:
Ook een beetje teruggelezen.. wat een minachtend en superieur toontje slaat 'links' toch vaak aan hier.
Ik dacht dat je in Klundert zou zittenquote:Op zondag 27 februari 2011 03:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig zat ik in [POLCafe#1778] de neus van echtgaaf staat op scherp.
Klundert heeft Remmie gemistquote:Op zondag 27 februari 2011 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Klundert zou zitten
De rest van die pussies al naar bed, zeker?quote:Op zondag 27 februari 2011 04:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja proost! Morgen nog totaal-helemaal-niks-doen-zondag
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De rest van die pussies al naar bed, zeker?
Ja, eindelijk rustquote:Op zondag 27 februari 2011 04:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De rest van die pussies al naar bed, zeker?
Dat is een puberaal topic. Zo was ik ook 25 jaar geledenquote:Op zondag 27 februari 2011 04:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Je helpt de dubbele bodem naar de kloten in dat "lekker chick" topique, trouwens.
Neen, mevrouw is reedsch naar bed. Ik neem even de tijd om mijn zonden te overdenken onder het genot van een Hertog Jan.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben jij weer het bed uitgetrapt door Mera vanwege dat gore ruften van je?
Om je zonden te bedenken bedoel jequote:Op zondag 27 februari 2011 04:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, mevrouw is reedsch naar bed. Ik neem even de tijd om mijn zonden te overdenken onder het genot van een Hertog Jan.
Jezus fuck, dit had ik NIET achter je gezochtquote:Op zondag 27 februari 2011 04:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoete troep, Heineken is bijna nog beter
Hey, Grolsch, bitter, Duits en Bitburger waren niet genoeg steekwoorden?quote:Op zondag 27 februari 2011 04:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus fuck, dit had ik NIET achter je gezocht
Ja. En hoe.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je toevallig ook nog rechts?
Als dat zo is heb ik hier een geslepen mes klaarliggenquote:Op zondag 27 februari 2011 04:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je toevallig ook nog rechts?
Dát! Of gewoon een sleezy sletquote:Op zondag 27 februari 2011 04:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat wil je ook niet inderdaad. Een bitch moet je hebben
Jupiler?quote:Op zondag 27 februari 2011 04:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, Grolsch, bitter, Duits en Bitburger waren niet genoeg steekwoorden?
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 04:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Als dat zo is heb ik hier een geslepen mes klaarliggen
Die teringTeun wil gewoon mijn tagje weghebben.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, want stiekem is ie helemaal niet rechts
Hoi, scharen?quote:Op zondag 27 februari 2011 04:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, dan zijn we weer vriendinnetjes
Hij heeft er nu zelf eenquote:Op zondag 27 februari 2011 04:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die teringTeun wil gewoon mijn tagje weghebben.
quote:
Ja, ik vraag me ook af hoe lang ze me nog tolererenquote:Op zondag 27 februari 2011 04:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me echt af waarom ik nog geen rechten heb gekregen, hierAlle vreselijke dingen die ik zou láten doe jij gewoon
BEN JIJ EEN KLOON!!?!?!?!?!quote:Op zondag 27 februari 2011 04:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die mag wel weer weg, dat is kloon verraad
Wat wou je dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 04:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die mag wel weer weg, dat is kloon verraad
Voorjaarsmoeheidquote:Op zondag 27 februari 2011 04:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
BEN JIJ EEN KLOON!!?!?!?!?!
Waar is Teun_ZHV eigenlijk?
Ligt er een beetje aan wie er achter de schermen de broek aan heeft. Yvonne zou hier volgens mij geen enkel probleem mee hebben, behalve dat ze af en toe zo'n "ja, oprotten met die onzin" bui heeft... waarschijnlijk ongeveer één keer elke maand... hmmm.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook af hoe lang ze me nog tolereren
Tsk, gemiste kansquote:Op zondag 27 februari 2011 04:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoef geen tagje, goede wijn behoeft geen krans
Heeft ze dat dan? Nooit iets van gemerktquote:Op zondag 27 februari 2011 04:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yvonne zou hier volgens mij geen enkel probleem mee hebben, behalve dat ze af en toe zo'n "ja, oprotten met die onzin" bui heeft... waarschijnlijk ongeveer één keer elke maand... hmmm.
"Ouwe Kutzeur"?quote:Op zondag 27 februari 2011 04:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoef geen tagje, goede wijn behoeft geen krans
Ik had Danny moeten noemen hè? Dan was de beerput open gegaanquote:Op zondag 27 februari 2011 04:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft ze dat dan? Nooit iets van gemerkt
Stop maar vast.quote:Op zondag 27 februari 2011 04:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had Danny moeten noemen hè? Dan was de beerput open gegaan
Te laatquote:Op zondag 27 februari 2011 05:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar "Beminnelijk en geliefd"
Hoezo? Ik heb niets tegen Danny. Ik vond hem bij CBML zeer vermakelijkquote:Op zondag 27 februari 2011 04:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had Danny moeten noemen hè? Dan was de beerput open gegaan
Ik heb in mijn hele Fok! carrière nog nooit één onvertogen woord over Danny gepost.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Straks ga je Danny nog met Ghadaffi vergelijken en dan zou ik me heel ongemakkelijk voelen
quote:Op zondag 27 februari 2011 05:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar "Beminnelijk en geliefd"
Ja, ben ooit nog eens in een uitzending geweest, een maand geleden ofzoquote:Op zondag 27 februari 2011 05:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat ONZ-radio houden ze verdomme lang vol, trouwens.
Ik pak er nog een uit de koelkast.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom gaan we eigenlijk geen biertje drinken?
Neehee, in Antwerpen of zoquote:Op zondag 27 februari 2011 05:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik pak er nog een uit de koelkast.
Wat lul je nou, ouwe. Ik zít bier te drinken.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom gaan we eigenlijk geen biertje drinken?
Je zei net nog dat je Hertog Jan dronkquote:Op zondag 27 februari 2011 05:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat lul je nou, ouwe. Ik zít bier te drinken.
Antwerpenquote:Op zondag 27 februari 2011 05:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neehee, in Antwerpen of zo
...quote:Op zondag 27 februari 2011 05:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zei net nog dat je Hertog Jan dronk
Als Ian ook mee gaat, what the fuckquote:Op zondag 27 februari 2011 05:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok haal me maar op, moet ik m'n adres pm'en?
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 05:10 schreef remlof het volgende:
Maar is Antwerpen om 9 uur op zondagochtend ook zo leuk?
Ja, je auto. Total.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zijn we om tien uur in Antwerpen, is er dan nog wat los?
Fuck it, als er niets meer loos is begint het in ieder geval bijna weer.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zijn we om tien uur in Antwerpen, is er dan nog wat los?
Ow, moet ik maandag vrij nemen?quote:Op zondag 27 februari 2011 05:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck it, als er niets meer loos is begint het in ieder geval bijna weer.
Die zeg je maar af, die tanden heb je dan toch niet meerquote:Op zondag 27 februari 2011 05:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maandag om half twaalf moet ik (weer) bij de tandarts zijn
Nee hoor, ik ook. Maar ik rij niet terugquote:Op zondag 27 februari 2011 05:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben ook gewoon de enige hier die dit zou doen hè?
Ik deed in mijn jonge jaren wel gekkere dingen dan ditquote:Op zondag 27 februari 2011 05:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben ook gewoon de enige hier die dit zou doen hè?
Gaat er niet een beetje cheapo treinreis van Antwerpen naar Utrecht ofzo?quote:Op zondag 27 februari 2011 05:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ook. Maar ik rij niet terug
En dan Teun dronken in z'n auto achterlaten?quote:Op zondag 27 februari 2011 05:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat er niet een beetje cheapo treinreis van Antwerpen naar Utrecht ofzo?
Ja, het is terug met de trein of Teun droog.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:20 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan Teun dronken in z'n auto achterlaten?
Ow jaquote:Op zondag 27 februari 2011 05:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Weet je wat we nodig hebben? Bob! Die woont in België!
Ik riep net "Mera"quote:Op zondag 27 februari 2011 05:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Weet je wat we nodig hebben? Bob! Die woont in België!
Ho! Ik zie mogelijkheden!quote:Op zondag 27 februari 2011 05:23 schreef mootie het volgende:
Van my zouden jullie hier wel mogen pitten, maar ik vraag me af watzegt als er 3 vreemde zatte kerels voor de deur staan.
Of iets later gaan, pik ik nog even drie-vier uur slaap, rij ik dan naar Arnhem en door naar Klundert. Dan drink ik wel niet.quote:
Goed plan! Tot zoquote:Op zondag 27 februari 2011 05:23 schreef mootie het volgende:
Van my zouden jullie hier wel mogen pitten, maar ik vraag me af watzegt als er 3 vreemde zatte kerels voor de deur staan.
Ik zit te wachten tot je me op komt halen, vriend.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen zit na te denken
Mietje...quote:Op zondag 27 februari 2011 05:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Remlof is ondertussen in slaap gevallen
Ik zat een topic verderop en las http://www.nytimes.com/2011/02/27/opinion/27kristof.htmlquote:Op zondag 27 februari 2011 05:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Remlof is ondertussen in slaap gevallen
Ja, prima, maar zo helder ben ik niet meer en ik wil niemand het graf in rijden.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot je me op komt halen, vriend.
Ja, ik ga mee. Serieusquote:Op zondag 27 februari 2011 05:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, prima, maar zo helder ben ik niet meer en ik wil niemand het graf in rijden.
Wat als we om een uur of twaalf daar zijn?
Joh, het is drieënhalf uur rijden en met een slaperig hoofd, ik zou het nog wel redden ook, maar vraag mij wel af of het verstandig is. Met een uurtje of drie slaap ben ik weer redelijk frisquote:
Leescht mijn posts van daarnaquote:Op zondag 27 februari 2011 05:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, het is drieënhalf uur rijden en met een slaperig hoofd, ik zou het nog wel redden ook, maar vraag mij wel af of het verstandig is. Met een uurtje of drie slaap ben ik weer redelijk fris
Met drieënhalfuur rijden kan je beter vrijdag- of zaterdagmiddag vertrekkenquote:Op zondag 27 februari 2011 05:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, het is drieënhalf uur rijden en met een slaperig hoofd, ik zou het nog wel redden ook, maar vraag mij wel af of het verstandig is. Met een uurtje of drie slaap ben ik weer redelijk fris
HIJ KRABBELT TERUG!quote:Op zondag 27 februari 2011 05:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Met drieënhalfuur rijden kan je beter vrijdag- of zaterdagmiddag vertrekken
Nah, op zondagochtend is kansloos.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Remlof? Uur of half elf bij jou?
Ja ja, nog verstandiger is het om helemaal niet te gaan, zowel voor je gezondheid als je zakgeld, maar haak je in of zeg je "Andere keer"quote:Op zondag 27 februari 2011 05:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Met drieënhalfuur rijden kan je beter vrijdag- of zaterdagmiddag vertrekken
Jongeuh! Homo!quote:Op zondag 27 februari 2011 05:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, op zondagochtend is kansloos.
Dude, wij gaan.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, nog verstandiger is het om helemaal niet te gaan, zowel voor je gezondheid als je zakgeld, maar haak je in of zeg je "Andere keer"
Alsof je maar één keer mag, sokpop, ga gewoon mee.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik ben realistisch en ik wil het echt
Kom op Teun, wat is er te beleven op een winterse zondagmiddag in Antwerpen?quote:Op zondag 27 februari 2011 05:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, nog verstandiger is het om helemaal niet te gaan, zowel voor je gezondheid als je zakgeld, maar haak je in of zeg je "Andere keer"
Bier?quote:Op zondag 27 februari 2011 05:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op Teun, wat is er te beleven op een winterse zondagmiddag in Antwerpen?
Ja, geen fuck natuurlijk, dat weet ik ook wel. 't Is een doldwaas planquote:Op zondag 27 februari 2011 05:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op Teun, wat is er te beleven op een winterse zondagmiddag in Antwerpen?
Ik ben meer voor doldwaze plannen als er wel wat te beleven valtquote:Op zondag 27 februari 2011 05:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, geen fuck natuurlijk, dat weet ik ook wel. 't Is een doldwaas plan
quote:Op zondag 27 februari 2011 05:38 schreef remlof het volgende:
Pussy me anytime als het lekker weer is
Begin jij nou ook al terug te krabbelen!?quote:Op zondag 27 februari 2011 05:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij zijn geen 20 meer hè, hou je er even rekening mee
Zullen we een vlucht boeken naar Las Vegas dan? Daar is het wel warmquote:Op zondag 27 februari 2011 05:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus... Kom op mannen, bazen roadtrip die nergens op slaat? Ik ben fucking game
Vind ik ook goed, wie vliegt?quote:Op zondag 27 februari 2011 05:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Zullen we een vlucht boeken naar Las Vegas dan? Daar is het wel warm
KLM?quote:Op zondag 27 februari 2011 05:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik ook goed, wie vliegt?
Nee, maar Remlof is wél gezelligquote:Op zondag 27 februari 2011 05:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al terug te krabbelen!?![]()
Oehquote:Op zondag 27 februari 2011 05:41 schreef Ian_Nick het volgende:
We kunnen ook even naar Duitsland rijden, bel ik mijn pa dat hij de kroeg opengooit.
Kunnen we zelfs daar overnachten
Tegen de tijd dat ik daar ben ben ik zo goed als dood en ook absoluut niet meer gezellig.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:41 schreef remlof het volgende:
Ik zie zo de hele Hangover voor me met Teun en Ian
Euh, ben je dronken? Alsof ik die tap niet even opengooi als ik wil?quote:Op zondag 27 februari 2011 05:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En de tap is daar morgen om 10 uur open?
Okee, jij pakt een paar uur slaap, we verzamelen in jouw auto en rijden naar de kroeg van mijn pa in Duitschland?quote:Op zondag 27 februari 2011 05:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik daar ben ben ik zo goed als dood en ook absoluut niet meer gezellig.
Nou ja, dat laatste is dan wel weer redelijk standaard
Nee, ben jij belazerd, ik ga geen drie uur Duitsland inrijden gekquote:Op zondag 27 februari 2011 05:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, jij pakt een paar uur slaap, we verzamelen in jouw auto en rijden naar de kroeg van mijn pa in Duitschland?
Maar Antwerpen wel?quote:Op zondag 27 februari 2011 05:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ben jij belazerd, ik ga geen drie uur Duitsland inrijden gek
Dat is drie uur hier vandaan Ian. Als ik eerst tweeënhalf uur moet rijden om bij jou te komen, daarna nog drie uur Duitsland in, dan is het bijna zes uur kachelenquote:
Teun heeft een punt.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is drie uur hier vandaan Ian. Als ik eerst tweeënhalf uur moet rijden om bij jou te komen, daarna nog drie uur Duitsland in, dan is het bijna zes uur kachelen
Oh, wacht, mijn topografische dyslexie speelt opquote:Op zondag 27 februari 2011 05:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is drie uur hier vandaan Ian. Als ik eerst tweeënhalf uur moet rijden om bij jou te komen, daarna nog drie uur Duitsland in, dan is het bijna zes uur kachelen
Heeft iemand zijn nummer?quote:Op zondag 27 februari 2011 05:49 schreef remlof het volgende:
Ik ga wel mee, bel me maar, ik ga nu slapen
Wat!? Gaan we nog!?quote:Op zondag 27 februari 2011 05:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
PM je telefoonnummer even
Ok, maakt ook niet uit. Net even met Remlof gesproken en we zijn het er over eens dat het dan beter op een ander tijdstip gedaan kan worden.quote:Op zondag 27 februari 2011 05:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb mijn mobiele telefoon kwijt gemaakt
Boe. Wel doen dan.quote:Op zondag 27 februari 2011 06:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, maakt ook niet uit. Net even met Remlof gesproken en we zijn het er over eens dat het dan beter op een ander tijdstip gedaan kan worden.
Anders bel je mij even, nummer staat in Mera d'r telefoon als het goed is.quote:Op zondag 27 februari 2011 06:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Lolbroek, met je onbereikbare PM inbox
Ik geloof dat je mijn nummer per DM krijgt, sowieso wel handig als je die hebt.quote:Op zondag 27 februari 2011 06:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Anders bel je mij even, nummer staat in Mera d'r telefoon als het goed is.
Trusten Teunquote:Op zondag 27 februari 2011 06:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je straks vast heerlijk slapen![]()
Dat ga ik nu doen, tot binnen nu en eind maart
Wat een flauwe en slappe dooddooener zeg.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Edit: je doet in je tekst exact wat je links zit te verwijten![]()
wel mooi gedaan voor in die tijd, dat onweer met die pipowagens en die regen en paarden.quote:
Thanks..quote:
O jee. Gefeliciteerd en sterktequote:Op zondag 27 februari 2011 11:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
Thanks..
Wat zal ik kapot zijn vanavond, dochter heeft de kindjes van de cuca ..peuterschool..uigenodigt.
Al die schreeuwgasten
oke dus broer en zus, ja ach wat zoude die mensen het moeilijk hebben gehad in die tijd.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:38 schreef Copycat het volgende:
Ik vond alle freaks juist helemaal niet triest. De 'normale' mensen waren imo juist de trieste lui.
Maar na die metamorfose was ze wel volledig 'One of us'. Gooble Gobble.
Hans en Frieda waren in het echte leven trouwens broer en zus.
gefeli Hondjes, en ach peuters, gillen ze in het spaans of gewoon op zijn boeren hollandsquote:Op zondag 27 februari 2011 11:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
Thanks..
Wat zal ik kapot zijn vanavond, dochter heeft de kindjes van de cuca ..peuterschool..uigenodigt.
Al die schreeuwgasten
Telegraaf.... aandeelhouder John de Mol.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:37 schreef Toverheks het volgende:
Kan ik me echt niet voorstellenvond er geen ...........aan. Bron de \telegraaf
'Gek op Jack' scoort
van onze redactie
AMSTERDAM - Linda de Mol en Jeroen van Koningsbrugge kunnen de champagne opentrekken! Hun eerste aflevering van Iedereen is gek op Jack heeft 2 miljoen kijkers getrokken.
De remake van Everybody loves Raymond was hierdoor op Het Journaal na het best bekeken programma op de zaterdagavond. Daarna volgden Omdat de nacht van Youp van 't Hek (1,8 miljoen) Studio Sport Eredivisie (1,7 miljoen) en All You Need is Love (1,6 miljoen). Robert ten Brink trok vorige week hetzelfde aantal kijkers met zijn programma over de liefde.
Zoals gewoonlijk wisten Kinderen Geen Bezwaar en Kassa ook ruim een miljoen mensen aan de buis te kluisteren. De zaterdagavond blijkt vooral een feestje voor RTL4 en de Publieke Omroep. SBS6 heeft nog niet veel in de melk te brokkelen.
nou spaans gillen zal toch wel mooier klinken dan op zijn hollands, ach duurt maar een middag veel plezier en anders gil je gewoon even meequote:Op zondag 27 februari 2011 12:18 schreef hondjes het volgende:
Spaans, behalve eentje , die komt ook uit Nederland.
Die roadtrip komt nog welquote:Op zondag 27 februari 2011 09:38 schreef Deisyy het volgende:
Ken je die mop van die 3 stoere mannen die naar Antwerpen of Duitsland gingen?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ze gingen niet
Two million people can't be wrong.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:40 schreef Copycat het volgende:
Maar afwachten wat de tweede aflevering van die slechte rip-off doet. Alhoewel ik verwacht dat er toch een publiek voor is. Maar wat vond ik het slecht!
In het zuiden zijn ze in elk geval alvast met bankruns bezigquote:Op zondag 27 februari 2011 13:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is na Libië nu een Koreaans oorlog in de maak?
De aarde vraag weer om bloed als plengoffer.
Het Zuiden heeft pamfletten in het Noorden gemikt over de opstanden in Noord-Afrika en nu dreigt het Noorden terug te schieten als ze dat nog een keertje doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
In het zuiden zijn ze in elk geval alvast met bankruns bezigNou ja, dat heeft een andere oorzaak, maar in elk geval zitten ze ook daar niet zo lekker in hun vel.
Tja, what else is new, ze bestoken elkaar zo vaak.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het Zuiden heeft pamfletten in het Noorden gemikt over de opstanden in Noord-Afrika en nu dreigt het Noorden terug te schieten als ze dat nog een keertje doen.
Dus ook dit ligt weer aan mij? Oh oh Porto zit wèl goed in elkaar en Linda en Jeoen maken samen toptelevisie voor jong en oud. Ik ben blind voor de schone kunsten.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Two million people can't be wrong.
Propaganda via balonnenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het Zuiden heeft pamfletten in het Noorden gemikt over de opstanden in Noord-Afrika en nu dreigt het Noorden terug te schieten als ze dat nog een keertje doen.
Mag ik mee?quote:
Een ballon komt vrij ver. De Japanners gebruikten het (tevergeefs) voor bombardementen van het Amerikaanse vaste land in W.O.II.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Propaganda via balonnen
Noord-Korea dreigt met militair geweld
Waarschijnlijk ben je links of zo.quote:
Kijk, je kan het wel. Iets meer spelfouten en je bent nog geloofwaardig ookquote:Oh oh Porto zit wèl goed in elkaar en Linda en Jeoen maken samen toptelevisie voor jong en oud. Ik ben blind voor de schone kunsten.
Links en hautain. Winnende combinatiequote:Op zondag 27 februari 2011 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarschijnlijk ben je links of zo.
Kijk, je kan het wel. Iets meer spelfouten en je bent nog geloofwaardig ook
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:36 schreef Disana het volgende:
Dat hoge kijkcijfer van gisteravond is volgens mij ook te verklaren uit het daverende succes van dat verschrikkelijke Ik Hou Van Holland dat tot kort daarvoor liep. Mensen keken uit naar nog meer lachen, gieren en brullen met Linda.
Mijn schoonzus was een van hen. Het zou me ook niks verbazen als ze het geweldig leuk vond. Morgen eens polsen.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:36 schreef Disana het volgende:
Dat hoge kijkcijfer van gisteravond is volgens mij ook te verklaren uit het daverende succes van dat verschrikkelijke Ik Hou Van Holland dat tot kort daarvoor liep. Mensen keken uit naar nog meer lachen, gieren en brullen met Linda.
Ik weet niet waarom, maar van Jeroen valt het me een beetje tegen.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jeroen en Linda zijn het koningskoppel van de holle lach.
Die moet gewoon grappen en grollen uit de losse pols...dan is hij nl wel hylarisch...Bij zo iets is het gewoon neppigquote:Op zondag 27 februari 2011 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar van Jeroen valt het me een beetje tegen.
Ja Cc, dat programma was ook zo'n daverend succes. Terwijl ik er juist de rillingen van kreeg, dat ongerichte gegier en gebrul de hele tijd van Linda en de zaal.
Ik denk dat Jeroen inmiddels vriend aan huis is bij de De Molletjes.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar van Jeroen valt het me een beetje tegen.
Ik kan daar ook niet tegen.quote:Ja Cc, dat programma was ook zo'n daverend succes. Terwijl ik er juist de rillingen van kreeg, dat ongerichte gegier en gebrul de hele tijd van Linda en de zaal.
Maar ik verbaasde me er ook al over dat hij in Ik Hou Van Holland zat. Dieper kun je toch niet zinken qua 'humor'?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die moet gewoon grappen en grollen uit de losse pols...dan is hij nl wel hylarisch...Bij zo iets is het gewoon neppig
Ik vind hem meer op de broer lijken.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Probleem is dat hij Raymond moet spelen, maar hij is geen Raymond en daardoor steekt ie schraal af. Zeker vergeleken het origineel.
Ik mis de lama's....dat vond ik echt om te gillenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik verbaasde me er ook al over dat hij in Ik Hou Van Holland zat. Dieper kun je toch niet zinken qua 'humor'?
Acteren is geen vetpot in Nederland. Zo weten ze ook Kees Hulst voor zo'n comedy te strikken en Tosca Niterink voor Walhalla.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik verbaasde me er ook al over dat hij in Ik Hou Van Holland zat. Dieper kun je toch niet zinken qua 'humor'?
Nee juist niet, zelfs de broer van Jack is een schaduw van de broer van Raymond.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind hem meer op de broer lijken.
Is idd leuk, goeie combi ook. De film waar het origineel uit komt, is ook de moeite. Mmm, misschien High Society weer eens uit de kast trekken op deze druildag.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:41 schreef Disana het volgende:
Oh, ik vond een muziekje, misschien vinden jullie het ook wel grappig? Ik kon vannacht niet slapen en hoorde dit:
Het is niet mooi ofzo, maar het heeft wel iets liefs?
Dat bedoel ik, hoe is hij in vredesnaam bij Linda en haar uitzinnige publiek terecht gekomen.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik mis de lama's....dat vond ik echt om te gillen
Geld Disana...voor geld gaat men heel verquote:Op zondag 27 februari 2011 13:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hoe is hij in vredesnaam bij Linda en haar uitzinnige publiek terecht gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |