abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2011 @ 02:40:22 #226
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_93378143
Zet even de tv op 2 trouwens. Pak je nog een stukje nieuwsuur mee.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zondag 27 februari 2011 @ 02:41:25 #227
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_93378165
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 02:40 schreef Staal het volgende:
Ha no way. Ik heb live beelden van de VN vergadering aanstaan. Kan me niet voorstellen dat Nieuwsuur iets boeienders te melden heeft. Maar houd ons op de hoogte als je wilt, krijgen we meer informatie dan we individueel kunnen verzamelen. :)
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  zondag 27 februari 2011 @ 02:42:51 #228
69315 raistlin6
pi_93378196
Libische afgevaardigde nu!!!
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  zondag 27 februari 2011 @ 02:43:00 #229
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93378200
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 02:41 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Ha no way. Ik heb live beelden van de VN vergadering aanstaan. Kan me niet voorstellen dat Nieuwsuur iets boeienders te melden heeft. Maar houd ons op de hoogte als je wilt, krijgen we meer informatie dan we individueel kunnen verzamelen. :)
harold doornbos _O_
There is only one religion
  zondag 27 februari 2011 @ 02:44:53 #230
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_93378249
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 02:41 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Was aan Ryan. Had beter een DM kunnen sturen. Wij hebben dat hier vanavond al gezien, wat nu op is is herhaling van Nieuwsuur.

Maar ik moet echt maffen nu. Ben het er wel mee eens trouwens, petje af voor al je werk!
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zondag 27 februari 2011 @ 02:45:28 #231
69315 raistlin6
pi_93378268
Oke ik ga nu een tijdje niet posten hier, ik ga me bezig houden met een overzichtspost van de toelichtingen van de landen. Ik heb er een paar gemist, maar ga het nu bijhouden, als VN-vergadering klaar is, plaats ik dus volgende berichtje hier.
  zondag 27 februari 2011 @ 02:45:39 #232
104871 remlof
Europees federalist
pi_93378274
Dit is volgens mij echt voor het eerst dat een afgevaardigde bij de VN sancties tegen zijn eigen land steunt :D
  zondag 27 februari 2011 @ 02:46:02 #233
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_93378286
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 02:45 schreef remlof het volgende:
Dit is volgens mij echt voor het eerst dat een afgevaardigde bij de VN sancties tegen zijn eigen land steunt :D
Heel goed ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_93378322
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 02:45 schreef remlof het volgende:
Denk het ook ja!
  zondag 27 februari 2011 @ 02:47:44 #235
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93378325
Naast belangrijk ook wel een legendarische stemming/uitkomst.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 27 februari 2011 @ 02:48:02 #236
104871 remlof
Europees federalist
pi_93378331
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 02:39 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens heb ik steeds meer sympathie voor de Libiërs gekregen. Het zijn vriendelijke mensen. Ze zijn ook erg muzikaal, denk aan die mensenmassa aan het strand van Benghazi voor de camera van Wedeman. Ze zijn vastberaden. Ze hebben het relatief goed, maar deinzen niet terug voor de gevolgen van deze strijd. Ze zitten in een nog grotere shithole dan in Egypte vorige maand. Ik geloof eigenlijk nooit dat ze na het vertrek van de kolonel zullen vervallen in onderlinge strijd, of een Islamitische theocratie, of al het andere verschrikkelijks waar, met name, neoconservatieven direct in een stuip om liggen als het woord Islam of moslims horen.
Hulde aan dat volk.
Precies. In het bevrijde oosten schijnt alles behoorlijk gemoedelijk en georganiseerd toe te gaan. Dit zijn geen moslims waar we bang voor hoeven te zijn, wat Wilders ook ongetwijfeld zal gaan beweren.
  zondag 27 februari 2011 @ 02:48:17 #237
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93378342
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 02:44 schreef Staal het volgende:

[..]

Was aan Ryan. Had beter een DM kunnen sturen. Wij hebben dat hier vanavond al gezien, wat nu op is is herhaling van Nieuwsuur.

Maar ik moet echt maffen nu. Ben het er wel mee eens trouwens, petje af voor al je werk!
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 02:45 schreef raistlin6 het volgende:
Oke ik ga nu een tijdje niet posten hier, ik ga me bezig houden met een overzichtspost van de toelichtingen van de landen. Ik heb er een paar gemist, maar ga het nu bijhouden, als VN-vergadering klaar is, plaats ik dus volgende berichtje hier.
maak het je niet te moeilijk, morgen zijn we het al weer vergeten dan is het weer oud nieuws en hebben we weer ergens een revolutie ;)
  zondag 27 februari 2011 @ 02:49:20 #238
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_93378361
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 02:48 schreef remlof het volgende:

[..]

Precies. In het bevrijde oosten schijnt alles behoorlijk gemoedelijk en georganiseerd toe te gaan. Dit zijn geen moslims waar we bang voor hoeven te zijn, wat Wilders ook ongetwijfeld zal gaan beweren.
Don't touch the newborn.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_93378367
Ook Obama heeft hem gevraagd om op te stappen. Zal niet lang meer moeten duren, nu Amerika zich ook duidelijk mee bemoeit.

quote:
WASHINGTON - De Amerikaanse president Barack Obama vindt dat de Libische leider Muammar Kaddafi onmiddellijk moet opstappen. Hij zei dat zaterdag in een telefoongesprek met de Duitse bondskanselier Angela Merkel.

De Amerikaanse president Barack Obama veroordeelt het bloedvergieten in Libië ten zeerste. Hij wil dat de wereld nu één geluid laat horen. Daarom stuurt hij ministers voor overleg naar Europa.
Een leider die alleen aan de macht kan blijven door massaal geweld te gebruiken tegen zijn eigen volk, moet opstappen, aldus een verklaring het Witte Huis. „Hij heeft de legitimiteit om te regeren verloren, en moet doen wat goed is voor het land door op te stappen”.
Obama en Merkel steunen de eis van het Libische volk voor universele rechten. Beiden vinden dat de regering van Kaddafi zich moet verantwoorden voor het geweld.
http://www.telegraaf.nl/b(...)l_Kaddafi_weg__.html
  zondag 27 februari 2011 @ 02:50:01 #240
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93378374
Oh ja en welterusten staal .......zou ik ook al niet naar bed .... :O
  zondag 27 februari 2011 @ 02:53:06 #241
69315 raistlin6
pi_93378430
Gabon: Staat achter resolutie, maar voornamelijk om zo aan te geven dat acties gevolgen heeft. Hij hoopt dat de regering ervan leert.

Portugal: Legt nadruk op angst voor vluchtelingenstroom.

Duitsland: Benadrukt al de hele tijd achter sancties te staan.

Bosnië-Herzegovina: Voornamelijk de focus op het deel van internationaal strafhof. Wil graag volledige inzet voor dat deel.

Brazilië: kritiek op het deel waarin staat dat Gadhafi onderzocht moet worden door internationaal strafhof. Steunt wel de resolutie, hoopt er via dialoog uit te komen.

Libië: Condoleances aan martelaren. Dank voor unanieme instemming. Wenst alle maatregelen die nodig zijn. Put an end to this regime!

Ban Kimono: Belangrijke stap. Acties van Moammar gaan tegen alle normen in. Tegen mensenrechten en -wetten. Dat is niet goed. Het is belangrijk dat we unaniem voor hebben gestemd en dat we met zijn allen strijden voor vrede en stabiliteit. De uitdaging is om echte bescherming te bieden. Ik druk jullie op het hart om verdere sancties van actie te overwegen. Deze resolutie is een sterke boodschap dat mensen die zware misdaden plegen verantwoordelijk worden gehouden. Ik wil deze gelegenheid aangrijpen om mijn solidariteit uit te spreken met de Libische bevolking die hun eigen toekomst in handen neemt. Ik hoop dat ze snel hun vrijheid en democratie winnen.
Maatregelen die we nu hebben genomen zijn zwaar, maar mogelijk zijn in de komende dagen nog actiegerichtere maatregelen nodig.
  zondag 27 februari 2011 @ 02:53:11 #242
299059 bokaal
De man van staal!
pi_93378432
Sancties van UN // AJE:
  zondag 27 februari 2011 @ 02:54:02 #243
69315 raistlin6
pi_93378451
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 02:53 schreef raistlin6 het volgende:
Gabon: Staat achter resolutie, maar voornamelijk om zo aan te geven dat acties gevolgen heeft. Hij hoopt dat de regering ervan leert.

Portugal: Legt nadruk op angst voor vluchtelingenstroom.

Duitsland: Benadrukt al de hele tijd achter sancties te staan.

Bosnië-Herzegovina: Voornamelijk de focus op het deel van internationaal strafhof. Wil graag volledige inzet voor dat deel.

Brazilië: kritiek op het deel waarin staat dat Gadhafi onderzocht moet worden door internationaal strafhof. Steunt wel de resolutie, hoopt er via dialoog uit te komen.

Libië: Condoleances aan martelaren. Dank voor unanieme instemming. Wenst alle maatregelen die nodig zijn. Put an end to this regime!

Ban Kimono: Belangrijke stap. Acties van Moammar gaan tegen alle normen in. Tegen mensenrechten en -wetten. Dat is niet goed. Het is belangrijk dat we unaniem voor hebben gestemd en dat we met zijn allen strijden voor vrede en stabiliteit. De uitdaging is om echte bescherming te bieden. Ik druk jullie op het hart om verdere sancties van actie te overwegen. Deze resolutie is een sterke boodschap dat mensen die zware misdaden plegen verantwoordelijk worden gehouden. Ik wil deze gelegenheid aangrijpen om mijn solidariteit uit te spreken met de Libische bevolking die hun eigen toekomst in handen neemt. Ik hoop dat ze snel hun vrijheid en democratie winnen.
Maatregelen die we nu hebben genomen zijn zwaar, maar mogelijk zijn in de komende dagen nog actiegerichtere maatregelen nodig.
Focus vooral op de tekst van Kimono, die is namelijk nog veel harder dan de resolutie zelf en belooft nog wat de komende dagen.
pi_93378519
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 02:40 schreef Staal het volgende:
Die had ik daarnet al gezien. ;).
I´m back.
pi_93378574
quote:
4s.gif Op zondag 27 februari 2011 02:54 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Focus vooral op de tekst van Kimono, die is namelijk nog veel harder dan de resolutie zelf en belooft nog wat de komende dagen.
Heb je het over Baan Ki moon? Wie is Kimono?

En waarom is er geen bron voor je tekst, heb je hem zelf in elkaar geflikkerd? Waar mag ik die tekst beluisteren?
pi_93378597
quote:
4s.gif Op zondag 27 februari 2011 02:54 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Ja, nieuwe wereld orde, uiteindelijk toch nog?
I´m back.
pi_93378624
Nou moeten ze nog een resolutie aannemen tegen schuinmarcherende bankiers en andere financiële experts eigenlijk... ;).
I´m back.
  zondag 27 februari 2011 @ 03:05:45 #248
69315 raistlin6
pi_93378659
Sancties in de resolutie:
- Wapenembargo
- Internationaal reisverbod voor Gadhafi regering en volgelingen
- Geldelijke tegoeden bevriezen van Gadhafi regering en volgelingen
- Veroordeling geweld
- Eisen van mensenrechten respecteren en volgen
- Verwijzing naar internationaal strafhof met de vraag om individuen die zware misdaden hebben gepleegd te onderzoeken.

Clausule in resolutie:
Er wordt pas over een jaar begonnen met het onderzoek, feitelijk houdt dat in dat het terug te draaien is. India, China, Rusland en nog wat landjes vonden dat belangrijk. Zij hebben namelijk officieel het internationaal strafhof niet geaccepteerd.
  zondag 27 februari 2011 @ 03:07:27 #249
69315 raistlin6
pi_93378695
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 03:01 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Heb je het over Baan Ki moon? Wie is Kimono?

En waarom is er geen bron voor je tekst, heb je hem zelf in elkaar geflikkerd? Waar mag ik die tekst beluisteren?
Tuurlijk mag je dat. Ik heb meegeschreven met de vergadering van de VN-raad die live mee te luisteren en kijken was op Al Jazeera. Is nu analyse over bezig. Met interviews en persconferenties van de ambassadeurs.

En uiteraard had ik het over Ki-moon, ik vond het alleen leuker hem Kimono te noemen.
  zondag 27 februari 2011 @ 03:10:44 #250
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_93378744
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 03:07 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je dat. Ik heb meegeschreven met de vergadering van de VN-raad die live mee te luisteren en kijken was op Al Jazeera. Is nu analyse over bezig. Met interviews en persconferenties van de ambassadeurs.

En uiteraard had ik het over Ki-moon, ik vond het alleen leuker hem Kimono te noemen.
miet alleen op AJE ook op pressTV CNN stream etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')