Halloooo, dat ging over haar werk, niet over mensenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:58 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat zei ze net zelfOnder mijn niveau zei ze wel opletten he
Dat was al bekend hoor, woensdag avond alquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
STELLETJE! Die gaan nog los vanacht.
quote:
Jawel, ze heeft een lage dunk over wat ze net deden en zij doet het niet omdat ze niet die dunk wil hebben vanuit collegae. Dat is wel degelijk een vorm van zelfverhevendheid die ontstaan is door haar sociale milieu.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:57 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nou geloof me, ik denk dat je haar echt verkeerd inschat nu.
Laura voelt zich echt niet hoger dan wie dan ook.
Fuck ninja editquote:
Dat WIL je gewoon zien, iedereen ziet dat Guido aan naar Servio trektquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:58 schreef iBenny het volgende:
En toch zie je G&L steeds meer naar elkaar toe trekken
Ik volg het niet meer echt de laatste dagenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat was al bekend hoor, woensdag avond al
Da's wel een handicap, dat je zo'n valse nicht tegen je hebt. Want die zal geen mogelijkheid laten schieten om te treiteren en stoken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:56 schreef Tamaartje het volgende:
Servio: Ik mag het niet zeggen maar... ik heb het niet zo op Alex![]()
Dit idd thanksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft een lage dunk over wat ze net deden en zij doet het niet omdat ze niet die dunk wil hebben vanuit collegae. Dat is wel degelijk een vorm van zelfverhevendheid die ontstaan is door haar sociale milieu.
Nietesquote:Op zondag 27 februari 2011 00:00 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dat WIL je gewoon zien, iedereen ziet dat Guido aan naar Servio trekt
Oh hij zei "Trekt"quote:Op zondag 27 februari 2011 00:00 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dat WIL je gewoon zien, iedereen ziet dat Guido aan naar Servio trekt
Maar neuqseks komt er niet van hoor, Mo is heel moe na veel alcoholquote:Op zondag 27 februari 2011 00:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer echt de laatste dagen
Dat bedoel ik! en dat is teveel van het goede. Maar met bijna 28.000 views in het captopic zou je zeggen dat veel mensen daar wel kijken, ik zit daar mijn stinkende best te doen en als ik een keer geen tijd heb is er geen cap te bekennen, dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:56 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat je niet alle tekst door hoeft te scrollen maar dat per COS-topic de plaatjes netjes op een rij boven het topic staan... maar dan moet je inderdaad alsnog alle COS-topics openen.
Prostaatkankerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:59 schreef ABundy het volgende:
Watvoor kanker heeft Aafke overwonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |