quote:
Is goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaha. Nou, ehm...ehm...geen ideeeeeeeeeeeeee!
Zal ik tegen die tijd even bellen om te checken of je er dan bent?
Vriendinnetje heeft vrijkaartjes voor de handwerkbeurs hier in Zwolle, als ik me morgen nog zo voel dan ga ik mee met haarquote:
Keukenkastjes schoonmaken, was draaien... en er was een verzoek om pannenkoeken te bezorgenquote:
hij is wel steengoedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
Ik heb even een draad van het onderwerp gescheiden. De volgende vind ik wel wat voor Sym.
ik wou je gewoon plagenquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, geen idee wat ik morgen ga doen
Hoor ik pannenkoeken?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Keukenkastjes schoonmaken, was draaien... en er was een verzoek om pannenkoeken te bezorgen.
Dat had ik helemaal niet doorquote:
wat laten ze nou zien op zo'n beursquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vriendinnetje heeft vrijkaartjes voor de handwerkbeurs hier in Zwolle, als ik me morgen nog zo voel dan ga ik mee met haar
naar PSV toch neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, ik weet het wel, mag ik?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was nog op zoek naar een foto op internet, maar kan er niet eentje vinden waar hij ook maar deels op staatquote:
ik heb damart wel weggejaagd doro hem aan jou te koppelen en aan te dringenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoor ik pannenkoeken?![]()
[..]
Dat had ik helemaal niet door
Ja zeg het maar schatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, ik weet het wel, mag ik?* Marijkezwolle steekt ongedurig haar vinger in de lucht
Jaquote:
Dat mag ik niet vertellenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat laten ze nou zien op zo'n beurs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag ik niet vertellenNaaien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag ik niet vertellenowwwww datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Hij was me al voorquote:
Sommige mensen snappen niet dat ze op hun beurt moeten wachtenquote:
Ja en handwerkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |