Onze naaimachine neukt nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Staat er ook wel redelijk synoniem aan geloof ik
Nee hoor, van een stoel naar een kastje naar de deur en dan de auto inquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je daarvandaan maar niet naar de muur wordt gestuurd.
jouw singer neukt de stoffen aan elkaar met een lul en zaad?quote:
ja soory ik ben niet zo goed in het opsteken van mijn vingerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij was me al voor![]()
![]()
[..]
Sommige mensen snappen niet dat ze op hun beurt moeten wachten
Klinkt goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:32 schreef Koen66 het volgende:
morgen overdag niet zoveel te doen,
's avonds bowlen en eten met de family, schoon[a werd 70
O-M-Gquote:
Terwijl je nog wel piano speelt een daardoor vingervlug zou moeten zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja soory ik ben niet zo goed in het opsteken van mijn vinger
er is niets mis met smeren en plakkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
jouw singer neukt de stoffen aan elkaar met een lul en zaad?
iets met een robotvriendje?quote:
mja dat hoef jij mij niet et vertellen hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er is niets mis met smeren en plakken
dat is weer een ander verhaal, maar als ik mijn vinger opsteek raak ik de gevoelige snaar en de juiste toetsen nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Terwijl je nog wel piano speelt een daardoor vingervlug zou moeten zijn![]()
![]()
Zwaar teleurstellend
maar opsteken is iets anders dan vlug zijn met je vingersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Terwijl je nog wel piano speelt een daardoor vingervlug zou moeten zijn![]()
![]()
Zwaar teleurstellend
nou danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja dat hoef jij mij niet et vertellen hoor
GMTAquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar opsteken is iets anders dan vlug zijn met je vingers
Nerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets met een robotvriendje?
Tsja, dat zal ik dan moeten merken tijdens onze huwelijksnachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is weer een ander verhaal, maar als ik mijn vinger opsteek raak ik de gevoelige snaar en de juiste toetsen niet
Dat is waarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar opsteken is iets anders dan vlug zijn met je vingers
Zet je speakers dan uit!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
Spellen waarvan je het geluid niet uit kunt zetten
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
Een dame van lichte zeden is overleden, en komt bij de hemelpoort. Petrus vraagt aan haar wat ze heeft gedaan in haar leven en als ze zegt dat ze prostituee is geweest, wordt haar de toegang tot de hemel geweigerd. Teleurgesteld daalt ze de trap weer af. Onderweg komt ze een kleermaker tegen, die vraagt waarom ze naar beneden loopt. Ze vertelt haar verhaal, en de kleermaker krijgt medelijden. Daarom stelt hij voor om haar mee naar binnen te smokkelen in zijn tas. Dus met tas en al komt hij aan bij Petrus, die vraagt wat hij in zijn leven heeft gedaan. "ik was kleermaker," is zijn antwoord. "En wat zit er in uw tas?" "Niets bijzonders, alleen een oude naaimachine."
whahahahaahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
Een dame van lichte zeden is overleden, en komt bij de hemelpoort. Petrus vraagt aan haar wat ze heeft gedaan in haar leven en als ze zegt dat ze prostituee is geweest, wordt haar de toegang tot de hemel geweigerd. Teleurgesteld daalt ze de trap weer af. Onderweg komt ze een kleermaker tegen, die vraagt waarom ze naar beneden loopt. Ze vertelt haar verhaal, en de kleermaker krijgt medelijden. Daarom stelt hij voor om haar mee naar binnen te smokkelen in zijn tas. Dus met tas en al komt hij aan bij Petrus, die vraagt wat hij in zijn leven heeft gedaan. "ik was kleermaker," is zijn antwoord. "En wat zit er in uw tas?" "Niets bijzonders, alleen een oude naaimachine."
Oh sorryquote:
je kan het ook doen op een kastjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh sorryLaten we het over kastjes hebben
Nee, want heb andere muziek aan staanquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |