de anti amerikaanse gevoelens bij de mensen daar???quote:
Ik denk juist dat ze Amerika dankbaar zullen zijn als ze Gadaffi even "verwijderen".quote:Op zondag 27 februari 2011 00:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
de anti amerikaanse gevoelens bij de mensen daar???
niet dus , ja achterlijk zijn ze in zekere zinquote:Op zondag 27 februari 2011 00:15 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ze Amerika dankbaar zullen zijn als ze Gadaffi even "verwijderen".
Anders zijn wel heel erg achterlijk.
Zelf opknappen geeft veel meer voldoening.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:15 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ze Amerika dankbaar zullen zijn als ze Gadaffi even "verwijderen".
Anders zijn wel heel erg achterlijk.
Dan moet de EU (de Royal Navy) het maar doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:15 schreef Lagrinta het volgende:
Amerika z'n rol is uitgespeeld in het Midden-Oosten en in de wereld wordt het ook al minder. De helft van de wereld zo niet meer haat Amerika.
En kost duizenden meer doden...quote:Op zondag 27 februari 2011 00:16 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zelf opknappen geeft veel meer voldoening.
Ik denk dat het gemiddelde gezin in Tripoli anders denkt.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:16 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zelf opknappen geeft veel meer voldoening.
Hoe erg het ook is, mensen moeten dit zelf doen. Te vroeg ingrijpen is zeer gevaarlijk en te laat ingrijpen wordt ook niet gewaardeerd. Je moet exact het juiste momen kiezen en dat gaan ze niet doen.quote:
er zou hooguit een vn interventiemacht mogen optreden met goedkeuring van het volkquote:Op zondag 27 februari 2011 00:21 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hoe erg het ook is, mensen moeten dit zelf doen. Te vroeg ingrijpen is zeer gevaarlijk en te laat ingrijpen wordt ook niet gewaardeerd. Je moet exact het juiste momen kiezen en dat gaan ze niet doen.
Dat juiste moment komt met de minuut dichterbij. Wil je dat Fi gifgas gaat gebruiken in Tripoli?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:21 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hoe erg het ook is, mensen moeten dit zelf doen. Te vroeg ingrijpen is zeer gevaarlijk en te laat ingrijpen wordt ook niet gewaardeerd. Je moet exact het juiste momen kiezen en dat gaan ze niet doen.
er wordt ook beweerd dat hij daar de juiste spullen niet voor heeft om ze te gebruikenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat juiste moment komt met de minuut dichterbij. Wil je dat Fi gifgas gaat gebruiken in Tripoli?
Wie is FI?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat juiste moment komt met de minuut dichterbij. Wil je dat Fi gifgas gaat gebruiken in Tripoli?
Gifgas is niet zo moeilijk te gebruiken. En Libië heeft het geproduceerd in de jaren '90.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:23 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
er wordt ook beweerd dat hij daar de juiste spullen niet voor heeft om ze te gebruiken
Gear taken, klinkt als meer dan alleen een fotokaart en/of videobandjes. Beroerd.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:21 schreef Dance99Vv het volgende:
evanchill Benghazi remains front line of Libyan uprising. Reporters who pushed west today several hundred km ran into army checkpoint; gear taken.
about 2 hours ago via HootSuite
Retweeted by ShababLibya and 57 others
Die link verwijst nu naar pag 2quote:Op zondag 27 februari 2011 00:44 schreef Dance99Vv het volgende:
http://www.nytimes.com/20(...)ya.html?pagewanted=2
als je dit leest weet je waar de amerikanen mee gevoed worden en nu een andere toon spreken
ja en ja ,zag het toen ik het poste maar er is ook een pagina 1 (ergens onderin een tab )quote:Op zondag 27 februari 2011 00:48 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Gear taken, klinkt als meer dan alleen een fotokaart en/of videobandjes. Beroerd.
[..]
Die link verwijst nu naar pag 2
sat eerste is oud nieuws maar dat tweede vindt ik veelzeggend voor iemand die vaker in tripoli komt blijkbaarquote:Op zondag 27 februari 2011 00:50 schreef yavanna het volgende:
NicRobertsonCNN Nic Robertson
#Libya Foreign Minister in CNN interview in #Tripoli blames uprising on al Qaeda and people taking hallucinogenic drugs.
NicRobertsonCNN Nic Robertson
#Tripoli: hear sporadic gunshots, automatic weapons fire. Normally, people wud b in cafes, streets wud b busy at this hour-- not tonight
Ik dacht dat alleen mosterdgas vrij zeker was en de rest vermoedens?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Gifgas is niet zo moeilijk te gebruiken. En Libië heeft het geproduceerd in de jaren '90.
Mosterdgas=gifgasquote:Op zondag 27 februari 2011 00:52 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen mosterdgas vrij zeker was en de rest vermoedens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |