Wie had je dan willen quoten?quote:
ahhhhh iksnapputquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een of andere voetbalwedstrijd een kilometer of 2-3 hier vandaan
jouquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie had je dan willen quoten?
Maar je quotte me toch ook?quote:
ja dat ben ik ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je quotte me toch ook?You're confusing me
Hahaha. Nou, ehm...ehm...geen ideeeeeeeeeeeeee!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja nee nou maar, als ik er dan ooit weer afstand van moet doen als ik me er aan gehecht heb![]()
![]()
Maar hoe laat rijd je ongeveer langs?
quote:
Is goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaha. Nou, ehm...ehm...geen ideeeeeeeeeeeeee!
Zal ik tegen die tijd even bellen om te checken of je er dan bent?
Vriendinnetje heeft vrijkaartjes voor de handwerkbeurs hier in Zwolle, als ik me morgen nog zo voel dan ga ik mee met haarquote:
Keukenkastjes schoonmaken, was draaien... en er was een verzoek om pannenkoeken te bezorgenquote:
hij is wel steengoedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
Ik heb even een draad van het onderwerp gescheiden. De volgende vind ik wel wat voor Sym.
ik wou je gewoon plagenquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, geen idee wat ik morgen ga doen
Hoor ik pannenkoeken?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Keukenkastjes schoonmaken, was draaien... en er was een verzoek om pannenkoeken te bezorgen.
Dat had ik helemaal niet doorquote:
wat laten ze nou zien op zo'n beursquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vriendinnetje heeft vrijkaartjes voor de handwerkbeurs hier in Zwolle, als ik me morgen nog zo voel dan ga ik mee met haar
naar PSV toch neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, ik weet het wel, mag ik?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |