Komt goed Snufquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:39 schreef Snuf. het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik er niet ben
koelkast belt de mensen op de onz meet, livequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
ik snap niet waar het over gaat![]()
Verder vind ik jullie wel lief
oh sjit das leuk... Maar ben moe en laptop staat uit....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:40 schreef Viro het volgende:
[..]
koelkast belt de mensen op de onz meet, live
goed dat jij dat zegt, heb er geen aandacht aan besteed vandaag.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh sjit das leuk... Maar ben moe en laptop staat uit....
Is de ruzie alweer bijgelegd met keiharde neuqseks?
Iddquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:42 schreef Goudvis_ het volgende:
Huh dit is dezelfde als die van Barbie Girl?
Bijna niet te geloven
Yesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:42 schreef Goudvis_ het volgende:
Huh dit is dezelfde als die van Barbie Girl?
Bijna niet te geloven
Ik wil daimond eyes van shinedown aanvragenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, alleen ik heb nog steeds de regie
Dat gaat vermoedelijk niet gebeurenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wil daimond eyes van shinedown aanvragen
je weet het nooit met koelkast, dus altijd proberenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat gaat vermoedelijk niet gebeuren
De stoere buurman van EggsTCquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:44 schreef Snuf. het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wie of wat Ed is?
shinedown... Heldquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wil daimond eyes van shinedown aanvragen
vorig jaar geweest of was het alweer 2 jaar terug... Pfff klote geheugen, maar masterlijk was datquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:45 schreef Viro het volgende:
[..]
ik weet het, het is een bazen band
De vorige keer dat ik een vies verhaaltje schreef vond Mono hem niet vies genoegquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
En langzaam scheurde de anus van popje open door de veel te grote boomstam die viro erin ramde. Het mengsel van sperma, pus en bloed spoot door de kamer.
had geen geld toen, ik heb altijd pechquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vorig jaar geweest of was het alweer 2 jaar terug... Pfff klote geheugen, maar masterlijk was dat
Gisteravond was al te epischquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:47 schreef sharr het volgende:
Oh Koelkast alsjeblieft niet die Snuf dingenIk kan niet lachen
heb je nog steeds last van je ribben ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:47 schreef sharr het volgende:
Oh Koelkast alsjeblieft niet die Snuf dingenIk kan niet lachen
wtf balen ....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:47 schreef Viro het volgende:
[..]
had geen geld toen, ik heb altijd pech
Verbazend inderdaadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:50 schreef Viro het volgende:
Koelkast is epic, dat ik daar best lang over deed om achter te komen
Inderdaad, heb geld apart gelegd voor shinedown, ook voor metallica en nog een paar artiesten/bandsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtf balen ....
Volgende keer ga je gewoon
Mwah de andere nummers van de Dikke lul band zitten op hetzelfde puntquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:51 schreef sharr het volgende:
Dit nummer is echt wel het toppunt van iets
Er zitten betere tussenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah de andere nummers van de Dikke lul band zitten op hetzelfde punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |