De film. Jakequote:
ik met mijn reet want dat zal het me roesten wat nederland vindtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit met m'n rug naar 'wat denkt Nederland'
Ik vind hem tof, het is een oud kastje, in 2 kleuren blauw geschilderd, lekker knal zeg maar...en een stukje hoger en breder dan jouw 'nieuwe' bruine kastjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is ie mooi?
![]()
Hij klinkt wel mooi
Als je hem zelf wilt mag jij em ook hebben hoor
![]()
Klinkt wel mooi
![]()
ik dronk geen sapjequote:
Lekkerquote:
Nee joh, houd jij em dan maarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind hem tof, het is een oud kastje, in 2 kleuren blauw geschilderd, lekker knal zeg maar...en een stukje hoger en breder dan jouw 'nieuwe' bruine kastje![]()
Met twee deurtjes. En ik kan hem altijd weer terugjatten
Neeeheee, want dan staat hij in een hoekje op zolder gepropt omdat ik het zonde vind hem naar de kringloop te doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Nee joh, houd jij em dan maarKun je er nu al van genieten
![]()
Ja nee nou maar, als ik er dan ooit weer afstand van moet doen als ik me er aan gehecht hebquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeheee, want dan staat hij in een hoekje op zolder gepropt omdat ik het zonde vind hem naar de kringloop te doen![]()
Ik ga hem morgen halen, zal ik even langs jou rijden dan, dan kan je hem zien
Ja, vertel het onsquote:
pff doe niet zo moeilijk mens en kus damart gewoonquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou maar, als ik er dan ooit weer afstand van moet doen als ik me er aan gehecht heb![]()
![]()
Maar hoe laat rijd je ongeveer langs?
ooh wacht verkeerd gequotequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
pff doe niet zo moeilijk mens en kus damart gewoon
Sorry?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
pff doe niet zo moeilijk mens en kus damart gewoon
quote:
jezlef quotenquote:
Een of andere voetbalwedstrijd een kilometer of 2-3 hier vandaanquote:
Wie had je dan willen quoten?quote:
ahhhhh iksnapputquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een of andere voetbalwedstrijd een kilometer of 2-3 hier vandaan
jouquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie had je dan willen quoten?
Maar je quotte me toch ook?quote:
ja dat ben ik ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je quotte me toch ook?You're confusing me
Hahaha. Nou, ehm...ehm...geen ideeeeeeeeeeeeee!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja nee nou maar, als ik er dan ooit weer afstand van moet doen als ik me er aan gehecht heb![]()
![]()
Maar hoe laat rijd je ongeveer langs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |